Mistä protskut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaffa82
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä hankitte proteiininne? Itse syön lihaa, tonnikalaa ja raejuustoa... itseni pitää saaha 200g/päivässä... eli saa syödä 3 tonnikalapurkkia, yhden raejuustopurkin ja jauhelihapaketin.. siitä taitaa tulla n. 200g, ellen kovin väärin ole laskenut... Tosin pitemmän päälle saattaa käydä tylsäksi vetää tota tonnikalaa niin paljon, mut on halpaa. Ja maitorahka maistuu aivan :urjo:

Niin ja vielä semmonen kysymys, että paljonko yhdessä desissä HERAA on proteiinia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on nyt dieetillä proteiinia 230-330g päivässä riippuen vähän päivän kaloreista ja painotuksista. Eli maitorahkaa, kinkkua(ylikypsää, paistia), tonnikalaa, paistijauhelihaa 7%, Kana ja kalkkunajauhelihaa, Vähärasvaisia kaloja(siika, kuha, ahven), Proteiinijuomia(heraa, ja sekoituksia ja vapaita aminoja), ulko ja sisäfileitä jne jne. Eli aika perussettiä yritän pitää yllä. :rock:

hanaa sanoi:
yhdessä desis heraa on n.20 g protuu

Riippuu proteiinista, pieruheradesi painaa varmaan 25g. Mulla on sellasta proteiinia joka painaa desiltä n.40-45g ja siitä on 90% proteiinia. Toisessa tuotteessa jota käytän on desissä 27g. Eli vaihtelee aika paljonkin.

Originally Posted by Arnold1987 Riippuu proteiinista, pieruheradesi painaa varmaan 25g. Mulla on sellasta proteiinia joka painaa desiltä n.40-45g ja siitä on 90% proteiinia. Toisessa tuotteessa jota käytän on desissä 27g. Eli vaihtelee aika paljonkin.

sori en ajatellu...

Suositut

Back
Ylös Bottom