täällä taas päinvastoin. treenimotivaatio uhkaa hiipua, niin piti kiireesti tilata uutta vaatetta, ettei vaan homma hyydy.Intersportin alerekeistä taitaa olla suurin osa vaatteistani. Parit Röchnishin (tiedätte mitä tarkoitan) topit saanut 20e/kpl. Kirpparilta löytyy myös satunnaisesti jotain, olen tosin hieman laiska siellä penkomaan tarkemmin tarjontaa. Nyt haaveilen Better Bodiesin topista ja housuista, mutta koska ne ovat niin arvokkaat, ehkä jätän ne palkinnoksi mahdollisesti onnistuvalle dieetille
miten uskalsit tilata netistä, sovittamatta? olen ns. väärässä koossa kulkija ja nyt kun alkaa nuo nykyset urheiluliivit vedellä viimisiään, päätin haalia kaikki roposet kasaan ja satsata kunnon rintsikoihin sekä löytää sen oman oikean kokoni.Oi vitsit, pakko tulla hehkuttamaan: Mun ihka ensimmäiset Shock Absober-urheiluliivit saapui tänään postissa (tilasin briteistä ebaysta), ja voi mahdoton miten hyvin ne istuu ja hyvältä näyttää!! :hyvä:
Lisäksi mulla on shock absorberin shortsit ja treenitoppi, mut nyt ymmärrän miks noita liivejä hehkutetaan... Ei mulla muuta!