Mistä digitaalivaakoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Chi

Osaatteko neuvoa, mistä löytäisi halpoja (max.40e) toimivia digitaalivaakoja täältä pääkaupunkiseudulta? Hobby Hall? Ikea? Anttila? Luotettavaa vaakaa etsitään eikä uskalla luottaa mihin tahansa halpistuotteisiin :rolleyes:

Chi

Itelläni on Anttilasta ostettu Soenlen vaaka, makso n. 40 e ja näyttää 2 kg asti, gramman välein.

Originally posted by Chi
Osaatteko neuvoa, mistä löytäisi halpoja (max.40e) toimivia digitaalivaakoja täältä pääkaupunkiseudulta? Hobby Hall? Ikea? Anttila? Luotettavaa vaakaa etsitään eikä uskalla luottaa mihin tahansa halpistuotteisiin :rolleyes:

Chi

Ison Omenan ON/OFFissa on ainakin, etsi searchillä lisää, tästä on ollut joskus jo puhetta.

En oo pääkaupunkiseudulta tai läheltäkään, mutta itse ostin toissa joulun alla Prisman "kodinkone-osastolta" AVEC (dc-335) - merkkisen vaa'an noin 25€:lla, ja se on kestänyt täysin toimivana samoilla pattereilla tähän päivään asti! Suosittelen!! Olen siis punninnut sillä yli vuoden ajan joka päivä melkein kaiken mitä olen suuhuni pistänyt, ja vaaka punnitsee edelleen aivan oikein! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom