mistä rannetuelliset salihanskat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jalat sanoi:
mutta magnesiumia kun ei saa oikeastaan millään salilla käyttää, niin se siitä.
:anssi:

Mä olen nyt reenannut joitakin kertoja eräällä helsinkiläisellä salilla, missä on periaatteessa mankunkäyttökielto. Käytännössä ei ole tullut sanomista, kun olen käyttänyt sitä mahd. siististi ja nätisti. En pölistele mankkua ympäriinsä, vaan varovaisesti hieraisen käsiin, minne sitä tarvitseekin.

Muualla, missä olen reenannut, ei ole edes periaatteessa ollut mitään mankunkäyttökieltoa, enkä halua mielellään sellaisella salilla reenatakkaan.

Ja hanskoilla olisi käyttöä kyllä kun vetää ihan kämmenet rakoille tai siis kuivaa silleen että niillä voi kohta hioa timantteja.
Sitä se on alussa, ennenkuin tottuu. Ite rotjaan kosteusvoidetta lähes joka ilta kämmeniin, vähintään reenipäivien iltoina. Pysyy suht hyvässä kunnossa kämmenien iho, vaikka välillä joutuu enimpiä ihokerroksia kaapimaan kynnellä pois. :D

Pointtina se, että mielestäni mankku ja laadukkaat rannesiteet (oon ollut Titanin Titanium siteisiin tyytyväinen) on paljon parempi kombo niin otteen kuin ranteiden tuenkin kannalta, kuin mitkään hanskat. Tosin pakko on myöntää, etten ole vielä tuommoisia kalliita (ja laadukkaita) hanskoja, kuten esim. noi Schiekin, kokeillut. Nää mun Grizzly merkkiset urheiluliikkeestä ostetut ovat ainakin melko surkeat, käytän niitä kämmenen pehmusteen takia dipissä (muuten painaa ikävän kivuliaasti se tanko jotain hermoa kämmenessä), muuten mankkua.

Minkähän ihmeen takia esim. B&K:ssa tai Bodauksessa ei ole ollut varuste- ja lisäravinnetestejä? Esim. reenihanskat voisi ihan hyvin testata, samoin kuin vyöt, reenijalkineet, housut, paidat ja protujauhoista voisi ainakin testissä ottaa huomioon maun, sekoittuvuuden, ravintosisällön ja hinnan. Ovatkohan lehdet niin riippuvaisia mainostajista, että jos jonkun mainostajan tuote todettaisiin testaajien toimesta lehdessä huonoksi, ottaisivat nokkiin ja sen takia ei uskalleta mitään testejä edes järkätä. :rolleyes: Entä pystyisikö pakkikselle järkkäämään jotain tämmösiä tuotetestauksia tyyliin TM, HIFI-lehti yms.? Suomen suurimpana foorumina olisi oikea paikka sellaisille. Noh, kunhan heittelen ideoita. :)

jalat sanoi:
Just näitä varsinaisia hyötyviestejä jotka vois jättää kokonaan pois.
No hard feelings mutta true.
"Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä" tosta vaan päättelin, että viisaampi olla mainostamatta yhtään mitään ja toihan on pastettu tuolta foorumin säännöistä
:jahas: Ja googlettamalla löysin kuvat noista rukkasista ja aikaa tais mennä kokonaiset 2sekuntia ;) Eli eiköhän se ostopaikkakin gööglettämällä putkahda aika hätäseen esiin..... Mutta niinkun Kride tossa aiemmin sanoi, että saa kertoa missä mitäkin myydään.....siitä mä en tiedä mitään.

Hola,

oon aina ollut noita hanskoja vastaan (nakkisormi) & vannoutunut magnesiumin + rannetukien käyttäjä. No ostin tuollaiset Schiekin 540-hanskat ja noi on kyllä p*rkeleen hyvät!
Tangosta saa ihan tajuttoman hyvän otteen. Noi ei myöskään värjää, kovetu jne. Konepesun kestävät ja takuuta 1vuosi.
Hinta tosin suht suolainen: Mayorsilta Pakkiksen alennuksella 45 euroa. Mutjoo olen tyytyväinen. ;)

iivili sanoi:
Nää mun Grizzly merkkiset urheiluliikkeestä ostetut ovat ainakin melko surkeat, käytän niitä kämmenen pehmusteen takia dipissä (muuten painaa ikävän kivuliaasti se tanko jotain hermoa kämmenessä)

Itelläni oli samanlaiset joskus ja vissiin maksoikin ihan rahaa. Parin viikon päästä repesi kämmenestä (eikä edes saumasta) kesken treenin. Sen jälkeen en ole käyttäny mitään ja kovettuneet kämmenet on miehekkäät perkele...

Nikellä on oikein hyvät ja kestävät hanskat, joissa on remmit ranteiden kohdalla. Eivät ole nahkaa, joten ne voi konepestä. Kai niissä joku patentti oli, ettei muilla merkeillä ole samanlaisia. Uskoisin, että kaikista urheiluliikkeistä saa. Itse ostin sellaiset Intersportista. Ne on ollut käytössä joustavat mutta tukevat ja toi pesuominaisuus on ainakin mulla välttämätön, kun ne likoaa hiessa ja visvassa viikosta toiseen. ;)

Käytän hanskoja siksi, että kädet menee aivan rikki karkeasta metallista ja vähänkään kovemmilla painoilla jo eka sarja on kivulias tehdä. Rannetuet taas on hyvät isoilla painoilla tehtävissä liikkeissä... jne.

Tylerd sanoi:
"Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä" tosta vaan päättelin, että viisaampi olla mainostamatta yhtään mitään ja toihan on pastettu tuolta foorumin säännöistä
:jahas: Ja googlettamalla löysin kuvat noista rukkasista ja aikaa tais mennä kokonaiset 2sekuntia ;) Eli eiköhän se ostopaikkakin gööglettämällä putkahda aika hätäseen esiin..... Mutta niinkun Kride tossa aiemmin sanoi, että saa kertoa missä mitäkin myydään.....siitä mä en tiedä mitään.
Näsäilläänpä vähän :D Jalat tarkoitti varmaan tätä viestiä kun sanoi näin:Just näitä varsinaisia hyötyviestejä jotka vois jättää kokonaan pois.
No hard feelings mutta true.
Tylerd sanoi:
No niin kait....puolivittuuttani en kertonu :lol2: enkä ois edes tienny :lol2:

näsäilystä viis, kun sain jo mitä halusin :D

tulossa on Schiek Model 540 Platinum Series With Wrist Supports and Gel Padding ranteisiin jotka ovat yhtä paksut kuin tällä rokkaajalla :rock:

Kerron sitten oman kokemukseni kun pääsen salille vetämään niillä.

pirulainen, ei oo vielä tullut hanskoja ja tänään oli penkkifiilis täydessä vedossa.
Vaik ei ollut varmistajaa, niin tuli vedettyä todella onnistunut penkkitreeni.
Harmittaa odotella... Nooh... odotellaan odotellaan...

jalat sanoi:
näsäilystä viis, kun sain jo mitä halusin :D

tulossa on Schiek Model 540 Platinum Series With Wrist Supports and Gel Padding ranteisiin jotka ovat yhtä paksut kuin tällä rokkaajalla :rock:

Kerron sitten oman kokemukseni kun pääsen salille vetämään niillä.

Itse tilailin nuo 530 mallit, ja todella hyvät ovat. Tuet löytyy ja pehmustettakin on pinnassa.

Istuvat kuin hanska käteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jalat sanoi:
pirulainen, ei oo vielä tullut hanskoja ja tänään oli penkkifiilis täydessä vedossa.
Vaik ei ollut varmistajaa, niin tuli vedettyä todella onnistunut penkkitreeni.
Harmittaa odotella... Nooh... odotellaan odotellaan...

Hanskat saapuivat ja koekäytettiin.
Pito on kyllä todella hyvä. Ja rannetuen saa kireälle koviin sarjoihin.
Ei kyllä kaduta yhtään osto. Vasemman käden keskisormen ja nimettömän välissä taisi jokin verisuoni katketa, mutta laitan sen samaan piikkiin kun uusia kenkiä käytettäessä tulevat rakot. Pienellä käytöllä ja venymisellä tulee hyvät uskoisin :D

Alkaa pikkuhiljaa 2,5 vuoden käytön jälkeen haskat räjähtävän käsiin. Sen verran hyvät ja kestävät hanskat ovat olleet, että toiset samallaiset tarvii saada ennen kuin nuo maatuu kokonaan käsiin.

En sitten tähän threadiin aikoinaan laittanut linkkiä, mistä ostin nuo hanskat, enkä kirveelläkään muista sitä.

Ei kukaan sattuis tietämään mistä saa suomesta ostaa noita schiekin rannetuellisia hanskoja?

Suositut

Back
Ylös Bottom