Mistä treeniohjelma laihduttamiseen ja ylä-vartalon kunnostamiseen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ROTAAA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon 177 pitkä ja painan n. 85 kg. Ennen painoin 92 kiloo ja saannu noi 7 kg pois lenkillä ja terveemmällä ruokavaliolla n. 6 viikon aikana. Vatsoja, selkiä ja muita kotikonstein harjotettavia juttuja oon duunaillu kolmise viikkoo. Ongelmana on sellane löysä rasvakerros. Ylimmistä vatsalihaksista näkyy rajat mut alemmat on sen saatanan makkaran peitossa:D Eli jos joku osaa linkkaa jonku tähän mun juttuun sopivan setin ois maukas, ite en oikee tiiä ees mistä ettii. PS. Jalat on omasta mielestä hyväs kuosis ku niit on treenattu vähä aikasemminki harrastusten takii. Kiitän jo valmiiks jos joku jaksaa tähän vastaa !

sellasta pyöräilyliikettä kun teet selälläs makuulla, isolla liikeradalla ja hitaasti(jalka n.5-10cm ilmassa kun suorana), nii luulis alavatsaan ottavan. eiköhän se rasva siitä tirise pois, kun jatkat lenkkeilyy ja hyvää ruokavalioo. hiljaa hyvä tulee!

Jep kunnon jalkatreeniä, jalkoja ei voi ikinä treenata liikaa! Suosittelen vaan ruokavalion jatkamista ja lenkkeilyä, sitten aamusin heatti juoksui nii kyllä rasvaa tirisee, itsekkin olen alottanu laihduttamisen, tosin oon pelkällä ruokavaliolla jo pudottanu kiloja, mutta kyllä se siitä ajan kanssa!

Back
Ylös Bottom