Mistä treenivaatteet?

Itse tykkään käyttää treenatessa trikoita, jotka sitten pysyvät paikoillaankin. Itsellä on mm. Adidasta ja soc:ia. Yläosissa tykkään käyttää Nikea, niiden S koko vaan on minulle liian iso.. Löysempiä treenihousuja olen joskus ostanut mm. Henkkamaukalta, ja ovat vieläkin ihan hyvät, harvoin vaan tulee käytettyä.

Nykyään tulee kyllä aika paljon ostettua uutta treenivaatetta kun on urheilukaupassa töissä:D;)

Sportsdirectista ja Eastbaysta tulee tilattua kaikki. Etenkin ensimmäinen on superedullinen, supernopea toimitus ja tullejakaan ei tule. Eastbayssa on enempi lajikohtaista kamaa ja kenkiä, mutta niihin tulee aina tullit päälle.

H&M:sta löytyy tosiaan ihan hyvälaatuisia vaatteita, kuten moni edellinenkin on sanonut. Itse ostan/tilaan useimmiten sieltä. Olen tilannut myös Ellokselta ja ostanut prismasta. Joskus ostan vähän kalliimpiakin vaatteita, ei se hinta ole aina niin justiinsa. Tykkään panostaa treenivaatteisiin. (:

Intersportin alerekeistä taitaa olla suurin osa vaatteistani. Parit Röchnishin (tiedätte mitä tarkoitan) topit saanut 20e/kpl. Kirpparilta löytyy myös satunnaisesti jotain, olen tosin hieman laiska siellä penkomaan tarkemmin tarjontaa. Nyt haaveilen Better Bodiesin topista ja housuista, mutta koska ne ovat niin arvokkaat, ehkä jätän ne palkinnoksi mahdollisesti onnistuvalle dieetille :)

Mulla kanssa treenivaatteet löytyneet aika usein urheiluliikkeiden ale-rekeistä, markettien urheiluosastojen alesta ja h&m:n valikoimasta =).
Olishan se ihanaa jos ei tarvis miettiä hintoja mutta tässä elämän tilanteessa näillä mennään ;)

Adidaksen Outletista on jotain mukaan tarttunut, samplesalesta yleensä! Myös jo mainitut h&m:n vaatteet on olleet kovassa käytössä (ja toimivat!)

Prismasta ja Cittarista löytyy ne salivaatteet, en ite tykkää käydä salilla khuuleissa vaatteissa. Juoksu/pyöräilyvaatteet urheilukauppojen aleista yleensä. Lidlistäkin löytyy joskus hullulla säkällä hyviä. Viime kesänä ostin kylläkin pyöräilytakin sieltä, joka ei hengitä yhtään. Mutta siitä tuli sit kiva vapaa-ajan takki!

Mä käyn salilla ihan peruspieruverkkareissa ja hihattomassa paidassa. Sisäpelitossut on Tokmannin aleläjästä vitosella. Joo, oon tosi epäcool verrattuna niihin pissiksiin, jotka hienoissa trikoissaan heiluttelevat jalkojaan jossain hilavitkuttimessa samalla Fit-lehteä lukien. Niitä mahtuu tähän tuppukyläänkin.

Mä käyn salilla ihan peruspieruverkkareissa ja hihattomassa paidassa. Sisäpelitossut on Tokmannin aleläjästä vitosella. Joo, oon tosi epäcool verrattuna niihin pissiksiin, jotka hienoissa trikoissaan heiluttelevat jalkojaan jossain hilavitkuttimessa samalla Fit-lehteä lukien. Niitä mahtuu tähän tuppukyläänkin.

hyvät kengät on hyvät kengät. mulla on aika naurettavan hintaisia treenivaatteita suurin osa, mut kyllä niilläkin kulkee puntti ihan ok.

e. ja nyt on hakusessa jotku kuorihousut HIRVEE HIMO. koin valaistumisia parit tässä, ensinnäkin vaatekoolla ei oo juuri merkitystä, jos mun harteilla pitäis olla naisten large niin vika on muualla kuin mun harteissa... ja housuissakin istuu miesten koot paremmin, se on ihan jees, alevaatteissa varsinkin on yleensä enemmän valinnanvaraa!

Lidl:stä ostin tänään kasarikeltaisin t-paidan ja urheiluliivit. Yhteensä n. 15e. Urheiluliiveissä ei ole hirmuisesti "pitoa", joten ei niillä Zumbaan kannata mennä. Sieltä olis vielä löytynyt housutkin, mutta olivat caprimalliset ja mä en tahdo näyttää säärikarvojani.:D

Oi vitsit, pakko tulla hehkuttamaan: Mun ihka ensimmäiset Shock Absober-urheiluliivit saapui tänään postissa (tilasin briteistä ebaysta), ja voi mahdoton miten hyvin ne istuu ja hyvältä näyttää!! :hyvä:
Lisäksi mulla on shock absorberin shortsit ja treenitoppi, mut nyt ymmärrän miks noita liivejä hehkutetaan... Ei mulla muuta! :worship:

Ois hakusessa hyvät, rennot kollarihousut.. oisko vinkkejä miltä merkiltä löytyisi parhaat? Väri saisi mielellään olla musta.

Ois hakusessa hyvät, rennot kollarihousut.. oisko vinkkejä miltä merkiltä löytyisi parhaat? Väri saisi mielellään olla musta.
Mites olis Better Bodiesin Soft Cargo Pantsit? Hae googlesta niin näät millaiset. Mustana tai violettina saatavilla.

Mites olis Better Bodiesin Soft Cargo Pantsit? Hae googlesta niin näät millaiset. Mustana tai violettina saatavilla.

Oi hitto nuo näyttää just sellasilta mitä oon etsimässä. Onko kokemusta yleensäkin Better Bodiesin housuista että millastakohan mitotusta mahtavat olla?

Oi hitto nuo näyttää just sellasilta mitä oon etsimässä. Onko kokemusta yleensäkin Better Bodiesin housuista että millastakohan mitotusta mahtavat olla?

Mua kiinnostaisi kans kovasti toi mitoitus ja että mahtaakohan ko. Housuja saada mistään koossa xs? Esim. Fitnesstukussa taisi pienin saatavilla oleva koko olla s. :)

Mua kiinnostais, että missäköhän noita Better Bodiesin rettuja sais hypistellä täällä pk-seudulla? Inhoon siis ihan sikana palautella postimyyntijuttuja!

Kokotaulukot Better Bodiesille löytyy ainakin Body Actionin sivuilta, siellä yläpalkissa kohta "kokotaulukot". Mä olen ainakin joskus muinoin vuonna 2007 tilannut BB:n jonkun topin XS:nä Wrangelta, enpä tiedä onko noillakaan enää niitä kokoja. Wrangellahan on joku noutomyymälä Lauttasaaressa, joten siellä saattaapi päästä myös kokeilemaan noita vaatteita livenä. Lisäksi noita BB:n tekstiilejä luultavasti pääsee testamaan Gazozin myymälöissä (Lahti & JKL).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom