meinasinkin pitkään aikaan.
Ei kun tuo oli vaan tietoisku tähän väliin, ei siis viitannut kenenkään viestiin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meinasinkin pitkään aikaan.
Toi oiski tosi hyvä! Veikkaan et tumma tyttö voittas ku piirteet näkyy paremmin ku on tummat ripset ja kulmat;)
No niinpä. Mut toi meikittömyys on tyhmä idea siihen nähden jos ei vaalea tyttö saisi edes ripsiään tai kulmia korostaa. Luusto ja kasvothan voi olla monella vaaleella todella kauniit mutta esimerkiksi silmät eivät välttämättä tulisi yhtään esille vaaleudun takia.Veikkaan että menis näillä nykyisin missikisoissa Suomessa pyörivillä taviksilla pupu pöksyyn siinä vaiheessa kun pitäisi omana itsenään astella lavalle. Pätee hyvinkin pitkälle myös normielämään. Kun ei kauppaankaan suurin osa voi mennä ilman sentin meikkikerrosta :D
Nyt kun ollaan ruvettu laittamaan rokkibändejä euroviisuihin nii ois mahtavaa ku seuraavaksi voitais lähettää meidän upeita fitnesskisuleita miss universe-kisoihin! :D
Ei muuta ku Minna Pajulahti ens vuonna edustamaan Suomea. Käsittämättömän kaunis nainen ja muutenkin fiksun oloinen
Harmi vaan ku noita kisailijoita ei voi päättää kansanäänestyksellä.. Tai edes pakkis-äänestyksellä
Ei tietenkään mutta kun lavavalot tollasissa kisoissa ovat aina todella kovat, niin niissä ne omat kauniit piirteetkin häviää. Meikkihän on keksitty korostamaan niitä kauniita piirteitä.;) Kuvat tosin voisi ottaa ilman meikkiä tai vähällä meikillä.No jokainen tekee tyylillään, mutta mun mielestä oikeesti nätin ei tartte laittaa mitään naamaansa. Kyl pitäis välil pystyä olemaan sellanen kun on luotu eikä esittää muuta.
Noita fitnesskisuleita jos lähetettäs mallimaailmaan edustamaan niin no kaikki tietää mikä ois lopputulos. Ei ainakaan voitto.:D
Niinpä, jos on hailu blondi, niin sitten on hailu blondi.No jokainen tekee tyylillään, mutta mun mielestä oikeesti nätin ei tartte laittaa mitään naamaansa. Kyl pitäis välil pystyä olemaan sellanen kun on luotu eikä esittää muuta.
Hullu, saatana. Mä panisin ainakin kaks kertaa.Kyl Noita kaikkia kerran panis.
paskanmarjat, Venezuela on upea ja säteilevä! Hyvännäkösii muijii sul näyttää olevan jos toi on ihan perus:wtf:Toi venezuelan nyt on ihan normi. Nappaa yhtään.