Miss Universe 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljon kuvia kauniista Venezuelasta! Yhdessä kuvassa myös Satu:)
Viimeisimmästä kuvassa huomaa, että saa niitä huonoja kuvia misseistäkin:hyvä:

Liitteet

• universe_38_5.jpg
    universe_38_5.jpg
    33,2 KB · Katsottu: 315
  • universe_31_5.jpg
    universe_31_5.jpg
    46,6 KB · Katsottu: 342
  • ing0999kv7.jpg
    ing0999kv7.jpg
    87,1 KB · Katsottu: 349
  • universe_20_5.jpg
    universe_20_5.jpg
    54,6 KB · Katsottu: 457
  • universe_02_5.jpg
    universe_02_5.jpg
    57,1 KB · Katsottu: 527
  • universe_05_5.jpg
    universe_05_5.jpg
    39,6 KB · Katsottu: 298
  • universe_09_5.jpg
    universe_09_5.jpg
    38,6 KB · Katsottu: 472
  • universe_30_5.jpg
    universe_30_5.jpg
    40,2 KB · Katsottu: 344
  • universe_37_5.jpg
    universe_37_5.jpg
    28,2 KB · Katsottu: 352
Ei tommosella rotannaamalla pärjätä noissa skaboissa. Mutta väliäkös tuolla.

Toi oiski tosi hyvä! Veikkaan et tumma tyttö voittas ku piirteet näkyy paremmin ku on tummat ripset ja kulmat;)

Veikkaan että menis näillä nykyisin missikisoissa Suomessa pyörivillä taviksilla pupu pöksyyn siinä vaiheessa kun pitäisi omana itsenään astella lavalle. Pätee hyvinkin pitkälle myös normielämään. Kun ei kauppaankaan suurin osa voi mennä ilman sentin meikkikerrosta :D

Nyt kun ollaan ruvettu laittamaan rokkibändejä euroviisuihin nii ois mahtavaa ku seuraavaksi voitais lähettää meidän upeita fitnesskisuleita miss universe-kisoihin! :D

Ei muuta ku Minna Pajulahti ens vuonna edustamaan Suomea. Käsittämättömän kaunis nainen ja muutenkin fiksun oloinen :)

Harmi vaan ku noita kisailijoita ei voi päättää kansanäänestyksellä.. Tai edes pakkis-äänestyksellä

Veikkaan että menis näillä nykyisin missikisoissa Suomessa pyörivillä taviksilla pupu pöksyyn siinä vaiheessa kun pitäisi omana itsenään astella lavalle. Pätee hyvinkin pitkälle myös normielämään. Kun ei kauppaankaan suurin osa voi mennä ilman sentin meikkikerrosta :D
No niinpä. Mut toi meikittömyys on tyhmä idea siihen nähden jos ei vaalea tyttö saisi edes ripsiään tai kulmia korostaa. Luusto ja kasvothan voi olla monella vaaleella todella kauniit mutta esimerkiksi silmät eivät välttämättä tulisi yhtään esille vaaleudun takia.

No jokainen tekee tyylillään, mutta mun mielestä oikeesti nätin ei tartte laittaa mitään naamaansa. Kyl pitäis välil pystyä olemaan sellanen kun on luotu eikä esittää muuta. :)

Mut se saakelin sotanorsu Tukiainen voi kyllä pitää naamassaan ne meikit. On niin hirveä ilmestys jo pelkästään ne naamassa etten halua tietää totuutta :D

Nyt kun ollaan ruvettu laittamaan rokkibändejä euroviisuihin nii ois mahtavaa ku seuraavaksi voitais lähettää meidän upeita fitnesskisuleita miss universe-kisoihin! :D

Ei muuta ku Minna Pajulahti ens vuonna edustamaan Suomea. Käsittämättömän kaunis nainen ja muutenkin fiksun oloinen :)

Harmi vaan ku noita kisailijoita ei voi päättää kansanäänestyksellä.. Tai edes pakkis-äänestyksellä

Onhan miss Suomi kisoissa katsojaäänestys;) Noita fitnesskisuleita jos lähetettäs mallimaailmaan edustamaan niin:rolleyes: no kaikki tietää mikä ois lopputulos. Ei ainakaan voitto.:D

No jokainen tekee tyylillään, mutta mun mielestä oikeesti nätin ei tartte laittaa mitään naamaansa. Kyl pitäis välil pystyä olemaan sellanen kun on luotu eikä esittää muuta. :)
Ei tietenkään mutta kun lavavalot tollasissa kisoissa ovat aina todella kovat, niin niissä ne omat kauniit piirteetkin häviää. Meikkihän on keksitty korostamaan niitä kauniita piirteitä.;) Kuvat tosin voisi ottaa ilman meikkiä tai vähällä meikillä.

e: toki sillä meikillä voi sitten maalata uudetkin piirteet:D

Noita fitnesskisuleita jos lähetettäs mallimaailmaan edustamaan niin:rolleyes: no kaikki tietää mikä ois lopputulos. Ei ainakaan voitto.:D

Eipä sitä voittoa taida noissa piireissä herua muutenkaan.. Erottuttaispa joukosta oikein kunnolla! Ja mistä sitä tietäis vaikka joku Minna tekis "Lordit" :D

Sitte taas etsiskeltäis kissojen ja koirien kans niitä tyyppejä, jotka kirjoitti iltalehden mielipidepalstalla: "Jos tuo lihaskimppu voittaa, syön hatullisen paskaa!"

Menee vaihteeks offtopic mut mä oon vaan jotenkin niin kyllästyny naisten meikkeihin! Odotan ainakin omalta naiseltani että se kehtaa liikkua mun kans kaupungilla naturellina. Koen sen jotenkin mun huijaamiseksi jos liikun kaupungilla sen näkösen hlön kanssa ja herään aamulla toisen näkösen vierestä. Pitäs olla joku varotuskyltti tollasista ainaki ensitreffeillä jos hommat etenee sänkyyn asti. Pienemmästäkin infarkteja saadaan :D

Kyl Noita kaikkia kerran panis.

Kunhan pysytään sellaisissa fitnesskisuissa jotka eivät ole ottaneet ylimääräistä voimaa saunankiukaasta, öhh!

Tarkoitan että ei mömmöjä.
Muuten loistava idea.

Kyl Noita kaikkia kerran panis.
Hullu, saatana. Mä panisin ainakin kaks kertaa.

Satu on perusnätti, mutta jää kyllä monen muun kisaajan varjoon. Uskoisin, ettei tulla Suomen osalta positiivisesti yllättymään. Ei nyt ainakaan tällä kertaa.

Tää on muuten meikän mieleen.

attachment.php

Toi venezuelan nyt on ihan normi. Nappaa yhtään.
paskanmarjat, Venezuela on upea ja säteilevä! Hyvännäkösii muijii sul näyttää olevan jos toi on ihan perus:wtf:

Liitteet

• uni082714plx9qx8.jpg
    uni082714plx9qx8.jpg
    75,2 KB · Katsottu: 442

Suositut

Back
Ylös Bottom