Mistä offensive t-paita?

Ehdotelkaapa millainen t-paita herättäisi taatusti pahennusta kantajansa yllä? Joku sellainen mistä kukkahatuilla menisi hermo välittömästi. :wtf: Ja mistä sen voi tilata/ostaa?

Aihe on vapaa, kunhan se on törkeä ja ns. "mauton". Kuvia kehiin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedättekö onko Suomessa vielä kielletty tiettyjen paitojen käyttöä koulussa? Missään päin?

On ainakin Heinolassa laitettu jengiä vaihtaan paitaa kesken koulupäivän... Ja jotenkin tuntuu et Vammalassakin olis moista tapahtunu. Mitä siellä EI olis...

parent_web1.jpg

On ainakin Heinolassa laitettu jengiä vaihtaan paitaa kesken koulupäivän... Ja jotenkin tuntuu et Vammalassakin olis moista tapahtunu. Mitä siellä EI olis...

meilläpäin ei ollu muutakun joskus ala-asteella housujen roikotus kielto:D

niin, ja mitä erikoista sitten Vammalassa ON? kiinnostaa kun asun aika lähellä kyseistä paikkaa:)

ja mitä erikoista sitten Vammalassa ON? kiinnostaa kun asun aika lähellä kyseistä paikkaa:)

Siellähän porukka on tolkuttoman vanhoillista, siis jopa ihan kaaiikkiii nuoooreeet tyyyypiiit. Trallallaa tehosekoitin. Kristinuskolla on ainakin melkosen vahva jalansija mokomassa Perseikössä (Alivaltiosihteerin nimiehdotus Vammalalle).

http://www.spreadshirt.net/fi

Tuolla voi myös itse tehdä paitoja. Jos keksii/löytää jostain hienon tekstin, niin voi myös tehdä paidan itse. :) Ihan hyviä ja halpoja paitoja tuolla ainakin on. Salipaidan tuolta itselleni tein/tilasin.

vähä :offtopic: mutta oon ite tilaamassa pari tekstipaitaa kunhan keksis jonkun nasevan lausahduksen niihin. Oisko ehdotuksia?:D Jotain tähän harrastukseen olis jees. Ei viittis laittaa mitää "naru" tai "hormoonihirviö", vaan jotain, joka on suorastaan nokkelaa.

vähä :offtopic: mutta oon ite tilaamassa pari tekstipaitaa kunhan keksis jonkun nasevan lausahduksen niihin. Oisko ehdotuksia?:D Jotain tähän harrastukseen olis jees. Ei viittis laittaa mitää "naru" tai "hormoonihirviö", vaan jotain, joka on suorastaan nokkelaa.
Jos saliaiheisia paitoja on tilaamassa, niin täältä ja täältä voi hakea inspiraatiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom