Täällä näyttää olevan asiantuntijoita joten ajattelin,kysyä sellaista asiaa että miten saisin nostettua omaa kehon painoa ylöspäin ja saamaan lisää lihasmassaa. Oon nyt 186cm 82kg eli en mikään kauheen uskottavan näköinen.
tässä on ruokavalio jota olen noudattunut yli vuoden ilman painon tai lihasmassan kasvua. Treenan 4-5 kertaa viikossa. mikä mahtaa olla pielessä?
aamupala: 50g kaurapuuroa+marjoja kourallinen, 3munaa, real leipä 2siivua+ tomaatti,kurkku,kalkkunaleike,juusto 40gr heraa ja 1rkl pellavasiemen öljyä ja vitamiinit.
päiväateria: n.50gr riisiä, 200gr kanaa, 200gr raejuusto +real leipä ja päälliset
välipala: rahka prk,marjoja,ananas prk, omena + real leipä+päälliset
ilta-ateria: sama kuin päiväateria
välipala: sama kuin edellinen välipala
iltapala: rahka prk+mehukeitto+omena+ 1rkl pellavasiemenöljy
ps. treenin jälkeen Muscle+ 1dl. Jos joku viittis pistää esimerkki ruokavalioita tännepäin olisin kiitollinen.
tässä on ruokavalio jota olen noudattunut yli vuoden ilman painon tai lihasmassan kasvua. Treenan 4-5 kertaa viikossa. mikä mahtaa olla pielessä?
aamupala: 50g kaurapuuroa+marjoja kourallinen, 3munaa, real leipä 2siivua+ tomaatti,kurkku,kalkkunaleike,juusto 40gr heraa ja 1rkl pellavasiemen öljyä ja vitamiinit.
päiväateria: n.50gr riisiä, 200gr kanaa, 200gr raejuusto +real leipä ja päälliset
välipala: rahka prk,marjoja,ananas prk, omena + real leipä+päälliset
ilta-ateria: sama kuin päiväateria
välipala: sama kuin edellinen välipala
iltapala: rahka prk+mehukeitto+omena+ 1rkl pellavasiemenöljy
ps. treenin jälkeen Muscle+ 1dl. Jos joku viittis pistää esimerkki ruokavalioita tännepäin olisin kiitollinen.