Mistä saada henkilökohtainen ohjelma & ruokavalio?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen päättänyt aloittaa salilla treenauksen, jonka myötä ruokavaliotakin olisi muutettava. Lähtötiedot ovat 173/61, en mielestäni ole läski, mutta ylimääräistä on ja varsinkin vähän joka paikkaa roikkuu, kiinteytyä täytys!

Ongelmana on pieni paikkakunta. Asun täysin tuppukylässä, jossa ainut sali on "eläkeläisille", taitaa olla vain 6 laitetta + juoksumatto/istuttava crosstrainer. Ei painonnosto vehkeitä tms. En kuitenkaan ala ajelemaan 30-40km jotta pääsen kunnon salille, eli tuo on nyt ainut vaihtoehto mulle. Salilla ei todellakaan ole tarjolla mitään PT.tä tai muutakaan, ainut tarjonta on fysioterapeutti, jota itse en tarvitse.

Eli mistä (netistä?) voisi saada minulle henkilökohtaisesti tehdyn treeniohjelman ja ruokavalion? Osa motivaation puutetta on juuri se, että en itse tiedä miten pitäisi syödä ja mitä? Nälkää en halua nähdä, sillä tarkoitus muuttaa elämäntavat ei dieetata vain hetkeä. Netistä saa kaikkia yleisohjelmia googlaamalla, mutta itse haluaisin juuri minulle tehdyn ohjelman joka huomioi mitä laitteita minulla on käytettävänä ja mitkä on tavoitteet. Osaisiko joku auttaa?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ota pakkotoiston jto:hon yhteyttä. Saat varmasti hyvää ja ennen kaikkea halpaa valmennusta. Ruokavalioitakin hän varmasti fiksailee jos tarvetta on.

En nyt halua moittia näitä fatfarmeja, jutta ja hypersuper diettejä jne, mutta hinta / laatu suhteeltaan en usko että suomesta parempaa apua valmennukseen saa, kun pakkiksen jiiteeoolta.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

pointtina AP:lla on nyt selkeästi se että salilla laitteisto on ns. vajavainen mutta uskoisin että kirjaat ylös mitä sieltä löytyy ja sitten jto:lle ohjelma pyyntöä missä kerrot mitä kaikkea salilta löytyy niin uskon että homma hoituu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom