Mistä saa käsiin laitettavaa magnesiumia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pimmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ole mitään tietoa missä myydään mankkua. Varsinkin jos Tikkurilasta löytyisi (JR Fitness Storessa ei ollut), tai Helsingistä(keskustasta) ainakin luulisi löytyvän?

Ei välttämättä kannata ostaa marketeilta. Paikallisissa mankkupala maksaa n. 5 euroa, alan liikkeessä n. euron.

No höh.Salilta otat puolivahingossa palan käteen ja nakkaat treenikassiin:).Isoilla pojilla näyttääkin omat magnesiumit kulkevan treenikassissa matkassa sellaisessa pienessä muovilaatikossa.

No hö,emmä voinu tietää mistä saa mankkua kun en oo ikinä ostanu.Ja luullu vaan et erikoiskaupoista saa.Kiitos siis neuvoista.Ja google ei kyllä muuten auttanu...

Prismassa maksaa sen 3€ muistaakseni. Eikä se ihan heti kulu loppuun, joten melkolailla sama maksatko siitä pari euroa vähemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Guulailin paikallisten urheiluliikkeiden sivuja ja ei ainakaan nettikataloogeissa mankkua näkynyt. Myykö isot marketit nykysin?
Ps. Ymmärsin että samaa tavaraa saa myös muissa (vähemmän sotkevissa) muodoissa kuin palana/jauheena. Onko näin ja toimiiko oikeesti?

Viimeksi muokattu:
intersporteissa oon nähny kalleimmillaan 7,49€ se normi 56g palikka!!! kiipeilykaupoissa tai -halleilla 2€ paikkeilla. ite tilaan netin kautta ja yleensä semmosia 20 palan eriä ja juu omaan käyttöön :) jos raivolainen kertoo, mistä saa suomesta eurolla palan hyvää, sit sieltä. sama hinta yleensä netin kautta ulkomailta.

kyl äijät käyttää mankkua, neidit hanskoja. sukupuolesta riippumatta ;) kaskas... taitaa olla niitä ensimmäisiä provoja multa täällä... se ikä...

Guulailin paikallisten urheiluliikkeiden sivuja ja ei ainakaan nettikataloogeissa mankkua näkynyt. Myykö isot marketit nykysin?
Ps. Ymmärsin että samaa tavaraa saa myös muissa (vähemmän sotkevissa) muodoissa kuin palana/jauheena. Onko näin ja toimiiko oikeesti?

Onhan niitä otenesteitä olemassa. Olen itse kokeillut kahta eri merkkiä joista toinen toimi jotenkuten ja toinen oli täyttä kuraa. Hinta oli molemissa aika suolainen joten jatkossa pyrin välttämään saleja joissa on mankun käyttö kielletty.

nestemankka on käytännössä viinaa ja mankkaa. joskus hartsia lisänä. sama idea ku normi karbonaatissa, mutta eipä se palikkakaan sotke. perus tupperwareen sinne treenikassiin vaan ja hyvä tulee. näin kiipeilijänä ei oo tottunu enää ees sitä kauheesti säännösteleen. sitä vaan "pitää olla".

...mutta eipä se palikkakaan sotke...

Wrangen palikat on ainakin itsellä ollut melko räjähtävää sorttia :D hento kosketus käteen niin puoli kuutioo hajoo tuhannen päreiks. Eräs toinen merkki (en muista mikä) pysyi puolestaan hyvin kasassa, liekö siihen seostettu jotain mukaan.

juu se puristelaatu merkkaa paljon. pääasiassa ovat liika pehmeitä. ei niissä mitään seassa oo, mutta ne on painettu kasaan hieman tiukemmin. liika tiukkuuskaan ei sit oo hyvä. alkaa läheneen taululiitua. metolius, black diamond jne on hyviä kiipeilymerkkejä noissa.

Mä olen ostanut ihan kaupasta semmosia tabletteja jota oon musrskannut ja sit hieronut käsiini (Magnesiumsitraatti). On vähän kalliita, mutta pito on hyvä. Kaupassa joku 30e purkki. Leuanvedoissa hyvää tavaraa! :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom