Mistä eniten massaa takareisiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWO
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hulkki sanoi:
IMO ei missään nimessä suorin jaloin mavea ennen kyykkyä. Suorin jaloin maven jälkeen alaselkä on jo sen verran moukaroidussa kunnossa, ettei kyykky enää onnistu kunnolla. Käytännössä tuo olisi sama, kuin alaselän etukäteisväsytys ennen kyykkyä, mikä johtaisi siihen, että kyykky ottaa enemmän alaselkään ja vähemmän etureisiin. Ei hyvä.
ok..no jatkan siis samaan malliin. kiitos vastauksesta :)

Pakko lisätä tähän threadiin uusi jalkatreenini, johon olen ollut kaikin puolin helvetin tyytyväinen:

- smith-kyykky jalat hartioiden leveydellä 2X8-12
- hack-kyykky jalat yhdessä ja kantapäät levyn alalaidassa 2 X 8-12
- reisiojennus 2X8-12
- suorin jaloin maastaveto 2X8-12
- reisikoukistus maaten 2X8-12
- reisikoukistus istuen 1X8-12

Teen sjmv:n eri tavalla kuin Hulkki siten, että alhaalla venytän aika pitkälle, mutta yläasennossa en nosta vartaloa täysin pystyyn vaan vain siihen saakka kun jännitys pysyy takareisissä. Tavan kyykyn olen vaihtanut smith-kyykkyyn, koska sillä saan paremman tunteen reisiin, takakyykky menee liikaa lantiolle ja perseelle. Ton setin kun tekee kunnolla, niin kyllä tuntuu etu- ja takareisissä.

Tämmönen pieni vinkki vois olla paikallaan. Eli kun teette sjmv:tä niin tuijottakaa itteänne kokoajan peilistä. Näin selkä pysyy automaattisesti oikeassa asennossa..

Panjabi sanoi:
Kopriainen tuossa jo sanoi että Ronnien takana oleva mies on sen salin omistaja, missä Ronnie treenaa. ;)
Olen pahoillani en huomannut :worship:

JWO sanoi:
Jos kilot alkaa tippua, niin toi Zemppari nappaa colemania perseestä kiinni ja rutistaa. Sillä nousee viimisetkin raudat. :hyper:

Oikeesti toi kaveri vaan haluaa selkeesti näkyä filmillä. :rolleyes:

Niin varmaan haluaakin. Coleman tykkää kun se läpsii selkään ennen kovaa sarjaa. Kaippa se jotenkin kuuluu olla paikalla kun on ollut tukemassa ronnietä melkein uran alusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom