Mistä tämä vuosikymmen tullaan muistamaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muistetaan siitä ku miehet alko ämmäilee ja meikkailee lettiään värjäilee

Heh! heh! heh! Juuri näin esitin kritiikkiä tuossa veistiketjussa 'heteromies ja kauneudenhoito'
Ja ihonkuorinta miehet kusivat pilluunnsa.

Hyvä Waretus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitä sanoo tähän heteromiehet jotka osta kaikenmaailman silmänympärysvoidetta.

Siis muullaisiakin mielipiteitä löytyy.

Tuskin ne tytöt katselelevat sillä silmällä tyttö-poikia.
Ja mikä pelottavinta tuosta on lyhyt matka Guidoiluun.

Taisi osua piikkini sinne minne eniten sattuu, kun olet noin kateudesta vihreä.

Mutta jos on jälkiruokalusikalla annettu suusanallista lahjakkuutta, niin hymiöön on turvauduttava.

Käsitit väärin. Olen kanssasi samaa mieltä.
Perushygienia on hyvä pitää kuosissa. Tuolla ketjussa menee jo rankasti yli yövoidetta,kuorintaa, meikkiä wtf?

Muutit näköjään vähän teksiä, Mutta repeämistä tuo kuvaa tosta hommasta. ei vittuilua.

No hei äläs nyt viitsi. Rakastuisit itsekin noihin ihaniin tuotteisiin jos edes kerran suostuisit kokeilemaan. Olen aivan varma siitä :haart:

Ei kiitos! Minua tosin ei tuo topicci paljon kiinnosta niin jätän sen lukemisen väliin. Kuten teen monelle muulle topicille joka ei minua kiinnosta.

Nää lävistykset ei todellakaan ole tullut jäämään elämään.
Katsokaas kun nämä teinit joilla on puoli kiloa rautaa naamassa, tuskin pitää niitä vielä neljäkymppisenä. Maak mai vööd.

No hei äläs nyt viitsi. Rakastuisit itsekin noihin ihaniin tuotteisiin jos edes kerran suostuisit kokeilemaan. Olen aivan varma siitä :haart:

Tuotteet ovat varmaan hyvinkin ihania (jos on mies joka ylipäätäänsä käyttää sanaa ihana)

Mutta ei niillä kukaan komistu, tai pitäisikö tässä sanoa kaunistu.

- War on terrorism, WTC, Afganistan, Iraq redux, pommi-iskut Lontoossa ja Madridissa
- Tatuoinneista joka pirkon perusaccessory, villitys jolle muuten tullaan vielä nauramaan rämäkästi
- Ilmastonmuutoshysteria
- kuplatalous (ensin IT, sitten asuntokupla)
- Kiinan nousu talousmahdiksi
- Pandemiahysteriat
- reality-TV: BigBrother, Survivor, Talent, FearFactor, Amazing race, Osbournet, Hoganit, Kardashianit, Duudsonit jne jne jne
- web2.0:n nousu, blogit, youtube, facebook jne

Ihan ku jotkut lävistykset olis joku uus juttu, saatika jotenkin ihmeellisiä.

Palatkaamme 80-luvulle: Ihan kun revityt farkut, olkatoppaukset, neon väriset säärystimet ja isot hiukset olis joku uus juttu, saatikka ihmellistä.

Ihminen elää aina ajassaan ja onnettomasti luulee että kymmenen vuoden päästä ei hymyilytä 2010 luvun vaatteet.
Mitä lävistykseen tulee niin en todellakaan nähnyt niitattuja neitoja 80-luvulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom