Mistä noita tuotteita saa ostaa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistä noita lisäravinteita saa ostaa? Kun en viitsisi tilata yhtä evolution kreatiini purkkia postitse. Eli onko Helsingissä tai jossain lähellä joku nouto myymälä?

(Kysymys saatoi olla tyhmä)

Originally posted by P.R.I.E.S.T
osta pakkotoiston nettikaupasta!!

Järkee maksaa kymmenen euroa postimaksuja yhen purkin takia. Purkki todennäköisesti kaikenlisäksi lähetetään samalta postitoimistolta mistä sen itse haen.

Originally posted by qaz99qaz
Eli tolla lisäravinnepalvelulla ei siis ole noutomyymälää lainkaan. Miksi ei?

On, Tampereella. Ei tosin samalla nimellä.

Toisaalta, miksi internetissä toimivilla yrityksillä ei aina ole toimitiloja? V: Ne maksavat.

Järkee maksaa kymmenen euroa postimaksuja yhen purkin takia. Purkki todennäköisesti kaikenlisäksi lähetetään samalta postitoimistolta mistä sen itse haen.
Hyviltä kuntosaleilta:)

No sitte maksat ennakolla ja haet paikan päältä. Ei tartte lähteä edes keskustaan asti.

Mistä noita lisäravinteita saa ostaa? Kun en viitsisi tilata yhtä evolution kreatiini purkkia postitse. Eli onko Helsingissä tai jossain lähellä joku nouto myymälä?

On kyllä, itse hain protskut sieltä eilen. En tosin saa sanoa mikä kauppa on kyseessä, mutta finlandia -taloa vastapäätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Jestas mikä kysymys !

Et taida lukea lehtiä, surffata netissä, kuunnella kavereita tai yleensäkään havainnoida mitä ympärillä tapahtuu ?

Kysymyksen ehkä ymmärtäisi jotenkin jos sen esittäjä asuisi esim. jossain itärajan tuntumassa kaukana lähimmästä kylästä/kaupungista. :(

Originally posted by Mike
Juu, monet käyttävät meidän ennakkomaksusysteemiä tyytyväisenä. Paketit voi noutaa komeesti Pakilasta kun on suorittanut maksun.

Kerrotko Mike tarkemman osotteen, pitää kävästä hakemassa kun seuraavan kerran Hesassa tulee käytyä. Onko hyvää ajo-ohjetta, ilman karttaa en osaa kun keskustaan ja itäkeskukseen...:lol2:

Originally posted by timba79
Kerrotko Mike tarkemman osotteen, pitää kävästä hakemassa kun seuraavan kerran Hesassa tulee käytyä. Onko hyvää ajo-ohjetta, ilman karttaa en osaa kun keskustaan ja itäkeskukseen...:lol2:

Kun oot tulossa, niin mailaa tilaus@pakkotoisto.com tilauksesi ja sano että maksat ennakkoon ja noudat tuotteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom