Mistä tanko ja painot kotiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooCee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistähän sais halvalla jonkun tangon ja siihen painoja? Ajattelin että olisi parempi ostaa yksi semmonen kuin kaks käsipainoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
sssss

HooCee sanoi:
Mistähän sais halvalla jonkun tangon ja siihen painoja? Ajattelin että olisi parempi ostaa yksi semmonen kuin kaks käsipainoa.

En tiedä saako halvalla mistään, mutta itse tilasin tuolta Wrangen nettimyymälästä. Jos meinaat ostaa ihan standardikokoisen 50 mm laakeroiduilla päillä, niin saat pulittaa n. 250-350 euroa kun lisäksi on sarja levyjä mukana. Mutta jos riittää vaan ihan suora täysterästanko 25 mm päillä niin sen saa jo halvemmalla. Siihen ei saa lastattua yhtä paljon tavaraa, muistaakseni n. 100 kg taitaa olla yleensä max. ettei ala tangot vääntymään, joten kovin pitkän linjan ratkaisu se ei ole, mutta käy kyllä alkuun. Itsekin ostin sellaisen, meinaan sitten joskus tulevaisuudessa hommata oikein 50 mm holkeilla "oikean" tangon ja siihen levysarjan mutta mulla ei ole mitään kiirusta kun on tossa niin hyvä sali missä voin käydä ihan ilmaiseksi...

Tuohon Wrangella myynnissä olevaan Black Star G rautasarjassa olevaan tankoon voi lastata 150kg.
Eli tuo rautasarja 50kg on 119e ja lisäpainoja voi ostaa tarpeen mukaan.

HooCee sanoi:

Hobby Hallista saa kans jonkunlaisen (30mm, 160cm).. Meinasin itekin tilata, mutta saankin tangon muualta.

Halvimmalla saa varmaan ku ostat käytetyt vehkeet. Laita vaikka ilmotus tonne osto/myynti palstalle ja tsekkaile sitä niin eiköhän löydy.

Zone-sarja -42%
Osti keltainen pörssi, siellä on joka lehdessä myytävänä halvalla punttivehkeitä.

Itse aloittelin Weiderin penkillä ja 50 kg vinyylisarjalla. Penkki oli tosin ihan suppo, maksimikuorma n. 70 kiloa. Kannattaa satsata kunnolliseen penkkiin, muuten joudut hankkimaan uuden heti kättelyssä.
Osta kaksi erilaista tankoa, toinen suora peruskeppi ja toinen mutkatanko. Molempiin mielellään 50 mm päät, löydät helpommin niihin soveltuvia painolevyjä.

Wrangen nettimyymälä lienee hyvä paikka. Samoin NetAnttilan sivuilta kannattaa katsoa. Jälkimmäisestä voi ostaa myös osamaksulla. Kannattaa tsekata myös Huuto.net ja mahdollisesti Keltainen pörssi.

Huuto.netistä kannattaa kanssa katella, jonkin verran sielläkin on myynnissä kun joiden "innostus" katoaa aika nopsaan...

Kysyin paikallisesta intersportista hintoja.

100kg:n Tankosarja, eli suora laakeroitu tanko + lukot + 80kg levypainoja olsii maksanut 200 euroa. Ja laakeroitu mutkatanko, johon olis sopinut samat painot 40-50 euroa.

Penkin ja kyykkäystelineen voi tehdä itse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wrangelta hankin itse aikoinaan puntit ja penkit. Mutta halvemmalla olisin päässyt selailemalla keltaista pörssiä.

Jep pörssin ostoon vaan. Mä maksoin 400 epee setistä johon kuulu penkki, laakeroitu tanko, 220kg edestä levyjä ja sit viel käsipainot ja niihin mycket levyjä.

Back
Ylös Bottom