Mistä löytäisin hyvän saliohjelman?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu,

oon siis puol vuotta käyny salilla ja tulokset on jämähtäny paikoillee. Mistäs löytäis hyvän ja kehittävän saliohjeman. Mulla on aikaa käydä 2x viikossa salilla.

Etenki penkissä olis kiva nähä jotain kehitystä. Painan 76kg ja saan armeijapenkkii (siis ilman kaarta ja jalat penkillä) 10x60kg. Tavotteena olis 10x80kg näin alkuun ja kehitys sitäki parempaa tuloksee on tervetullutta.

En kehannut uutta tredia pistää pystyyn joten kirjoitan tähän.

Elikkäs äidilleni pitäisi olla jonkinnäköinen saliohjelma. Hän käy kerran viikossa salilla ja tarkotus olisi sitä läskiä polttaa ja saada kiloja kuriin. Jos kukaan viittisi opastaa vähäsen että minkälaisen ohjelman sille tekisi tai vaikka jos joku tekisi minun puolesta.

Olisin erittäin kiitollinen!

En kehannut uutta tredia pistää pystyyn joten kirjoitan tähän.

Elikkäs äidilleni pitäisi olla jonkinnäköinen saliohjelma. Hän käy kerran viikossa salilla ja tarkotus olisi sitä läskiä polttaa ja saada kiloja kuriin. Jos kukaan viittisi opastaa vähäsen että minkälaisen ohjelman sille tekisi tai vaikka jos joku tekisi minun puolesta.

Olisin erittäin kiitollinen!

No nuiden tavoitteiden takia äitisi ei kyllä tule saavuttamaan kerran/vko salitreenillä tavoitteitaan läskin polton suhteen.Kuulostaisi ennemminki että ylös ulos ja lenkille ja ruokavalio kuntoon.nuo kun ekaksi kattoo kuntoon nii voi sitte alkaa sitä saliaki suunnitteleen vakavammin

Nyt sitten ihmiset se sormi pois perseestä ja katsotte noita tärkeäksi stikattuja threadeja. Sielä ainakin kaksi threadia jossa on eri treeniohjelmia, toisen jo Wannabe Athlete sanoikin ja toinen on tässä.
Jälkimmäisestä kannattaa katella niitä jota on korjattu.

Sen päivän kun näkis että, kun joku äiti tekee Rivee taikka noinkin voimapainotteisia ohjelmia mihin Masterpiece pisti linkin.

Napsy, suosittele äiteellees vaikka salin jumppia koska yleensä vanhemilla ihmisillä treenaamisesta puuttuu intensiteetti ja siten niistä reeneistä tulee ohhoijaa-reenejä. Voisin kuvitella että ohjatuilla tunneilla treenien teho saa jotain aikaankin.

Salia voit suositella, vaikka jonkun kuntopiiri tyyppisen missä painoilla ei ole niin merkitysä (kunhan vaan on pieni vastus)

Tyyliin (tämä on vain ehdotus)
10-15min kuntopyörää
Penkkiä 3*10-12
Kyykky/jalkalaitteet 3*10-12
ylätaljaa 3*10-12
ojentapunnerruksia 2*10-12
hauis 2*10-12
vatsaa+alaselkää+kylkiä
10-15min kuntopyörää
venyttelyä

Paino harjoitukset mieluiten niin, että palautusaika ei venyisi päälle 1min.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom