Mistä löytää osaava Personal trainer?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Edenith
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikä olen vasta aloittanut salilla käymisen pitkän tauon jälkeen. Ongelma on siinä, että mulle on kerran ammattilainen tehnyt kunto-ohjelman (ravintopuoli on kunnossa), mutta nyt raskauden ja lapsen saannin jälkeen kehoni on ihan eri kunnossa, joten sama ohjelma ei käy (ja myös tavoitteet on muuttunut). Olen yrittänyt etsiä hyvää personal traineria, mutta nyt alkaa jo ottaa päähän, kun jopa minä, tavallinen epäurheilullinen pulliainen tiedän enemmän lihasten kasvatuksesta ja ylipäänsä treenaamisesta, kuin osa näistä "ammattilaisista", ja silti lompakko tyhjenee hyvää vauhtia... Haluaisin jo jotain vastinetta rahoilleni...

Jos alotettaisiin siitä, että kertoisit misä asut. Tuolta aloittelijoiden puolelta voi kysellä hyviä saliohjelmia yms

Edit: Älä vain hanki elixian PT:tä, salilla ku seurailen heitä niin eipä he oikein mitää tiedä ja antavat kaikille saman ohjelman

Aikamoista yleistystä tuo heitto Elixian ohjaajista. Erilaisia PT:itä löytyy niinkuin mistä tahansa muualtakin...

Paitsi tietysti sulla on laaja ja kattava kokemus, kun olet salilla oikein seuraillut.

Joka ketjulla ja sama sitten yksityisten puolella on hyviä ja huonoja pt:t, pitää katsoon että ottaa pt:n joka tietää juuri siitä sun jutusta. Vähän kun kehonrakentaja alkaisi valmentamaan ihmistä maratoonille...

Kolmessa eri Elixiassa treenannut ja en ole vielä hyvää PT:tä huomannut

mun hinnat on aika kilpailukykysiä ja asiakaspohja on suht laaja-alaista. en vaan taida asua ihan vieressä, vaikka hgissäkin joskus käyn :D toki se on site -treenauttaminen on usein aika turhaa, jos on nostotekniikat kunnossa.

Voin kyllä suositella lämpimästi jto:n trainer palvelua. Mulle jto teki ohjelmat tavoitteineen jne ja koko homma hoidettiin sähköpostin välityksellä. Otettiin 6kk projekti. Mulla on treenitaustaa aika pitkältä ajalta mutta homma lähti ihan eri malliin etenemään kun sai ammattilaisen opastuksen, oma tietämys on paljastunut kuitenkin aika ohueksi vaikka luulin olevani hyvinkin perillä treenihommista.

Eikä ole maksettu mainos vaan suosittelen puhtaasti siitä syystä että sain hyvin rahoilleni vastinetta.

Fitfarmilla on kanssa noita nettivalmennuksia. Eri asia tietenkin, kun henk. koht. raineri.

Meidän ketjusalin trainereissa ei myöskään hurraamista, hinta yli kyyskymppiä tunti.....

Jos espossa asut, niin eiks sun kannattais melkeen käydä Mayorssilla. Heidän pt:nä toimii mm. Mika Nyysölä ja muut, niin homma pitäisi olla todellakin hallussa. Hinnoista en tiedä enkä ole itse käynyt, mutta lonkalta heittäisin, että et varmasti tule pettymään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lainataanpas vanhaa ketjua, kun otsikko on sopiva.

Olisiko kenelläkään suosituksia hyvistä personal trainereista pk-seudulla? Vantaalaisuudesta plussaa.
Hakusessa olisi PT, joka ymmärtää vuorotyötä tekevää, perheellistä, keski-ikää lähestyvää miestä. Lähtötaso ei olisi nollasta, vaan pidän itseäni ihan hyväkuntoisena. Tekisi kuitenkin mieli kokeilla, saisiko PT:n avulla revittyä kropasta uusia tehoja irti ja uutta innostusta johonkin. Ravintopuoli tulisi olla myös hanskassa.
Minua ei kiinnosta yksinkin 80 euroa tunnilta pelkästään siitä, että joku katselee salilla vierestä ja sanoo "hyvä, hyvä, jaksaa, jaksaa". Osaan käydä salilla itsekkin... Tarkoitus ei myöskään ole pelkkä lihaskasvu, vaan monipuolinen kropan kehittäminen.

Kiitoksia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom