Mistä saisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Elikkä yksinkertainen kysymys, että mistä noita FLEX lehtiä oikein saa kun en itse ole pahemmin löytänyt. En kyllä asu pääkaupunkiseudulla mutta tuntumassa.

Tuli muuten aika :david: olo tämän kysymyksen johdosta :D :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
akateemisen kirjakaupan lehtihylly on hyvin varusteltu kantsii tsekata sieltä!

Originally posted by Meatball
R-kioskista tai jotain..

Ei kyllä varmasti löydy.Ei Ainakaan niistä r-kioskeissa joissa olen käynyt.

zart: Täytyypä käydä katsomassa tuolta:thumbs:

Originally posted by tm2k
Elikkä yksinkertainen kysymys, että mistä noita FLEX lehtiä oikein saa kun en itse ole pahemmin löytänyt. En kyllä asu pääkaupunkiseudulla mutta tuntumassa.

www.lehtipiste.fi

Tuolta näet missä on sinua lähin Flexiä tai muuta lehteä myyvä lehtipiste.

www.lehtipiste.fi

Tuolta näet missä on sinua lähin Flexiä tai muuta lehteä myyvä lehtipiste.

Onx se muuten niin että esim. r-kioskeissa voi olla eri lehdet myynnissä?? Ainakin ton lehtipisteen mukaan tämä pitäisi paikkansa.

edit: Nitskulle vielä kiitos loistavasta linkistä;)

Onx se muuten niin että esim. r-kioskeissa voi olla eri lehdet myynnissä?? Ainakin ton lehtipisteen mukaan tämä pitäisi paikkansa.

Totta kai voi olla eri lehdet eri kioskeissa. Itsekkin olen käynyt lähi kitskalle esittämässä toivomuksen tiettyjen lehtien tilaamisesta ja kyllä ne mielellään niitä tuntuvat tilaavan. Eikun vaan käyt sinäkin ilmoittamassa oman kylän ärrälle mitä haluasit sieltä ostaa. Raha kelpaa kauppiaille aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom