Mistäpäin kannattaa etsiä käytettyjä autoja pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja polestar
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Moro,

Ollaan emännän kanssa ajateltu menopelin vaihtoa uudempaan, ja haluaisin tiedustella palstalaistan kokemuksia. Mistä päin pääkaupunkiseutua löytyisi käytettyjä autoja (hintaluokka alle 10 000€) kilpailukykyiseen hintaan? Ollaan ajan myötä kyllä ajettu monen todella ison "alueen joka täynnä myyntiautoja" ohi, mutta nyt ei sitte muista missä niitä oli. Kierreltiin jo jonkin verran autoliikkeitä, mutta ei aivan sopivaa peliä vielä ole löytynyt. Jos on siis positiivisia kokemuksia jostakin paikasta, tai muuten vain tiedät hyvän paikan niin juorua ihmeessä tänne sellaisista. Ja jos tiedät paikkoja joita kannattaa ehdottomasti välttää, niin saapi sellaisistakin varoittaa. Kiitoksia tiedoista jo etukäteen! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vastaa ihan kysymykseen, mutta tuliko Huittisiin se "lidl" autokauppa ? Sehän tuo saksasta autoja, ja ideahan taisi olla se, että ei takua , maksat itse verot ja katsastat. menikö ihan metsään ?

Itse etsisin kiinnostavan auton netin kautta Oikotie -> käytetyt autot ja sitten vasta kävisin katsomassa sitä liikkeessä. Kehä III:n varrella autoliikkeita on paljon Tikkurilan kohdilla voi käydä kuolaamassa porcheja ja ferrareja mielenkiinnon vuoksi.

Pääkaupunki seudun käytetyt

Itse ostin auton muutama vuosi sitten...
enkä todellakaan pääkaupunkiseudulta...:jahas:

Pääkaupunkiseudun käytettyjen kanssa kannattaa olla
aika tarkkana....

Vertailun vuoksi pientä infoa

2 x sama auto, samat kilometrit ja vuosimalli
Pääkaupunkiseutu:
Alusta aivan paskana, kytkin luistaa, yms, yms...

Kauempana pääkaupunkiseudulta:
Auto kaikin puolin kohtuu hyvässä kunnossa...

(hieman karrikoitua, mutta omakohtaisella kokemuksella todettu)

Pääkaupunkiseudun autojen alusta / kytkin kannattaa tarkastaa
jos sieltä meinaa auton ostaa....sekä muutama muukin pieni seikka.
Itse ainakin huomasin selkeitä eroja näissä edellä mainituissa kohdissa...

Jos Hyrylä nyt lasketaan pk-seuduksi, niin siellähän on tietenkin Tämä Sulan-alue josta löytyy ainakin paljon valinnanvaraa. Kilpailu pitää hinnat suht järkevinä, mutta kyllä tuoltakin aina hinnasta 10-15% vielä saa kinattua pois.

siis sulalle:worship:

.. ja minä taas jättäisin kaikki jobbarien pitämät autoliikkeet rauhaan. Kaveri osti jobbarilta, pytty paskana eikä suostunut korvaamaan ennen kuin kuluttaja-asiamiehen kanssa oli tapellut aikansa.

Minä ostin viimeisen Olarin Länsi-Autosta, ja sain oikeasti älyttömän hyvää palvelua. Myöskään Stockan autosta ei ole valittamista. Tulee takuut yms. mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom