Mistä hieno lompakko?

Elikkä missä myydään erilaisia lompakoita? Itse tykkään pienistä ja kompakteista malleista. Saisi olla kunnon kolikkoa tasku vetoketjulla. Materiaalina vaikka kangas, ehkä jollain tyylikkäillä kuviolla.

Perus nahkaläpysköitä saa mistä vaan, mutta missään en ole nähnyt oikeasti hienoja lompakoita.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole lompakko ja ehkä enemmänkin tyttöjen juttu, mutta Marimekolla on kauniskuosisia pussukoita (sellaisia, jotka napsautetaan kiinni). Voi ostaa vaikka useamman ja vaihtaa välillä.
 
Ei oo ollut kolikkotaskua vetoketjulla yhessäkään mitä ehotettu. Itelläkin ois tarve uuvelle lompakolle ja kolikkotaskulle on käyttöä.
 
Mulla on tällainen:

img_print.php


Coolein koskaan tehty lämiskä! Ei ole mitään kolikkotaskua ja muutenkin mitoitettu dollareille mutta viis siitä! :D (onhan kaikki nyt Pulp Fictionin nähny, onhan?)

Täältä
 
Pakko muuten sanoa näin henk. koht. mielipide noista bad mother fuckereista että hiukka lapsellinen ja monen mielestä niin erikoinen ja "harvinainen" että se on cool.. Ööö, ei.
 
Pakko muuten sanoa näin henk. koht. mielipide noista bad mother fuckereista että hiukka lapsellinen ja monen mielestä niin erikoinen ja "harvinainen" että se on cool.. Ööö, ei.

:offtopic: Ihan sama, itse voisin ostaa vaikka kakkulapion jos siinä viitattaisiin jollain tavalla Pulp Fictioniin :)

Eikä noita itselleni ole tullut vastaan toista. :offtopic:

Huppe, jos omistaisin auton, tuollainen roikkuisi varmasti sen avaimesta! :D
 
Elikkä missä myydään erilaisia lompakoita? Itse tykkään pienistä ja kompakteista malleista. Saisi olla kunnon kolikkoa tasku vetoketjulla. Materiaalina vaikka kangas, ehkä jollain tyylikkäillä kuviolla.

Perus nahkaläpysköitä saa mistä vaan, mutta missään en ole nähnyt oikeasti hienoja lompakoita.

Ducti:lla on ainakin erikoisia. Tehty ilmastointiteipistä, joko kokonaan tai osittain. Itsellä ollut tuollainen Hybrid vault wallet 1,5 vuotta ja hyvin on kestänyt. Teippi käsitelty siten, että se ei tahraa. Lähettävät suoraan Suomeen ja hintakaan ei päätä huimaa. Jämäkkää tekoa.
 
Mulberry, Vuitton, Prada.

Nämä vain sillä ehdolla ettei logo ole näkyvä. Työläisväestön tuntemus ylettyy näihin merkkeihin, eikä ole tyyliin sopivaa elostella brändeillä. Itse suosin Salvatore Ferragamon nahkatuotteita, valitettavasti näissäkin on joissakin logo näkyvillä, mutta onneksi merkki ei ole tunnettu Suomessa.
 
Mä oon tykästynyt ihan vaan korttikoteloihin. En mä käytä käteistä juuri koskaan, joten toi on mulle optimiratkaisu. Mulla oli ensin kova metallinen, mutta sen reunat alkoi syödä farkkuja joten vaihdoin nahkaiseen. Siihen mahtuu kaikki tarpeelliset kortit, randomlippulappusia ja hätävaraseteli.
 
Mun oma kohtuu pienikokoinen on itiksen Accentista, mutta esim Espritiltä saa vähän isompaa mallia. Musta turhankin iso, mutta mies on mieltynyt siihen.
 
Back
Ylös Bottom