Mistä treenivaatteet?

kyselisin, että käyttekö jossain tietyssä liikkeessä?
vai netistä?
ja onko tietoo, mistä sais EDULLISESTI?

- mä niiiin tahdon kohta uudet kuteet; varsinkin housut olis kiva saada semmoset HIENOT. :D - kateellisena katselen monien muijien kuteita. ;) - sori että oon töllännyt. 8)

(mä oon viimeksi ostanut housut sillon ku aloitin eli v.2004! APUA! ne on jostain Ellokselta ja on muuten ihan hyvät vieläkin ja mukautuvat kyllä +-15kg kehoon... heh)

Minusta H&M:n treenivaatteet ovat yllättävän hyviä hinta-laatusuhteeltaan. Ja alennusmyynneistä etenkin niitä saa ihan puoli-ilmaiseksi.

Ostan treenivaatteita oikeastaan vähän joka puolelta, netistä, urheiluliikkeistä, postimyynneistä, salilta, erikoisliikkeistä jne. Seurailen tarjouksia ja silloin kun sattuu hyvä alennus kohdalle, en epäile vaan ostan sitten heti. Treenivaatteita kuitenkin kuluu paljon, niitä joutuu pesemään jatkuvasti ja vanhempia heitän pois surutta jos ovat jo menneet huonoiksi. Niinpä ostoksia tulee tehtyä kyllä joka kuukausi, ihan tarjousten ja tilanteen mukaan milloin mitäkin.

Helpommaksi koen ostaa netistä niitä merkkejä, joissa tiedän oman kokoni (esim. Nike) ja silloin ei tarvitse pohtia sopiiko vaate päälle. Mitään kallista en kuitenkaan osta ilman sovitusta ja harkintaa, tarvitsenko sitä todella. Myöskään kalliita urheiluliivejä en omista, vaan olen tyytynyt halvempiin toppeihin, sillä niitäkin on pakko olla sen verran useita (jos esim. käyn urheilemassa 2 kertaa päivässä...). Myös jotkut halvat perus trikootopit on suosikkeja, eihän ne kauaa kestä, mutta ihan yhtälailla myös ne kalliimat merkit kuluu kun ne hikoilee läpi jatkuvasti ja kaikki treenivaatteet pesen jokaisen käyttökerran jälkeen.

Housuissa siis riippuu paljolti siitä, minkätyylisiä haet, mitä materiaalia/ominaisuuksia ja mitä hintaluokkaa jne. :)

Vai on Hennesillä jotain treenivaatteita? tartteepa kurkata.

paidat mulla on ollut, mitä nyt on mahtunut päälle... ja niitä vaihdan/pesen joka kerta ja ne on ollu tavallisesta käytöstä poistuneita... noitten housujen kans samaan aikaan ostettu paita ei nyt oikein just istu tähän makkaroiden päälle. ;)

mut siis mul on ollu se ongelma, varsinkin silloin alussa, että EN OLE HIKOILLUT!!! :O eli en tarvinnut edes kainaloiden pyyhintää tunnin treenin jälkeen, vaan työvaatteet vaan päälle ja töihin.
-> nyt se on kyl raskauden jälkeen muuttunut ja nyt hikoilen ja vielä haisevasti... mutta en edellenkään mitenkään tuu märäksi; kainaloiden kohdalla vaan näkyy läikyt.

eli sen takia housut on pysynyt hyvinä, kun ei oo tarvinnu pestä joka kerran jälkeen; ja materiaalikin on semmosta ettei ala haista. (kai - toivottavasti...)

Itse ostan tosi harvoin normaalihintaisia treenivaatteita, mulla on tapana syynätä urheilukauppojen alerekit tarkkaan ja sieltä tekee ihan hyviä löytöjä välillä. Ainakin Intersporteissa tuntuu olevan aina alevaatteita tarjolla. Viimeksi löytyi Casallin pöksyt puoleen hintaan, ainoa pari sattui olemaan just mun kokoa.

Minä koluan ihan kirpputoritkin. Merkkilöytöjäkin voi tehdä. Mutta ihan halpispaidan voi surutta heittää roskiin kun tuntuu ettei enää haju lähde irti pesujen jälkeen. Housut onkin sitten ihan eri juttu. Niitä ei kirppareilta löydä.

Onpa hauskaa, kun just oon tässä pari päivää miettinyt mistä tilais treenivaatteita. Tietysti vois käydä liikkeistä ostamassa, mutta elämäntilanteesta johtuen mulle on helpompi tilata kaikki netistä (lapsiperhe). Sen verran kokemusta on, että Espritin treenihousut eivät ainakaan kestäneet kovin käytössä ja nopeesti lähti sekä värit että pintakin nukkaantu. Yleisesti mulla ei juuri noin ole käynyt ko. merkin kanssa, joten oli vähän erikoista. Ehkä tässä on juuri tämä, mitä muutkin ovat maininneet, eli kun vaatteet menevät pesuun ja ylipäänsä menevät tiheämmällä kierrolla. Mulla on ainakin suht vähän urheiluvaatteita. (Pesen myös normivaatteet kertakäytön jälkeen, paitsi farkut jos ovat olleet vain hetken päälle, mutta tietysti noita on enemmän.)

Urheiluliiveissä oon suosinut noita kalliimpia, kun on kuppikokokin sen verran suuri (varsinkin jos meinaa juosta, niin tämä on tosi tärkeää). Muistaakseni näistä tais olla oma ketjukin, Shock absorberit tais olla itellä tuo lempparimerkki.

Ootteko mitä merkkejä suosineet, tai mitkä ovat ollleet hyviä hinta-laatusuhteeltaan? Mulla tahtoo kaikki olla vähän eri puljusta. Erityisesti kiinnostais tämmöset pitemmät treenipaidat, ei tartte miltään bilepaidalta näyttää mutta ulkonäkö on kuitenkin plussaa. Sekä 2/3 hihat, pysyy käsissä lämpö kivasti.

Ainakin housuissa oon huomannut, että ne on pakko olla semmoset trikoopökän näköset ja virtaviivaisehkot, kaikki muut jostain syystä menee tosi huonosti kyykyssä (vaikka muuten istuisivatkin). Eli joko jotenkin polviin jäävät ärsyttävästi tai sitten alkavat hilautumaan alaspäin. Ennen en millään meinannut suostua pukemaan tommosia päälle, mut kerranko kokeilin ja sen jälkeen ei ole muut kelvannu. (Se on muuten ihan hirvittävän hauskaa käydä salilla, jossa noin 2-3 % kävijöistä on naisia..ja sitten jos teet kyykkyä ja alkaa yllättävästi housut hilautumaan alaspäin!!:dance:) Nyt mietin, että ois kiva vähän tommosia pitempiä paitoja kans hankkia, mulla on joitaki vanhempia nyt jotka jotenkin ovat joko kutistuneet tai jotain. Pidän erityisesti vaatteita, joita ei tarvitse huomata suorituksen aikana. Eli ne pysyy paikoillaan, eivät hilaudu alas/ylös eivätkä häiritse mitenkään ja tietysti minusta on kiva, että näyttäisivät hyvältä omalle silmälle.

Muok. Raskausajalla käytin h&m raskaustreenivaatteita ja ne oli ihan ok. Ainoa oli niissä paidoissa se kaula-aukko, kun se ihan tosissaan paljasti aika paljon vaikka muka eka peilistä katsottuna näytti ihan korkealta v-aukolta (siis ei mitenkään antanut aihetta epäillä että tohtisko sillä venytellä mihin suuntaan päin kallistuneena). En tiedä oliko tuo vain nuo raskausajankamppeet, kun niitten pitäis olla semmosia melko venyviä kuitenki. Yllättävän hyvä laatu noissa kyllä oli, että ehkä pitäis jaksaa raahautua joskus keskustaan.

Mäpä laitan tähän oman viestin jatkoksi, ei antanut näemmä muokata suoraan.

Täältä löyty aika hyiä ketju, ihan punttimimmien puolelta: http://www.pakkotoisto.com/punttimimmit/17772-treenivaatteet/ ja urheiluliiveistä löytyy haulla muistaakseni useampikin ketju. Samoin kengistä tais olla kans jotain juttua.

Tuli tässä mieleen, että eilen hoksasin mulla yhdet Röhnishin (miten se nyt kirjotetaankaan) housut, jotka ovat 10 vuotta vanhat:D Että aika edulliseksi ovat tulleet pitkällä aika jänteellä.

Minä koluan ihan kirpputoritkin. Merkkilöytöjäkin voi tehdä. Mutta ihan halpispaidan voi surutta heittää roskiin kun tuntuu ettei enää haju lähde irti pesujen jälkeen. Housut onkin sitten ihan eri juttu. Niitä ei kirppareilta löydä.

Juu, jännä huomata, että kirppareiltä löytyy ihan uutta Pumaa, Nikea yms. tosi halvalla. Ja olen kyllä myös housujakin löytänyt. Jotkut myy ihan mallikappaleita, eli jos on maahantuojalla töissä, aika nopeesti ne päätyy kirpparille sitä kautta. Viimeksi ostin ihan uuden Puman t-paidan ja uudet joga housut. Tais olla 2€/kpl. :)

Totta kai ne katsoo vähän valikoiden, mutta muutenkin kun kirpparilta löydän aina vaikka mitä, niin on löytynyt kyllä urheiluvaatteitakin. :)

Miksi pirussa treenihousuissa on mentävä se pirun sauma just keskeltä haaroväliä?!?! En oikeen diggaa... Pitää melkeen kiskoo housuja si alemmas ettei nyt näyttäis ihan kamalalta. :( Ja vaikka on monenlaisia housuja, jos ne vaan on mallia "tiukat" (eli caprit esim), homma on toi. Toinen vaihtoehto si melkeen on ne jättisuuret lökäpöksyt, joissa ei o kiva treenata ainakaan semmosia kunnon hikitreenejä, ne ahistaa.
Ja mulla on monen merkkisiä housuja, eri merkkisiä jne.. Vai onko mulla vaan vääränlaiset pikkuhousut?!?!

no, se olisikin ärsyttävää, tuo haaroväli juttu. enpä tullut aatelleksi, vaikka itekkin joudun ennen treeniä laskemaan hiukan housuja(löysäämään alas päin) just ton takia. mutta mun housut onkin semmosen hiukan väljät ja korkea vyötärö, joten on varaa laskea.
tuo täytyykin ottaa sit huomioon jos ja kun niitä uusia housuja ostan, ku tahtoisin just semmoset kireet polviin asti(sit vasta levenee).

Mulla on yhet tommoset Mexxin trikoopöksyt ja ne ei mene haaroväliin. Tai siis en tiiä, jos ne menis niin kaiketi hoksaisin kun kuitenkin tunnistan tämän ongelman. Mut ne on kyllä kokoa L, kun mun koko on nyt M vissiinki sitten. Ja ne on ehkä malliltaan muutenki ei niitä ihan kaikkein piukimpia, mut ei ne kyllä ole mitkään semmoset joogalöysätkään. Sitten mulla on tommoset eri merkkiset, jotka nyt ois taas sopivat synnytyksen jälkeen (jihuu!), mut en muista niissä et miten ne meni. Kun jotkut housut mulla menee just noin, mitä en ole sen tähden käyttänyt. Ne tais olla ehkä ne adidaksen puuvillaset ja semmosta mallia, ettei yhtään löysää ole. Auttaisko tossa koko, vai onko materiaalit sitten mikä ois? Mulla nuo parhaat housut on trikoota, puuvillaset on heti huonommat ja sit niissä tietysti näkyy hiki.

Täällä ois kans tosiaan pöksyostokset menossa, kun jaksais vaan. Nyt on kovasit mainostaneet urheiluliikkeet aleja, et pitäis varmaan käydä. Aattelin, et vois kokeilla jotain better bodiesin tuotteita, jos sattuu vastaan. Ehkä sitä vkl tulis aktivoitua.

Sitten kans mietityttää itellä nuo alushousut, että pitäis ostaa semmosia, mitkä siirtäis sen hien sit eteenpäin. Yleensäkki treenialkkarit, kun en ennen ole noita erityisemmin ajatellu. Mulla vaan viime jalkapäivänä ihan oikeesti otti pattiin, kun ne alkkarit lähti laskeutumaan ärsyttävästi kun en ollut hoksannut yhtään ajatella noita. Kyllä sitä voiki moni juttu ärsyttää! Mut toisaalta se kyllä jotenki sai aikaan sen, että sain tehtyä isommilla painoilla ja jotenki tosi reippaasti kaikki. Että ehkä se ärsytys oli sit hyvästä:puntti:

hei . jos sinne alkkareihin laittas jonkun ultra PAKSUN/kovan pikkarisuojan. :hyvä: :wtf: mul on siis semmonen ohut suoja yleensä, ja jos ei oo ni sit on tosi ärsyttävää ku tuntuu et se sauma hinkkaa sinne koko ajan, vaikka ei kireesti normiasennos oliskaan.
heh

Minua ärsyttää lahkeet. Pidän pitkistä lahkeista. Raivostuttavaa on huomata kesken treenien päällä olevan 3/4 lahkeet. :D Laitan kohta lahkeisiin pöytäliinapainot niin johan pysyvät paikoillaan.

Jahas, kävin just tesmaamassa ja hyvinhän nuo yhdet treenihousut kans menee. Jotenki niin kivaa, kun vihdoinki menee normitreenihousut. Nuo näymmä olikin espritiä, alko vähän jo harmittaa kun mulla ainaki yhdet puuvillaiset hajos melkein samoilla tulilla. Noh, nuo on trikoota. Pitääpä tesmata nuo ens kerralla, että oliks noissa mitään hätänä. Nuo oli vaan muistaakseni vähän semmoset, etten ole kehdannu tuonne salille niitä laittaa kun ovat tiukemmat ja harmaat. Mikä siinä värissä muka onki heti, pitäis kai ostaa sit vaan suosiolal ne mustat pöksyt jos jää muut käyttämäti.

Mulla on kans lahkeissa, että tykkäisin semmosista resorilahkeista/joogahousujen lahkeista..että se menee silleen suppuun. Kun sitten noissa joissakin housuissa se lahje levenee liikaa ja jotenki en tykkää. Tai sit näyttää kenkien kanssa jotenki huonolta. Noissa lahkeissa muuten on varmaan semmonen juttu, että jos ne on kovin tiukat kumpparit siinä (ovat siis semmsoet lahkeet, mitkä menevät suppuun) niin ne saattaapi sitten nousta ylöspäin. Semmsoet leveämmät resorit ei ehkä niinkään. Tai siis näin oon ainaki huomannu lasten vaatteissa:)

Etanainen, musta taas tuntuu että jos on suoja niin se jotenki sieltä paistaa. Vaikka tuskin sitä kukaan huomaa, mut ite tietää niinä päivinä. Mietin tota haarahommaa vielä (eikö oo hyvä nimityski), että voisko myös se sauman paksuus olla kans yks tekijä. Ja sitten tietysti matsku..ja ehkä ne alkkaritki. Että taitolaji vissii, ihan tekstiiliurheilua:)

Mä kans vetelen aina alaspäin treenihousuja ennen kuin menen salin puolelle ja välillä kesken treeninkin. Varsin ärsyttävä se keskisauma. :jahas:

Ostan treenivaatteet H&M:ltä, Stadiumista (SOC) tai nyt uusimpana ihastuksena Sportsdirect.comista. :thumbs:

Ebay.... Sieltä itse olen edulliseen hintaan saanu tilattua mm. Adidaksen capreja. Eli merkkivaatteita saa miltein puolet pienemmällä summalla kuin Suomesta. Ostin juuri Acicsen kengät joiden hinta Suomessa noin 180€, mutta itse maksoin 70€. Kyseessä oli siis uudet käyttämättömät kengät paketissaan ja laput paikoillaan.
Tulee vain muistaa että jos tilaa Euroopan ulkopuolelta pakettina lähetettävää tavaraa niin tulee tullilta verot päälle (mutta silti tulee monesti halvemmaksi tilata ebaystä ja maksaa ne verot).

Meikäläisen treenivaatteet on luokkaa (kulahtaneet) collegehousut / juoksutrikoot + (kulahtanut) painijanselkätoppi / t-paita. Näin on ollut jo 10v ajan, vain satunnaisesti on tullut hankittua ns. oikeita treenikuteita. Voin sanoa, että halvalla on päässyt - ja suosittelen muillekin ;)

Meikäläisen treenivaatteet on luokkaa (kulahtaneet) collegehousut / juoksutrikoot + (kulahtanut) painijanselkätoppi / t-paita. Näin on ollut jo 10v ajan, vain satunnaisesti on tullut hankittua ns. oikeita treenikuteita. Voin sanoa, että halvalla on päässyt - ja suosittelen muillekin ;)
Mä kuulun kanssa porukkaan, joka käyttää treenivaatteet viimeiseen nukkaan saakka. Ja jolla suurin osa treenivaatteista on vanhoja toppeja ja t-paitoja. Tässä tietysti edesauttaa, että ei hikoile kamalan paljon. Ovathan ne keinokuituiset hikitreenissä miellyttävimpiä ihoa vasten, mutta ei niitäkään tarvitse parin kuukauden välein kierrättää. Minusta salivaate saa näyttää vähän kuluneeltakin, ja ei muutenkaan kuulu tapoihini uusia kulutushyödykkeitä kun vähän alkaa kyllästyttää.

Itse olen ostanut Budget Sportista ainakin treenipaitoja ja toppeja, jotka ovat osoittautuneet ihan hyviksi! Myös tuulitakki taitaa olla sieltä heidän omaa merkkiään, samoin toiset urheiluliivit. Olen ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen, ja samaa vois kyllä sanoa myös hm:n treenipöksyistäni! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom