Mistä tummaa suklaata tai kaakaota ?

Moi!

Tumma suklaa ja erityisesti tumman kaakaon flavonoidit (miten se nyt kirjoitetaan) on erittäin hyväksi ihmiselle. Just luin hesarista, tai jostain isosta lehdestä jutun, jossa jonku saaren asukkaiden pitkän ja terveen elämän salaisuus oli se, kun ne miksaili aitoa kaakaota joka ruokaan ja täten sai suuren määrän hyödyllisiä flavoneja kroppaansa.

Mistä suomesta saa erittäin tummaata suklaata, tai kaakaota? So far sokokselta löysin 82% (cacao) suklaata ja se on jo aika ytyä, mutta sais olla vieläkin ytympää. Suklaassa on haittapuolena tuo rasva, siksipä kaakao olisi parempaa.

Auttakaa jos tiedätte!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa kokeilla Stockmannia mikäli sellaisen lähistöllä asuu. Mitä ei Stockalta saa, sitä ei ole.

Moi!

Just luin hesarista, tai jostain isosta lehdestä jutun, jossa jonku saaren asukkaiden pitkän ja terveen elämän salaisuus oli se, kun ne miksaili aitoa kaakaota joka ruokaan ja täten sai suuren määrän hyödyllisiä flavoneja kroppaansa.

Mistä suomesta saa erittäin tummaata suklaata, tai kaakaota? So far sokokselta löysin 82% (cacao) suklaata ja se on jo aika ytyä, mutta sais olla vieläkin ytympää. Suklaassa on haittapuolena tuo rasva, siksipä kaakao olisi parempaa.

http://www.suklaayhdistys.com

No eihän se mikään salaisuus ole, jos ne sen on palajstaneet :jahas:

Tuskinpa on paljon vahvempaa suklaata, se ei pysy enää kasassa. Siksi siinä sitä rasvaa on. Ja joka kaupassa myydään kaakaojauhetta.

No oliphan sitä vahvempaakin näköjään.
lindt-99-noirissime.jpg

100% :eek:
Chocolaterie-Voiron-Chocolat-Bonnat-100-300x400.jpg

GIRAUDI__105-130x270.jpg

En ole aivan varma, mutta muistelisin että joskus littelissä oli myynnissä 90% suklaata... Suklaapuotiin jos sellanen löytyy vaan...

Kunnollinen tumma suklaa on :kuola: ja siitä hyvää, että pari biittiä riittää poistamaan makean nälän, sen verran rajua tatinaa se on. Fazerin sinistä kun pistelee melkein levyllisen menemään kerta laakista :nolo:

VITTU JOO! Tummaa suklaata saatana, maitoo ei mun ruuansulatus pilko. (kirjoitusasu saattaa kertoa jotain kirjoittajan henkisestä "asteesta"):dance:

tuota lindtiä valmistetaan ainakin kölnissä saksassa. on tosi herkkua ainakin 80% vol :haart:

ja semmonen vinkki tuohon maitoon, että maidon lisäks maitosuklaaseen työnnetään kilokaupalla enemmän sokeria per levy....

Viimeksi muokattu:
ja semmonen vinkki tuohon maitoon, että maidon lisäks maitosuklaaseen työnnetään kilokaupalla enemmän sokeria per levy....

Ajaako ne saatana sitäkin siihen noin perkeleesti, no onneks en ole syönyt.

Lidlin 60% tumma suklaa on erittäin maukasta. Mun mielestä 99% suklaa on jo niin väkevää, että ei oikein taltuta makean himoa.

Lidlin 60% tumma suklaa on erittäin maukasta. Mun mielestä 99% suklaa on jo niin väkevää, että ei oikein taltuta makean himoa.

Tummaa suklaata ei syödäkään makean himoon. Tumma suklaa on vähän kuin kahvi.

E: Se on tummassa suklaassa kyllä hyvä, ettei sitä tee edes mieli vetää koko levyä.

En mä tiiä mihin jengi sitä syö, mutta makeannälkään/suklaanhimoon se mulla auttaa. Kuppi kaffetta ja pari palaa tota ni homma on bueno.

Tummaa suklaata ei syödäkään makean himoon. Tumma suklaa on vähän kuin kahvi.

E: Se on tummassa suklaassa kyllä hyvä, ettei sitä tee edes mieli vetää koko levyä.

JEP! Mulla menee molemmista syistä. Siis yleensä päivällisen jälkeen tulee makian nälkä ja sitä hoidan kahvilla ja parilla palaa tummaa suklaata. Samalla voi ajatella terveyttään ja syödä hyvällä omalla tunnolla.

Suositut

Back
Ylös Bottom