Olen koko elämäni ollut tosi hoikka poika. Jos ei olis tullut aloitettua tota salitreeniä vuosia sitten pääsisin varmaan lyhtypylvään taakse piiloon. Tässä on tullut nyt oltua vuoden päivät tosi kireässä kunnossa ( sixpäkki näkyvissä ja sitä rataa ), mutta nyt iski päähän hullu ajatus että pitäis saada runkoon hieman lisää massaa, ettei tarttis aina ulkona liikkuessa pelätä kaatuvansa kun tulee pieni tuulenpuuska
.
Syömistä olen yrittänyt lisätä roimasti. Olen yrittänyt sisäistää SeeFood- dieetin pääperiaattetta, eli aina kun näkee ruokaa syö sen pois, ja noita lisäravinteitakin tulee pistettyä kurkusta alas ihan mukavasti, mutta kun ei niin ei, paino pysyy samassa vaikka mitä tekis.
Salilla treenaan kovaa 3 kertaa viikossa. Käyn kropan läpi aina viikossa. Ennen harrastamani lenkkeilyn ja kaiken muun turhan fyysisen liikkumisen olen jättänyt pois ja yrittänyt keskittyä tohon lepo puoleen. Mikä ei siinä mielessä tuota ongelmia, että tykkään loikolla sohvalla ja katsella telkkaria ja nukkuminen on yksi lempi harrastuksistani. Töissä joutuu tietenkin käymään aina arkisin, mutta ei tämä koneen ääressä istuminen ja netin selailu nyt niin hirveästi rasita.
Olisin siis kysellyt kaikenlaisia vinkkejä miten tota massaa sais lisää. Eikä nyt ole tarkoitus lähteä millekkään hesburgerille asumaan ja koppa kaljaa päivässä linjalle, vaan vaikka tiukkuus massan hankinnassa kärsiinkin niin silti olis tarkoitus pysyä edes jonkunlaisessa muodossa. Kyllähän tota puhdasta läskiä ja kaljamahan nyt saa hankittua vaikka kuka, mutta sitä laadukasta massaa...
.Syömistä olen yrittänyt lisätä roimasti. Olen yrittänyt sisäistää SeeFood- dieetin pääperiaattetta, eli aina kun näkee ruokaa syö sen pois, ja noita lisäravinteitakin tulee pistettyä kurkusta alas ihan mukavasti, mutta kun ei niin ei, paino pysyy samassa vaikka mitä tekis.
Salilla treenaan kovaa 3 kertaa viikossa. Käyn kropan läpi aina viikossa. Ennen harrastamani lenkkeilyn ja kaiken muun turhan fyysisen liikkumisen olen jättänyt pois ja yrittänyt keskittyä tohon lepo puoleen. Mikä ei siinä mielessä tuota ongelmia, että tykkään loikolla sohvalla ja katsella telkkaria ja nukkuminen on yksi lempi harrastuksistani. Töissä joutuu tietenkin käymään aina arkisin, mutta ei tämä koneen ääressä istuminen ja netin selailu nyt niin hirveästi rasita.
Olisin siis kysellyt kaikenlaisia vinkkejä miten tota massaa sais lisää. Eikä nyt ole tarkoitus lähteä millekkään hesburgerille asumaan ja koppa kaljaa päivässä linjalle, vaan vaikka tiukkuus massan hankinnassa kärsiinkin niin silti olis tarkoitus pysyä edes jonkunlaisessa muodossa. Kyllähän tota puhdasta läskiä ja kaljamahan nyt saa hankittua vaikka kuka, mutta sitä laadukasta massaa...