Mistä kanaa isoja satseja?

Mistä saisi ostettua kanaa isompia kilomääriä,pakastettavaksi asti.Ja millaseen kilohintaa sitä löytys?
Oon kuullu semmosista levyistä,mistä voi leikata sopivan kerta-annoksen saksilla irti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ravintola-alalla käytettiin vuosituhannen vaihteessa paljon thaimaalaista pakastekanaa, sitä sai viiden kilon paketeissa muistaakseni. Se oli just sellainen levymäinen satsi. Isoissa tukuissa saattaa olla, ja ehkä myös Helsingin isoissa etnisissä (esim Vii Voan Hämeentiellä). Oli todella hyvälaatuista, mutta nyt kun on tuota lintuinfluenssaa ollut niin en tiedä tuodaanko sitä maahan ollenkaan, ja kannattaako käyttää. Itse olen siis ko tuotteeseen törmännyt viimeksi vuonna 2000. Kotimaisessa kanassa tuskin säästää kovinkaan paljon vaikka ostaisikin isompia satseja. Saahan sitä ainakin tukuista kolmen kilon dynoissa.

Joskus ostettiin tukusta (Metro tai Heinontukku) 10kg köntti kanan rintafileitä. Ongelma oli siinä, että fileet olivat tietysti jäätyneet laatikonmuotoiseksi köntiksi, josta sitten piti niitä jollain konstilla irroitella, jotta saatiin fileet mahtumaan pakkaseen. Hintaa en todellakaan muista.

Joskus ostettiin tukusta (Metro tai Heinontukku) 10kg köntti kanan rintafileitä. Ongelma oli siinä, että fileet olivat tietysti jäätyneet laatikonmuotoiseksi köntiksi, josta sitten piti niitä jollain konstilla irroitella, jotta saatiin fileet mahtumaan pakkaseen. Hintaa en todellakaan muista.
Itse oon hakenut tosta keskon tukusta myös. sellane tumma iso rasia täynnä kanan rintafileitä. tais olla 10kg justiisa. Hintaa ei muista, mutta huomattavasti halvempi ku kaupassa.

Olen joskus miettinyt että tulisiko miten paljon halvemmaksi ostaa kerralla kuukauden riisit ja kanat jostain tukusta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom