Mistä tietää, että tarvitsee välipäivän tai pari?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen itse siis tehnyt nyt 4 jakosella ohjelmalla eli:

1) Rinta+hauis+vatsat
2) Jalat
3) Olkapäät+ojentajat
4) Selkä

Selkäpäivässä on massaliikkeenä maastaveto ja kulmasoutu
Jalkapäivässä on massaliikkeenä kyykky ja prässi

Mietin tässä vaan, että itellä ainaki semmonen fiilis et voisin käydä vaik joka päivä salilla tolla kierrolla. Mietin vaa et meenkö koht ihan tukkoon jos jatkan samaa rataa. Eli kandeeko se yks välipäivä aina pitää silti vaikka energiaa riittäis käydä jokapäivä? Vai kandeeko mun kuunnella vaan omaa kehoo ja jaksamista ja mennä sen mukaan? Vai onko se liian myöhästä sitte ku lopahduksen merkit iskee?

Kiitos jo etukäteen vinkeistä aloittelijalle :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse treenaan 4-jakosella 3-5krt viikossa. Kyllä ne välipäivät hyvää tekee pystyy lataamaan paremmalla volyymilla seuraavaan treeniin.:)

Minusta tuo kuulostaa vain siltä, että 4-jakoinen on sulle liian harva jako. Et siis saa treenattua tarpeeksi kovaa yksittäistä treeniä, ja sen takia tuntuu että voisit joka päivä mennä salille. Ei siinä, voihan niinkin tehdä, mutta järkevä vaihtoehto voisi olla harvempijakoinen ohjelma, että saisit treenattua kropan useamman kerran viikossa läpi JA pidettyä myös välipäiviä välissä.

Zone-sarja -42%
Minusta tuo kuulostaa vain siltä, että 4-jakoinen on sulle liian harva jako. Et siis saa treenattua tarpeeksi kovaa yksittäistä treeniä, ja sen takia tuntuu että voisit joka päivä mennä salille. Ei siinä, voihan niinkin tehdä, mutta järkevä vaihtoehto voisi olla harvempijakoinen ohjelma, että saisit treenattua kropan useamman kerran viikossa läpi JA pidettyä myös välipäiviä välissä.

Pidetään ehdottomasti mielessä. Täl hetkel toi ohjelma tuntuu vaa niin turvalliselta ja hyvältä et noudatan sitä ainaki toistaseks. Joku 2-3 jakonen vois kyl olla hyvä et sais tehtyy koko kropan useemmin viikossa läpi. Kiitos vinkistä!

Back
Ylös Bottom