Mistä rasva%-pinsetit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnoldi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
49
Tietääkö kukaan mistä noita kapistuksia saa Suomessa ostaa ja paljonkohan ne maksavat?

Ja sitten ihan ylimääräisenä kysymyksenä että tietääkö kukaan mistä saa ostaa kuulantyöntö kuulia? :confused:

Bodybuilding.comista. Vaikka tuotteet tulevatkin rapakon takaa eli joutuvat 101 prosentin varmuudella tullin syyniin, olen itse ajatellut tilata tuolta ainakin nuo pihdit, muutaman kierrekorkillisen sheikkerin ja muuta sählää kunhan eivät ole lisäravinteita (proteiinikin varmaan takavarikoidaan tullissa :evil: ).

Vähän taitaa mennä vaan jännäks, kun ei ole luottokorttia. Onko todella niin, että näitä vehkeitä ei saa suomesta mistään?

Originally posted by tappara
Vähän taitaa mennä vaan jännäks, kun ei ole luottokorttia. Onko todella niin, että näitä vehkeitä ei saa suomesta mistään?
Visas on mun kasittaakseni nykyaan ainaki Merita-Nordeassa kiintea vuosimaksu, eika kovin paha.

Luottokortin saa jos on jonkinlaiset kiinteat tulot tai 80 opintoviikkoa yliopistotutkinnosta suoritettuna. Voi päteä AMK:hon kans, en oo varma.

Kun vain sais Suomesta - Tota Omronin viritelmaa josta on aiempana puhetta, ei kannattane.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom