Mistä saa OIKEAA KREATIINIA?!?!

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanokaa nyt :curs: mistä saitilta sitä twinlabia löytää?? FAST ei tunnu enää potkivan! Vähä taukoa ja twinlabia kehiin..sekä clutamiinia pitää testata ekaa kertaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on ollut wrangen, purewellin ja fastin kreatiinia. En voi sanoa mikä näistä on paras, en ole oikein muutenkaan huomannut mitään merkittävää vaikutusta. Syksyllä vois ostaa sitten tota twinlabin kreatiinia ja yrittää sen voimalla saada painon ysikypään!

Fastin kreatiini on todella huonoa. Vedin sitä joskus kaksi kuuria eikä mitään huomattavaa hyötyä. Kun taas twinlabin kreatiinistä näki tehon kun paino nousi ja voimat kasvoivat. Hinnatkin hiukan laskenut niin on varaa ostaa.
voiko tästä vetää tällaisen johtopäätöksen: "mitä enemmän maksat, sitä parempi placebo"?

Sanokaa nyt mistä saitilta sitä twinlabia löytää??
täällähän ei saa mainostaa (paitsi sponsoreita), joten suosittelen käyttämään googlea (etsi suomalaisilta sivuilta) hakusanalla "twinlab +creatine".

Entäpä Evolutionin kreatiini? EDIT: ainakin se on tuota Creapure juttua..

Onko kellään siitä kokemuksia?

Itse olen käyttänyt optimum nutriotionin ja Leader sport nutritionin kreatiinia.
Molemmat ovat sitä parhainta "creapure" laatua eli takuupuhdasta.

Pakko muute sanoa, että suosittelen ehdottomasti kaikille tuota leaderin kreaa, koska hinta/laatu/määräsuhde on erinomainen!
Eli 25e/900g!

Originally posted by Iivili
Muuten Tomin kommenttiin yhdyn, mutta eikös joskus ollut puhetta, että Kiinassa valmistettu krea ei välttämättä olisi niin hyvää laatua kuin Saksassa tehty? Mites esim. FASTin tai Wrangen kreatiinit (taitavat olla pakkislaisten keskuudessa suosituimipia merkkejä), missä ovat valmistettu?

Nii tohon vaan, että FAST on Itävallassa valmistettua, kuten tuli ko aiemmin selville, ja Wrange saksalaista.
Halpoja ovat, mutta molemmat toimii!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom