Mistä työ ootte ostanu piikkimattonne ja kuinka halvalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun mielestäni ei auta niskajumeihin, koska ne piikit eivät mene kovin syvälle. Pintaverenkiertoa kyllä vilkastuttaa ja siksi voi tulla lämmin ja rentoutunut olo.

Niskajumeihin suosittelen ennemmin vaan yksinkertaisesti pesä-/tennispalloa lattialle ja sen päälle asettautumista. Pelkästään kipeän kohdan näin "painaminen" auttaa mutta toki myös rullailu ja muu hieroutuminen. Astetta edistyneempi vaihtoehto on laittaa kaksi samanlaista palloa sukkaan jolloin pystyy rullaamaan selkärangan molemmin puolin.

Mulla kun on konttorityön ja huonon tyynyn aiheuttamaa jumitusta lähes päivittäin, niin siihen mun mielestä ihan lyömätön apu. Rentouttaa tosi hyvin ja saa ainakin itsellä niskan lihakset parempaan kuntoon. Jos salilta on jäänyt hartiat jumiin ja ne vetää niskankin lihaksia aiheuttaen päänsärkyjä, niin siihenhän tuo ei tietenkään auta.

Tykkään käännellä päätä hitaasti tyynyn päällä puolelta toiselle, tekee kyllä eetua. Ja neljän euron hintaan suotta täällä kyselette, kannattaa hakea ja kokeilla itse. Tampereelta hain omani.

Ai niin, miten teillä niitä niskajumeja pitäisi hoitaa, jos "rentoutuminen ei auta" ? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom