Miss Suomi 2006-finalistit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tytteli
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyy täältä...http://www.mtv3.fi/misssuomi/ mitä mieltä olette tytsyistä? Miia on ihan kaunis, mutta faktaa on että sillä on silarit...saapi nähdä löytyykö muita "skandaaleja" tänä vuonna...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä parempi kuin maailmanparannuskommentit, näin Rosa-Maria Malvalehto:

Minkä kohdan muuttaisit vartalossasi, jos voisit?
Kaventaisin hieman reisiäni (lihaksia pois) :)

Yllättävän tasainen naamataso tänä vuonna, ei ketään kamalaa.

2. Elisa Joki-Anttila on mun mielestä ehkä kaunein. Vaikea sanoa kun kuva on huonosta kuvakulmasta otettu. Yhteiskuvassa ainakin parhaimman näkönen.

Noi pitää nähdä liikkeessä. Miialla oli huono ryhti kuvassa.

Oli muuten onneksi kaikki suht terveen näköisiä "roolimalleja". Ei siis mitään anorektikkolookkia onneksi kellään.

6 eli ninni on mun mielestä paras. melkosioa missi kanditaatteja taas.

WTF? Malvalehtohan on ollut kovakin urheilija tyttönen, käsittääkseni on yleisurheillut ja hiihtänytkin kilpaa aika kovalla tasolla ja heittää sitten tollasia juttuja.:(

Nro 9 miellytti kasvoiltaan ja kropaltaan mua eniten.

Ee oo pitkiä tyttöjä näköjään sattunu sekaan tänä vuonna, pisin oli 175.

Karoliina Yläjoen koiralla oli hassu nimi: Batman :jahas: .

8 vaikuttaa sellaiselta joka vois pärjätä, seisoo tosin vähän kummallisesti.

eedit: ^ Noitahan on noita Malvalehdon siskoksia useampiakin.

eedit #2: ei hemmetti onko tolla 8:lla vielä silikontikin...

Ninni oli omissa yksittäiskuvissaan paras. Sopivan syntisen näkönen.

Noi missit ei näin punttimimmien kuvia kattoneena oikein säväytä.

todellakin ihan hirvee ryhti tolla miialla.
ei noi kyl niin hyvii oo että missi kisat katsoisin, tänäkään vuonna.

Kyllä toi Ninni on melkeimpä paras, ainakin noiden kuvien perusteella. TV:stä tulleessa pätkässä oli joku noista tummemmista ehdokkaista kans aika kauniina, mutta en nyt oo ihan varma, että oliko se nyt sit toi Sini... :rolleyes:

Ja mun mielestä on kyllä aika ihmeellistä toi purnaus aina noitten missien läski-laiha-vartaloista. Noillahan on ihan terveen ja kauniin näköset vartalot ja oon melkein varma, että moni normaali suomalainen nuori kadehtii noiden vartaloita. Eikä mikään ihme, sillä onhan noi keskitasoo huomattavasti parempia kroppia! :thumbs:

Eikä sitten ollut mikään hyökkäys pakkismimmejä vastaan, että ihan rauhaa... :haart:

Koulukaveri pääs mukaan, tuli kyllä yllätyksenä. Ei asenteiltaan ollenkaan missiainesta, ylimielinen ja muutenkin huonoa esimerkkiä. "worldpeace":piis:

Toivon ettei muut ehdokkaat oo oikeesti samaa luokkaa, moni kakku päältä kaunis... Hope not.

Ja ylipäänsä, aika heikonnäköstä tänä vuonna, onhan noi nättejä mutta jotain uupuu. Vartalot sentään kaikilla terveissä mitoissa.

Ultimecia sanoi:
Rosa-Maria Malvalehto:

Minkä kohdan muuttaisit vartalossasi, jos voisit?
Kaventaisin hieman reisiäni (lihaksia pois) :)

Joo, on kyllä sellaiset etukyykkyä-kassakaappi-sylissä- ja lada-selässä-sumokyykkyä-reidet, että heti lopahtaa innostus. :rolleyes:

arpa80 sanoi:
Rosa-Maria Malvalehto:
(pallojen pyörittelijä).

Ensimmäistä kaksimielistä repäisyä odotellessa...

neutraali sanoi:
6 eli ninni on mun mielestä paras.

Nyt liikutaan aika oikeassa suunnassa. Suvi Pitkänen toimii kanssa. Rita Aaltolahti viehättää eniten yhteiskuvassa.

Ninni ehdottomasti ykkönen. Toisena Miia tai Sini. Muut on aika :jahas:

John R sanoi:
WTF? Malvalehtohan on ollut kovakin urheilija tyttönen, käsittääkseni on yleisurheillut ja hiihtänytkin kilpaa aika kovalla tasolla ja heittää sitten tollasia juttuja.:(
Joo ton Malvalehdon sisko Mona-Liisa on se hiihtäjä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom