Mistä treenivaatteet?

Intersportin alerekeistä taitaa olla suurin osa vaatteistani. Parit Röchnishin (tiedätte mitä tarkoitan) topit saanut 20e/kpl. Kirpparilta löytyy myös satunnaisesti jotain, olen tosin hieman laiska siellä penkomaan tarkemmin tarjontaa. Nyt haaveilen Better Bodiesin topista ja housuista, mutta koska ne ovat niin arvokkaat, ehkä jätän ne palkinnoksi mahdollisesti onnistuvalle dieetille :)
täällä taas päinvastoin. treenimotivaatio uhkaa hiipua, niin piti kiireesti tilata uutta vaatetta, ettei vaan homma hyydy.

Oi vitsit, pakko tulla hehkuttamaan: Mun ihka ensimmäiset Shock Absober-urheiluliivit saapui tänään postissa (tilasin briteistä ebaysta), ja voi mahdoton miten hyvin ne istuu ja hyvältä näyttää!! :hyvä:
Lisäksi mulla on shock absorberin shortsit ja treenitoppi, mut nyt ymmärrän miks noita liivejä hehkutetaan... Ei mulla muuta! :worship:
miten uskalsit tilata netistä, sovittamatta? olen ns. väärässä koossa kulkija ja nyt kun alkaa nuo nykyset urheiluliivit vedellä viimisiään, päätin haalia kaikki roposet kasaan ja satsata kunnon rintsikoihin sekä löytää sen oman oikean kokoni.

Oi vitsit, pakko tulla hehkuttamaan: Mun ihka ensimmäiset Shock Absober-urheiluliivit saapui tänään postissa (tilasin briteistä ebaysta), ja voi mahdoton miten hyvin ne istuu ja hyvältä näyttää!! :hyvä:
Lisäksi mulla on shock absorberin shortsit ja treenitoppi, mut nyt ymmärrän miks noita liivejä hehkutetaan... Ei mulla muuta! :worship:

:worship: Kiitos vinkistä! Mä en tajunnutkaan, et noita löytyy ebayltäkin. On just tarvetta uusille, ja oon jo valmiiks kironnut, et taas menee melkein 60 egee uuteen pariin. Noi maksaa ebayllä puolet siitä. :D

miten uskalsit tilata netistä, sovittamatta?

Vaatteiden osto nyt ei kai kummoista siviilirohkeutta vaadi, ne on kuitenkin vain vaatteita. Jos ei tiedä kokoaan, niin se selviää kokotaulukosta ja mittanauhalla, tai sitten voi kurkistaa niiden tämän hetkisten puseroiden niskassa olevaan lappuun. Ja jos tämäkään ei auta, niin kävellään ovesta ulos, mennään lähimpään kivijalkamyymälään ja sovitetaan. Jos Shock Absorberit haluaa ja kivijalkakaupassa hinta on 30 euroa enemmän kuin internetissä, niin ensin selvitetään myymälässä koko, sitten tilataan netistä. Ja noilla suurilla rätivalmistajilla on vaatteet aikalailla aina saman kokoisia. Jos kaapissa on kahdeksan Niken hikipaitaa kokoa 10, niin luultavasti se yhdeksäskin on kokoa 10.

Ei se ole rakettitiedettä, se on vaatteiden ostoa.

Suosittelen myös Sportsdirect.comia.

^no niin no jaa. lähinnä sitä vaan tarkotin, että oliko mahdollisesti jo ennestään tuttu merkki ja varma tieto siitä, mikä koko istuu. henkilökohtaisesti en voi ostaa rintsikoita sovittamatta, mutta muuta vaatetta kylläkin. paita tai farmarit voi olla vähän väljemmät, mutta rintsikoiden täytyy olla just eikä melkein.

Kun tietää oikean liivikoon, pitäisi kyllä ostamisen olla kohtuullisen helppoa. Harvoin menee metsään.
Toki toinen juttu jos on iät ajat käyttänyt kokoa 75b (ja väittää sen olevan oikea koko) ja se istuu harvoin... Tosin silloin se koko on väärä. ;)

Juuri näin :) Tilaan muutenkin suurimman osan vaatteista netistä, eikä sen suurempia ongelmia oo ollut...

Itse tilaan usein treenikampetta Londonin Amazonin kautta. Sieltä tulee monesti ilman postikuluja muutamassa päivässä. Esim. 4-tukitason Absorbereita saa 25-30e kipale, kun täällä ne tosiaan on tarjouksessa sen 55-65e/kpl.

Itse tilaan usein treenikampetta Londonin Amazonin kautta. Sieltä tulee monesti ilman postikuluja muutamassa päivässä. Esim. 4-tukitason Absorbereita saa 25-30e kipale, kun täällä ne tosiaan on tarjouksessa sen 55-65e/kpl.
... eli taidanpa käydä lähimmässä liikkeessä sovittamassa ja etsimässä sen oikean koon ja sitten salakavalasti tehdäkin tilauksen netistä.

Suurimmaksi osaksi ostan Stadiumilta. Ennen tilasin Stadiumin nettikaupasta, nykyään Pk-seutulaisena käyn ihan liikkeessä. Edullisia, ja paljon laatumerkkejäkin. Myös H&M ja eri urheiluliikkeiden treenivaatteita on tullut osteltua. Kalliit yleensä alennuksista, mutta Stadiumilla on "aina halpaa".

Aika paljon pyörin Intersportissa ja Sportiassa, välillä käyn myös Top Sportissa. Hyvin kyyninen oon Anttilan, Sokoksen jne. urkkavalikoimaan, en tiedä miks. Kai aattelen että siellä yrittävät kovin kalliilla myyä, mutta ei se asia ihan niinkään oo. En muuten tykkää käyttää perinteisiä vaatekauppoja vaan käytän kirpputoreja, mutta urkkavaatteitten perässä meen ihan liikkeisiin. Nyt pari uutta lempitoppia löysinkin yllättäin Seppälän joulunjälkeisistä alennusmyynneistä. Oikeen semmosia värikkäitä ja meikän tyylisiä, tuli ihan yllärillä! Ei oo paha maksaa 5-10euroo topista ku oon tottunu ostaa jotain Niken 20-40euron juttuja. Taian rueta käymään Seppälässä jne..

/edit
AINIIN Stadium on taivas.

Ostan vaatteeni milloin mistäkin. Tykkään kierrellä urheiluosastoja ihan kaikissa kaupoissa ja yllättävän hyviä ale-löytöjä olen löytänyt ihan perusmarketeista kuten Anttilasta ja Prismasta. H&M:n treenivaatteista on ihan hyviä kokemuksia myös.

Tämän hetken käytetyimmät treenitopit mulla on Stadiumista SOC-merkkisiä. Niitä sai tässä taannoin alennuksella 5e/kpl. Urheilurintsikat olen ostanut Lindexiltä, mun mielestä se 19,95e maksava Lindexin oma malli on yllättävän hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Housuja mulla on useita kappaleita, useimmat Adidaksen ja löytyneet juurikin Anttilasta ja Prismasta alerekeistä.

Aiemmin tykkäsin ainoastaan mustasta ja sen takia suurin osa mun treenivaatteistakin on kokomustia. Nyt on ilmeisesti joku mielenhäiriö iskenyt kun tekisi mieli ostaa kaikkea tosi pirteää ja värikästä. Ostinkin juuri pinkin treenitopin... :D

Tää on ilmeisesti sitten laajempi ilmiö, että kokomustasta tykänneet meinaavat seota ja hankkia värikästä. Minäkin olen löytänyt pinkkiä uutta vaatetta mustien sekaan..

Vaateostokset tulee tehtyä melko pitkälti Sportia Stadium -linjalla, mutta koska lähistöllä löytyy Prismasta BB vaatteita on se saanut ihan oman suosionsa myös muiden vaatteiden etsinnässä. Yllättävän hyvin sieltä onkin vaatetta löytänyt.

Nike, Puma ja BB on ne mitä kaapista löytyy, Röhnischillä näytti nyt olevan kaikenlaista kivaa, mutta mies väitti että vaatetta on jo ihan tarpeeksi. En ymmärrä.. :wtf:

No nuo taitaa mennä tosiaan siten että 34 vastaa ympärystä 75... 32 on 70, 36 on 80 (näin ainakin Jenkeissä).
Muistathan että urkkaliivit varsinkin kannattaa ottaa tarpeeksi napakalla ympäryksellä.

suunnittelin tilaavani nuo linkittämäni shock absorberin liivit, vaan tuo kokotaulukko on jotenkin kummallinen. säästäisin sievoisen summan, tosin hukkaanhan se menee jos joutuukin lähettämään takaisin väärän koon vuoksi. lähimmässä liikkeessä oli tarjolla freya tai freija (?!) merkkisiä, haluaisin nimenomaan nuo shockit.

Kyllähän suurimalla osalla isommista urkkakaupoista on Shock Absorbereita hyllyssä. Muutamaa mallia ees jos koittais, tietäis koon ees sinnepäin (varsinkin jos useampi malli samankokoisena ois hyvä). :) Mikäli siis samaa mallia ei ole tarjolla.

Absorbereita löytyy myös Prismasta, Cittarista yms.

Itselläni esim. normi liivit on ympärysmitaaltaan 65 (30), mutta ei puhettakaan että Absorbbereista menisi sama koko päälle, saatikka kiinni. 32 tai 34 on mallista riippuen ok, itselläni on neljät Absorberin Run:it, parit kevyemmän tuen Absorberit + yhdet Enellit. Enellien kanssa ei voi käyttä sykevyötä, on sen verta "topakat".

Shock Absorberit kannattaa sovittaa Suomessa ja tilata Briteistä Figleavesista. Ja tosiaan, ehdottomasti kannattaa sovittaa, koska SA:iden koot ovat aivan muuta kuin muiden rintsikoiden. Voihan niitä toki tilata eri kokoja ja palauttaa huonot, palautus maksaa määrästä riippuen 3-10e, tulee silti huomattavasti halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom