Mistä vapaa-ajanviettovinkkejä?

Tarkennukseksi: ei sillä, etteikö musta olisi mukava löytää uusia kavereita ja seuraa vaikkapa tältä palstalta ja puuhailla sitten jotakin kimpassa, mutta pointtina oli kuitenkin saada jotain uusia ideoita vapaa-ajanviettoon yksinään. Kun yksinkin voi olla ihan kivaa :)

Mun täytyy tosin heti perään lisätä, että tämän forumin kautta keksin juuri itselleni tekemistä tälle viikonlopulle, muiden pakkislaisten seurassa. Nähdään huomenna jepu-ankka!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonkun instrumentin soittamisen opettelu on hyvää ajanvietettä. Jos ja kun ei halua osta vanhaa taloa jota remppaa, ja joka on loputun suo ajankäytön suhteen, niin vanhojen huonekalujen kunnostaminen tai kokonaan itse tekeminen on hyvää ajanvietettä. Kuten myös vanhan auton tai prätkän entisöinti ja fiksailu. Tosin vaativat jonkun tilan missä sitä tehdä. Onnistuu molemmilta sukupuolilta.

Ei porukka oikeesti voi valittaa tekemisen pulaa :|

Taas kello puol 10 illalla lauantaina vaikka en oo juuri mitään ehtiny tehä.

Vinkkejä voit saada jos kysyt ihmisiltä. Jos kysyy mistä saa vinkkejä niin ihmiset kertovat mistä voit saada vinkkejä. Vinkkejähän noi ei ole, kysy erikseen niitä. hrheheheheh haagaahaa. lue vaikka täältä uutisia niin aika menee http://www.prisonplanet.com

Tarkennukseksi: ei sillä, etteikö musta olisi mukava löytää uusia kavereita ja seuraa vaikkapa tältä palstalta ja puuhailla sitten jotakin kimpassa, mutta pointtina oli kuitenkin saada jotain uusia ideoita vapaa-ajanviettoon yksinään. Kun yksinkin voi olla ihan kivaa :)

Metsään samoilemaan ja laavulle yöksi. Toimii kaverin kanssa tai ilman, kamera vielä mukaan, jos sattuu löytymään jotain mielenkiintoista. Itse asiassa tämän illan ja huomisen aamun suunnitelma :)

Ei porukka oikeesti voi valittaa tekemisen pulaa :|

Taas kello puol 10 illalla lauantaina vaikka en oo juuri mitään ehtiny tehä.

no siis ainahan tekemistä löytyy..eri asia onko se sitten mielekästä. ei mua ainakaan kiinnosta puunata esmerkiks kämppääni monta kertaa viikossa jos sattuu luppoaikaa. arkisten asioiden hoitaminen on ei ole sama kuin viihdyttävästi oman vapaa-ajan käyttäminen.

Ajankuluahan keksii miten vaan, mutta onko se mielekästä tekemistä on eri asia.

Ulos vaan liikkumaan kyllä siinä aika kuluu. Talvella saa sitten keksiä jotain muuta hommaa.

Hitto et on tuttuja tunteita.. Itsekkin täs koettanut lopettaa juomiset koska.. Noh ei ole mua varten. Mutta jotenkin uponnut tähän ajankäytön suohon.. On pirun siistiä kun viikonloppuisin on aikaa.. Mutta ankeeta kun porukkaa ei saa mukaan muuhun kuin juomiseen..

Kyllä se aika vaan juoksee, hektisen viikon jälkeen eilen kävi samoin kun weeboomille, eli huomasin illalla etten ole ehtinyt tehdä mitään, no tulipa rauhotuttua eilen hyvin :) Tänään kello on jo yli 12, lenkillä oon käyny nyt aamupalaa, vähän kouluhommia ja sit alkaakin olla salin aika, ja illalla saa taas miettiä että voi vittu en ehtinyt noitakaan juttuja tekemään. Tarvitsen 36h vuorokauteen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom