Onpa hauskaa, kun just oon tässä pari päivää miettinyt mistä tilais treenivaatteita. Tietysti vois käydä liikkeistä ostamassa, mutta elämäntilanteesta johtuen mulle on helpompi tilata kaikki netistä (lapsiperhe). Sen verran kokemusta on, että Espritin treenihousut eivät ainakaan kestäneet kovin käytössä ja nopeesti lähti sekä värit että pintakin nukkaantu. Yleisesti mulla ei juuri noin ole käynyt ko. merkin kanssa, joten oli vähän erikoista. Ehkä tässä on juuri tämä, mitä muutkin ovat maininneet, eli kun vaatteet menevät pesuun ja ylipäänsä menevät tiheämmällä kierrolla. Mulla on ainakin suht vähän urheiluvaatteita. (Pesen myös normivaatteet kertakäytön jälkeen, paitsi farkut jos ovat olleet vain hetken päälle, mutta tietysti noita on enemmän.)
Urheiluliiveissä oon suosinut noita kalliimpia, kun on kuppikokokin sen verran suuri (varsinkin jos meinaa juosta, niin tämä on tosi tärkeää). Muistaakseni näistä tais olla oma ketjukin, Shock absorberit tais olla itellä tuo lempparimerkki.
Ootteko mitä merkkejä suosineet, tai mitkä ovat ollleet hyviä hinta-laatusuhteeltaan? Mulla tahtoo kaikki olla vähän eri puljusta. Erityisesti kiinnostais tämmöset pitemmät treenipaidat, ei tartte miltään bilepaidalta näyttää mutta ulkonäkö on kuitenkin plussaa. Sekä 2/3 hihat, pysyy käsissä lämpö kivasti.
Ainakin housuissa oon huomannut, että ne on pakko olla semmoset trikoopökän näköset ja virtaviivaisehkot, kaikki muut jostain syystä menee tosi huonosti kyykyssä (vaikka muuten istuisivatkin). Eli joko jotenkin polviin jäävät ärsyttävästi tai sitten alkavat hilautumaan alaspäin. Ennen en millään meinannut suostua pukemaan tommosia päälle, mut kerranko kokeilin ja sen jälkeen ei ole muut kelvannu. (Se on muuten ihan hirvittävän hauskaa käydä salilla, jossa noin 2-3 % kävijöistä on naisia..ja sitten jos teet kyykkyä ja alkaa yllättävästi housut hilautumaan alaspäin!!:dance
Nyt mietin, että ois kiva vähän tommosia pitempiä paitoja kans hankkia, mulla on joitaki vanhempia nyt jotka jotenkin ovat joko kutistuneet tai jotain. Pidän erityisesti vaatteita, joita ei tarvitse huomata suorituksen aikana. Eli ne pysyy paikoillaan, eivät hilaudu alas/ylös eivätkä häiritse mitenkään ja tietysti minusta on kiva, että näyttäisivät hyvältä omalle silmälle.
Muok. Raskausajalla käytin h&m raskaustreenivaatteita ja ne oli ihan ok. Ainoa oli niissä paidoissa se kaula-aukko, kun se ihan tosissaan paljasti aika paljon vaikka muka eka peilistä katsottuna näytti ihan korkealta v-aukolta (siis ei mitenkään antanut aihetta epäillä että tohtisko sillä venytellä mihin suuntaan päin kallistuneena). En tiedä oliko tuo vain nuo raskausajankamppeet, kun niitten pitäis olla semmosia melko venyviä kuitenki. Yllättävän hyvä laatu noissa kyllä oli, että ehkä pitäis jaksaa raahautua joskus keskustaan.