Mistä treenivaatteet?

Prismassa (ainakin sellon) usein hyviä tarjouksia. Hajakokoja paitoja ja trikoita. Itse veilä iin lyhyt että meni juniorpuolenkin kuteet ja näin tuli vieläkin edullisemmaksi. Niin ja tänään ostin stadiumista juoksupuvun hintaan 39,90 eli jos sellaisesta haaveilee niin kantsii hakee oma pois :)

^Shock Abrorberilta (kirjoitinkohan oikein..) esimerkiksi löytyy hyviä liivejä joista ei näy läpi. Täältä mimmien puolelta jostain löytyy Apua liiviostoksille -thread, siellä on nettikauppoja joista voi tilata vähän huokeammalla kun Suomen hinnat ovat ainakin itsestäni aika suolaisia :)

play.com! Kaikki tilaukset toimitetaan ilman postituskuluja ja tuotteet tulee englannista joten ei tuu mitään lisätullimaksuja jne =) Siellä on muutakin ku urheiluvaatetta ja kannattaa käydä katsomassa nimimerkillä itse löysin miss sixtyn mekon sieltä mikä elloksen sivuilla makso 115€ niin tuolla se oli 39,95€. Tuotteita tosin kannattaa varautua odottamaan parikin viikkoa, mutta lopulta tulee kyllä perille.

Shock Absorbereitten kannattaja itsekin ja just maksoin 70€ stadiumissa liiveistä jotka samat sais tuolta sivuilta 31,49€ mutta kun en halunnut odottaa... Huomioikaa siis että tuolla saa nuo hinnat näkymään euroissa ja siten on halvemmat hinnat ainakin noissa liiveissä kuin esim tuolla sheactive sivuilla joissa näkyy punnat ja ilmeisesti tulee vielä postikulutkin?

Edit, syy: Lisäkommenttia samaan syssyyn...

oma lisäykseni nyt, kun oon ruvennu kans tykkäämään kehostani ja on TÄYTYNYT ostaa pienemppä vaatetta. ;) -> sportdirektiltä oon pari kertaa tilannut kaikenlaista vaatetta ja rekvisiittaa; esim. parhaat neopreenihanskat ihan 3puntaa vai alle. :)

ginalta oon ostanu oikeestaan kaikki tiukat urheilutrikoohousuni (hintataso yleensä jotain 19.90-29.90e väliltä ja istuvuudeltaan ainakin ovat itelle just passeleita, vaikka siis en mikään langanlaiha kukkakeppi olekkaan. + kestävät hyvin käyttöä ja pesua, joten laatukin kohdillaan!), h&m:stä muutamia urheilutoppeja/normaaleja trikootoppeja urheilukäyttöön (hinnat välillä 9.90-19.90e) ja stadiumilta/top sportista bongaillut alennusmyynneistä lähinnä kenkiä :) ja niinku monet on jo maininnu, prismat/sittarit/anttilat ym. niiden alennusmyynneistä voi bongata vaikka mitä ^^ ja tokmannilta oon löytäny omat salihanskani! :D

Täältäkin yksi ääni Prisman alelöydöille! Viimeksi mukaan lähti addun toppi 15 eurolla, vaikka pitä ostaa vain maitoa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom