Mistä työ ootte ostanu piikkimattonne ja kuinka halvalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Pitäs hommata piikkimatto. Minkäs hintasia ja mistä ootte hommannu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, 10-15 erkin väliin jäi hinta Tokmannilla 3-4 vuotta sitten. Päällisin puolin ihan samanlainen kuin oikeissa urheiluvälineketjuissa myytävät serkkunsa, mutta lapussa vähintään puolet pienempi hinta ja on kestänyt moitteetta kaikki nämä vuodet. Kannattaa hankkia.

Jes, kiitoksia vastauksista!

Jos innostuu piikkimatoista enemmän niin ruotsalainen piikkimatto on huomattavasti tehokkaampi kuin tuo motonetin matto esimerkiksi. Mutta onhan se selvää kun piikit on niin paljon järeemmät. Olen saanut selästä rentoutettua lihaksia ja varmaan on palautunutkin nopeammin. Suosittelen.

Löytyykö näitä vielä nykyään mistä ja missä hinnat pyörii? Prismasta ei ainakaan löytyny, ei myöskään Tokmannin, Halpahallin,Honkkarin,Tarjoustalon, Cittarin, Intersportin tai Topsportin nettisivuilta löydy, ei viittis turhaa lähtee käymää paikan päällä kattoo löytyykö. Netistä sais tilattuu, mut kestää niin saatanan kauan ja postikulut maksaa melkeen saman verran, kun matto

Millasia kokemuksia porukalla on matosta? Itse testailin viikko sitten ekan kerran ( Cittarista tarjouksessa 15e) ja olin hyvin skeptinen,kunnes huomasin 20min makoilun jälkeen että veti koko kropan ihan veteläks ja lihaksissa vaan suhisi..onse jännä peli!

Ostin Jyskän varastomyymälästä (Jyväskylä) ja oisko maksanut 7.90e alle kympin kuitenkin. Tykkään, monesti nukahtanut matolle, kun rentouttaa niin kivasti :) Jos ei jaksa lähteä etsimään, niin voihan sitä vaikka soittaa ja kysyä, mutta kyllä noita mun mielestä on edelleen lähes kaikissa halpismyymälöissä ja hypermarketeissa.

Löytyykö näitä vielä nykyään mistä ja missä hinnat pyörii? Prismasta ei ainakaan löytyny, ei myöskään Tokmannin, Halpahallin,Honkkarin,Tarjoustalon, Cittarin, Intersportin tai Topsportin nettisivuilta löydy, ei viittis turhaa lähtee käymää paikan päällä kattoo löytyykö. Netistä sais tilattuu, mut kestää niin saatanan kauan ja postikulut maksaa melkeen saman verran, kun matto

Rentoutusmatto | Motonet Oy

Motonetista saa halvalla.

Saako näitä vielä jostain halvalla PK-seudulla. Siis haluan hakea itse liikkeestä PK-seudulta ja halvalla (tyyliin 10-30 euroa). Monet vinkit on vanhentuneita, ei nimittäin tunnu enää olevan minkään ison ketjun liikkeissä, ainakaan PK-seudulla (esim Kodin ykkönen, Motonet jne.).

Onko kellään tuoretta tietoa mistä voisi löytyä, kiitos!!!

Poliisi kaveri anto lainaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom