Mistä kotivakuutus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muilla vakuutusyhtiöillä on tosiaan nuorisotarjouksia, kuten Tapiolalla. Parhaaseen tulokseen pääsee kun käy konttorissa, ottaa ehdot printille (tarjouksen ts.) ja marssii sen kanssa seuraavaan konttoriin. Lopuksi käy sitten kaikkien printtien kanssa ensimmäisessä, niin yleensä antavat vielä lisäalennuksia.

Mikä tahansa yhtiö niin homma voi sujua helposti tai vaikeasti, riippuu niin paljon millainen vahinko on kyseessä sekä millaiset ovat ehdot. Moni nirputtaa kun ei korvattu, mutta se olisi lukenut ehdoissa jos asiakas olisi vaivautunut ne joskus lukemaan. 90% ihmisistä ei ole ehtokirjasta avannutkaan.

Loppujen lopuksi varmaankin noin 95% ihmisistä on tyytyväisiä siihen miten homma on toiminut, sitten netissä pääosin avautuvat nämä joilla homma tökki jostakin syystä. Useimmiten syynä on vahingon kärsinyt itse, ei osata, ymmärretä tai vaaditaan mahdottomia...

Hoi opiskelijat! Mistäs ootte löytäneet halvimman kotivakuutuksen asuntoon (se pakollinen)? Äkkiä selailtuna Tapiola näytti 58e.
28m2, ei arvokasta omaisuutta jne.

Ittellä pankkilaina Nordeasta ja sieltä myös kaikki vakuutukset. Kannattaa keskittää, saat parhaat alet ja lukea sopimuksista myös ne pienellä painetut tekstit.

Hoi opiskelijat! Mistäs ootte löytäneet halvimman kotivakuutuksen asuntoon (se pakollinen)? Äkkiä selailtuna Tapiola näytti 58e.

Itsellä sama lähtökohta. :)

Tapiolan kotivakuutukseen minäkin päädyin, kun hain edullisinta vaihtoehtoa. Sitä paitsi Tapiolalla voi pudottaa tuosta paketista pois vastuu- ja/tai oikeusturvavakuutuksen, jos ei tunne niitä tarvitsevansa, ja silloin vakuutusmaksukin on luonnollisesti pienempi.

Tapiolaan olen ollut erittäin tyytyväinen. Tähän asti kaikki mitä on rikki mennyt on korvattu mukisematta. Kaiken muukin olen sinne keskittänyt, autot, prätkät, koira, henki, matkavakuutus yms.

Hieno nosto. Vain 6 vuotta vanha thread.
..tu mitä ääliöitä nää omien sivujensa mainostajat on.
Ja lisäksi toi sivu oli ihan perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom