mistä rannetuelliset salihanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
45
Mistä voi ostaa rannetuellisia salihanskoja?
Siis niitä nahkaisia jotka kestää kans ja joissa on se noin 5-6cm paksu
rannetuki samassa yhdistettynä.

Tossa, noi samat rukkaset näky olevan Ronniella Unbelievablessa :D Hintaa on 29egee

Viimeksi muokattu:
Tylerd sanoi:
Tossa, noi samat rukkaset näky olevan Ronniella Unbelievablessa :D Hintaa on 29egee

Ja mistä näitä saa ostaa?
Entäpä muita vaihtoehtoja?
(noi oranssit on aika "katu-uskottavat") :D

Tylerd sanoi:

Erittäin hyvät hanskat IMO. Kestää ja tukee. Älä kuitenkaan koskaan kastele noita-kovettuvat->hajoavat...

Hyvät hanskathan nuo on. Rannetuki toimii noissa mielestäni oikein hyvin.
Ainoa negatiivinen puoli on noissa mustissa ainakin se, että ne jättää sinistä väriä käteen.

Pentele sanoi:
Erittäin hyvät hanskat IMO. Kestää ja tukee. Älä kuitenkaan koskaan kastele noita-kovettuvat->hajoavat...

Mites jos kädet hikoavat? kovettuuko siitä ja pilaantuvat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jalat sanoi:
Mun tän hetkiset hanskat (ei rannetuelliset) kyllä kovettuu ihan törkeesti KUN kädet hikoavat, mutta kyllä ne taas pehmiää eikä pilaannu :rock:

Osta mielummin tukevat rannesysteemit ja kasa mankkua. Kuiva paljas käsi pitää parhaiten ja tatsi säilyy.

jalat sanoi:

Ei. Ja sitä väriä jaa noista mustista ehkä joku pari viikkoa, oransseista pari kuukautta.

Kride sanoi:
Saahan noita kertoa, mistä saa, jos ei linkkiä pistä. Tai näin sitten itse olen tajunnut.
No niin kait....puolivittuuttani en kertonu :lol2: enkä ois edes tienny :lol2:

Tylerd sanoi:
No niin kait....puolivittuuttani en kertonu :lol2: enkä ois edes tienny :lol2:

Just näitä varsinaisia hyötyviestejä jotka vois jättää kokonaan pois.
No hard feelings mutta true.

keijo s sanoi:
Osta mielummin tukevat rannesysteemit ja kasa mankkua. Kuiva paljas käsi pitää parhaiten ja tatsi säilyy.

Tukevat jotkut titanin rannesysteemit löytyy, mutta magnesiumia kun ei saa oikeastaan millään salilla käyttää, niin se siitä. Ja hanskoilla olisi käyttöä kyllä kun vetää ihan kämmenet rakoille tai siis kuivaa silleen että niillä voi kohta hioa timantteja.

Koitin jotain pyöräilyhanskoja noiden rannesiteiden kanssa, mutta se on sellasta kikkailua että kunnon tuelliset hanskat vois olla poikaa.

Itse ostin vuosi sitten noi hanskat. Ja vieläkin lähtee väriä aiván helvetisti.
Kerran kokeilin pestä noita,ja mustaa väriä tuli koko ajan,vaikka pesin/puristin kuivaksi varmaan 20 kertaa.
Itselläni kun on aikoinaan tullut käsiin ihottumaa,niin on pakko käyttää noita,mutta ei se musta värikään hyvää tee!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom