Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ite oon tälläistä sörsseliä välipalaksi tehnyt.
ehrmann purkki + dl palkkaria + mansikka funlight + 100g raejuustoa.
n.100g protskua 50g hiilaria ja ehkä 2g rasvaa. pari tollasta päivään niin varmaan riittää isommille äijillekki :D
Tuossa nyt on yhdelle syömiskerralle ihan liikaa proteiinia. Jaa tasaisemmin pitkin päivää sen proteiinin syöminen, ni se imeytyykin paremmin.
Finelin linkissä näkyy liivatteen olevan melkosen proteiinipitosta. Vetääkö joku jo liivatettakin sellasenaan?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liivate
"Liivate eli gelatiini on proteiinista koostuva ruoka-aine"
vois alkaa vetää niitä levyjä :evil:
Jep, käytännössä biologisesti arvotonta proteiinia, täysin turha proteiininlähde, esim. jotkut valmisjuomat/patukat sisältävät sitä edelleen jopa pääasiallisena proteiininlähteenä (jota ei teitenkään mainita, vaan esim. hera-/maitoproteiini, joita on murto-osa), käsittääkseni mm. monet Weiderin tuotteet...Tuon saman artikkelin viimeinen virke:
"Vaikka liivate on puhdasta proteiinia, sen ravintoarvo on hyvin pieni, sillä ihmiskeho ei pysty käyttämään hyväkseen sen aminohappoja."
Tuossa proteiinia minun laskupääni mukaan: rahkapurkki=n. 25g, raejuusto 100g=18g ja palkkari 1dl (n. 50g)=n. 20g, eli yhteensä n. 60 grammaa, sataa en kyllä saa täyteen millään...ite oon tälläistä sörsseliä välipalaksi tehnyt.
ehrmann purkki + dl palkkaria + mansikka funlight + 100g raejuustoa.
n.100g protskua 50g hiilaria ja ehkä 2g rasvaa. pari tollasta päivään niin varmaan riittää isommille äijillekki :D