Saako tuota Nutrisporttia Suomesta? Guuglettamalla ei löytyny ku joku kämänen kauppa josta ei saa tilattua postitse. Jos ei saa niin mikä olis hyvä paikka tilata ulkomailta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[mod]Just :Mike[/mod]Erkki-setä sanoi:Saako tuota Nutrisporttia Suomesta? Guuglettamalla ei löytyny ku joku kämänen kauppa josta ei saa tilattua postitse. Jos ei saa niin mikä olis hyvä paikka tilata ulkomailta?
juzzaz sanoi:En muutenkaan tajuu ko mainostavan sen sisältävän 65% hera
isolaattia ja nutrisportin isolaatti sisältää rasvaa(6,5%) aika paljon ja kun mä oon ymmärtänyt että isolaatit ovat melkein täysin rasvattomia.
Pro-Pain sanoi:[mod]Just :Mike[/mod]
juzzaz sanoi:jep siis toi nutrisport 90 sisältää rasvaa 2,8%/100g koska se on sekoitus. Ihmettelinkin niitten isolaatin rasvan määrää jota toi protein 90 sisältää 65% (ja micellar casein 33%).
mun käsityksen mukaan toi micellar casein on rasvatonta. Nutrisportin kotisivujen mukaan niitten isolaatti sisältää rasvaa sen 6,5%/100g eli ei kovinkaan laadukasta isolaattia jos isolaatia ollenkaan.
Missä/mistä näit ko labratulokset?ljp sanoi:Näin IDS:n multi-pro whey isolaatista labratulokset jonka mukaan siinä oli noin 10g proteiinia per scooppi (luvattu 23g) ja hiilareita pari kymmentä grammaa (pitäisi olla 3g). Voihan nuo testitulokset olla tekaistu, mutta pisti kieltämättä ajattelemaan kun on tottunut sokeasti luottamaan tuotetietoihin.
iivili sanoi:Missä/mistä näit ko labratulokset?
Nitsku sanoi:Isolaatista pitäisi tulla oikeat, puoleettomat testitulokset joidenkin viikkojen kuluttua.
JSmith sanoi:Tiedätkö kenen toimesta ja mistä laitoksesta nuo tulevat?
edit: jos tossa jauheessa oikeasti on vain neljännes proteiinia, millä ihmeellä se on saatu vaahtoamaan samaan tyyliin kuin isolaatit? Saippuajauheella?
Juu, siellä riittää "faktaa". Käytännössä kaikki kuuleman mukaan paskaa ja me täysiä kusettajia.Nitsku sanoi:Ja mitä keskustelupalstojen uskottavuuteen tulee niin onhan Jippiilläkin varmaa tietoa Pakkiksen kaupan tuotteista...
Mike sanoi:Juu, siellä riittää "faktaa". Käytännössä kaikki kuuleman mukaan paskaa ja me täysiä kusettajia.
juzzaz sanoi:jep siis toi nutrisport 90 sisältää rasvaa 2,8%/100g koska se on sekoitus. Ihmettelinkin niitten isolaatin rasvan määrää jota toi protein 90 sisältää 65% (ja micellar casein 33%).
mun käsityksen mukaan toi micellar casein on rasvatonta. Nutrisportin kotisivujen mukaan niitten isolaatti sisältää rasvaa sen 6,5%/100g eli ei kovinkaan laadukasta isolaattia jos isolaatia ollenkaan.
Nitsku sanoi:Tuo IDS:n juttu on jenkkiläisen Massnutrition-firman liikkeelle laittama juoru. IDS kieltäytyi myymästä tuotteitaan Massnutritionille ja katkaisi myös jakelutiet välikäsien kautta. Massnutrition kosti laittamalla juorun nettiin juuri Olympia-viikonlopun aikana jolloin suunnilleen kaikki jenkkiläiset lisäravinnefirmat olivat Olympia-Expossa eikä kukaan pystynyt vastaamaan syytöksiin. Eli tervettä kilpailua jenkkityyliin...
ljp sanoi:Entä ne labratulokset ? Itse näin ne eka kerran joskus 2-3kk sitten eli reippaasti ennen olympiaa ja jos ne on tosiaan tekaistu niin tuostahan tulisi mehevä oikeusjuttu.