Mistä offensive t-paita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähä :offtopic: mutta oon ite tilaamassa pari tekstipaitaa kunhan keksis jonkun nasevan lausahduksen niihin. Oisko ehdotuksia?:D Jotain tähän harrastukseen olis jees. Ei viittis laittaa mitää "naru" tai "hormoonihirviö", vaan jotain, joka on suorastaan nokkelaa.

"Suksi vittuun mikkihiiri ja ota mortti ja vertti mukaan!"

Itse meinasin saada turpaan tolla baarissa kun joku hörökorva otti itteensä :wtf:

Yhdellä jenkkisivulla mainostettiin paitaa, jossa luki ISOLLA: I beat cancer!

Ja pienemmällä, mutta niin että näkyi kun vähänkin katsoi: ..and by cancer I mean children.

Kyllä mun mielestä lapsiväkivallalla - ja ihan vaan siitä vitsiä vääntäämällä - herättää pahennusta melki missä vaan.

Vois heittää paitaan "Don't be a chicken-legged" ja jos tilais college housut ja painatus perseen kohalle: "size matters" tai "Do these muscles make me look fat?" tai "laatulihaa":lol2:

Mulla on veljeltä saatu movicol-ummetuslilääkkeen "mainos" T-paita.

Elikkäs edessä lukee punaisella Movicol ja takana on Sabora Pfarman (se lääkefirma) kakkaluokitus:rock:

Siinä on sitten erillaisia kakkoja ja niiden perässä joko merkit että onko niissä kakoissa jotain vikaa...sekä selostus, että onko kakka vetinen tms.

Jostain syystä paita on herättänyt hieman närkästystä, enkä ole sitä varmaan 2-3 vuoteen sitten pitänytkään:)

Aika kesyähän tämä on verattuna noihin, jotka on aiemmin täällä mainittu...

Kansallissosialismi.com:in sivuilla oli linkki aikoinaan johonkin vaate-/levyliikkeeseen. Paitoja tyyliin: "Rasistinen t-paita" yms. Jotain rasistipaskaa. Kysy lisää tästä threadistä vakiokirjoittajilta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=50996

end_racism.jpg

?

Kantaja näyttää laakista maailmalle edistyksellisyytensä onnistuessaan tunnistamaan kaiken pahan alun ja juuren. Paheksuntapointsit tosin tiedossa vain junteilta.

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom