Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylerd sanoi:Tossa, noi samat rukkaset näky olevan Ronniella Unbelievablessa :D Hintaa on 29egee
Tylerd sanoi:Tossa, noi samat rukkaset näky olevan Ronniella Unbelievablessa :D Hintaa on 29egee
Pentele sanoi:Erittäin hyvät hanskat IMO. Kestää ja tukee. Älä kuitenkaan koskaan kastele noita-kovettuvat->hajoavat...
Mun tän hetkiset hanskat (ei rannetuelliset) kyllä kovettuu ihan törkeesti KUN kädet hikoavat, mutta kyllä ne taas pehmiää eikä pilaannujalat sanoi:Mites jos kädet hikoavat? kovettuuko siitä ja pilaantuvat?
paelli sanoi:Jos et ole vielä löytänyt niitä hanskoja niin kokeile wrangen sivuja. Sieltä löytyy jonkinlaiset..
:jahas:Force sanoi:Wrangelta saa noita hanskoja.
Tylerd sanoi::jahas:
jalat sanoi:Mites jos kädet hikoavat? kovettuuko siitä ja pilaantuvat?
No niin kait....puolivittuuttani en kertonu :lol2: enkä ois edes tienny :lol2:Kride sanoi:Saahan noita kertoa, mistä saa, jos ei linkkiä pistä. Tai näin sitten itse olen tajunnut.
Tylerd sanoi:No niin kait....puolivittuuttani en kertonu :lol2: enkä ois edes tienny :lol2:
keijo s sanoi:Osta mielummin tukevat rannesysteemit ja kasa mankkua. Kuiva paljas käsi pitää parhaiten ja tatsi säilyy.
jalat sanoi:magnesiumia kun ei saa oikeastaan millään salilla käyttää.