meikä vaihtoi tapiolasta kaikki vakuutukset pohjolaan kun nykyään taas saan sinnekin vakuutukset. liikennevakuutus+täyskasko+kotivakuutus tuli mulle maksaan kaikkineen alennuksineen tapiolassa n,950e/vuosi, kun taas pohjolassa sama setti maksaa n,590e, mielestäni aivan järkyttävä hintaero. pohjolasta sain heti täyskaskoon 70%bonusta(tapiolassa 50%) niin se tekee pelkästään jo aika paljon tuossa(toki nuo muutkin vakuutukset oli selkeästi halvemmat). itse oon saanut korvaukset hyvin muista yhtiöistä paitsi tapiolasta(no okei kerran oon hieman joutunut tappelemaan myös pohjolan kanssa. summasta erimielisyyttä). tapiolasta jäi erään tapauksen takia korvaus saamatta kokonaan, joka sekin osaksi vielä kiihdytti yhtiön vaihtamis haluja, toki olisin vaihtanut muutenkin koska hintaero on niin huima pohjolan eduksi. oikeesti, kandee kilpailuttaa noita vakuutusyhtiöitä kun se on ilmaista ja helppoa. voi säästää todella paljon rahaa. mielestäni +360e säästö on paljon, sen eteen ei tarvinu ku kotona klikkailla hiiren nappia ja käydä katsastus konttorilla hakemassa uusi rekisteriote. meni aika paljon oftopikiksi, mutta vinkkinä niille jotka ei välttämättä kaikkia rahoja halua yhtiöihin tunkea;)