Miss Universe 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Venezuelaa

340x.jpg

Ihanan pirteä:D
http://www.missuniverse.com/delegates/2008/files/VE-closeup.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On toi Satu kyllä selkeästi paremman näköinen kuin yksikään suomen fitnessnaisista (mielestäni myös kropaltaan). Nice boobs. :kuola:

Mulle on vaan jäänyt aina auki tää missi kisojen perinmäinen funktio. Ketä ihan todella kiinnostaa kuka valitaan miksikin aurinko tytöksi tai missiksi. Kuka jaksaa puida onko jollakin tytöllä tuuman lyhyemmät sääret tai pari senttiä isompi perse kuin jollain toisella, ja onko jollakin silikoni tissit tai leikelty naama.
Mikä käytännön tarkoitus koko systeemillä on? Onko juttu järjestetty miehille noin niin kuin tirkistelyn tarpeeseen vuonna kivi ja kirves? Eikös nykyään näe naisia uimapuvut päällä muuallakin ja myös ilman sitä?
...Rakastan lapsia, toivon maailman rauhaa, olen huolestunut ilmaston tilanteesta, sitten leveä hymy , käsi lanteelle ja pyörähdys, sievä pieni itku kruunattaessa ja käden heilutus tv-kameroille. Hoh hoijaa...

Mulle on vaan jäänyt aina auki tää missi kisojen perinmäinen funktio.

Mikä on fitness-kisojen perimmäinen funktio?

Yksi tyttärestä, toinen äidistä jne. Suomessahan missikisat ovat kokeneet totaalisen inflaation, mutta monessa muussa maassa ei. Universumin työhön kuuluu tietenkin hyvin palkattua mallina työskentelyä, joka tuskin loppuu siihen yhteen vuoteen, mutta myös paljon korkeaprofiilista hyväntekeväisyystyötä jonka toivotaan kannustavan muitakin mukaan. Ja aina jää mahdollisuuksia myös muille kuin voittajalle.

Ja vaikka jollain Joroisten mansikkatytöllä ei ole sen kummempaa funktiota tai edes työtehtäviä, eihän sen tarvitse olla negatiivinen asia. Saavat ainakin yhden uuden kokemuksen ja lisätäytettä ansioluetteloon. :)

Olen antanut itselleni kerrottavan, että universumin kauneimman valintaan kuuluu paljon politiikkaa. Saattaapa olla, että sängyn kautta voittomahdollisuudet sen kuin parantuvat. Jotkut väittävät, että Kuusela voitti Suomen sotaurheuden vuoksi. Lola taas pärjäsi ensimmäisenä tummana suomalaismissinä. Tiedä sitten.

Miss Universe 2008 on Dayana Mendoza, Miss Venezuela! :rock:

Liitteet

• venzela.jpg
    venzela.jpg
    44,3 KB · Katsottu: 293
  • 0_64_071308_missuniverse.jpg
    0_64_071308_missuniverse.jpg
    12,9 KB · Katsottu: 359
Ylläri. :D
Vaikka ei tuo meikän mielestä ole mitenkään järisyttävän nätti.

Plussaa mun mielestä upean vartalon lisäksi on vielä se että on luonnonkaunis. Eli meikin alta ei kuoriudu harakka vaan kauniit kasvot.

Dayana_Mendoza.jpg

03zj2.jpg

Pointtihan tuon meikin kanssa on juuri siinä että lavavalot hävittää kaiken. Iltalehden kuvissa ilme ei ole mikään paras. Ei mulla kyllä naama pysyis peruslukemilla jos kruunattais Miss Universeks:D joten antakaa nyt vähän ymmärrystä tytölle. Niinkun tosiaan eräs toisella palstalla sanoikin, että toi voitto on siellä kuin Suomelle lätkän maailmanmestaruus ja Formula 1:n maailmanmestaruus samana päivänä.

Voisin sanoa olevani vähän pettynyt, kun Meksikon tyttö ei voittanut:( Mun mielestä selvästi erottuvin tuosta joukosta. Venezuelan edustajan kaksoissiskoja tulee ihan Vaasan torillakin vastaan...

Ööö... Eiköhän tuossakin kuvassa ole aikamoinen naamio päällä. Tuo ole meikitöntä naamaa nähnytkään.

Ohhoh, toi toinen kuva ei näykään.

voihan hitsi.

Eikös Venezuela voita suunnilleen joka toinen vuosi? Taitaa olla sikäläisillä ihan hyvät geenit.:D

On varmaan ku kattoo tota tuhkimotarinaa subilta. :kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom