Missäs vaiheessa alkaa lihakset kasvamaan? :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sanokaa te ammattilaiset syönkö minä tarpeeksi että lihakset kasvais

Aamupala(8.00): Puuroa, Mehua, leipää

Ruoka koulussa(11.00): Mitä nyt sattuu olemaan... paljon leipää ja maitoa. Syön ihan kunnolla

Välipala kotona(15.00): Leipää, banaania, mehua

Ruoka:(17.00) Aika paljon yleensä kana ja lihapainotteista. Paljon perunoita ja leipää sun muuta

Iltapala:(21.00) Raejuustoo, leipää, sun muuta :)

JaN- sanoi:

Ruoka koulussa(11.00): Mitä nyt sattuu olemaan... paljon leipää ja maitoa. Syön ihan kunnolla

Ruoka:(17.00) Aika paljon yleensä kana ja lihapainotteista. Paljon perunoita ja leipää sun muuta

et todellakaa

Aamupalalla ainakin ois tärkee napata paljon prodee, vaikka purkki rahkaa tai jotain... samoin laittasin välipalalle jonku prodejuoman mukaan. Koita syödä 2,5- 3 tunnin välein sillai et oot koko ajan kyllänen ja katot et saat ainakin 30g prodee joka aterialla ja välipalallakin, ni hyvä tulee.

JaN- sanoi:

Syöt mun mielestä ihan liikaa tota leipää,aika hiilaripitosta.

Aamupalalle purkki raejuustoa.
välipalalle raejuustoa.
iltapalalta leipä pois ja öljyä tilalle. tuo helpottaa.

tuollainen 30g proteiiniä pitäisi tulla joka aterialla. 200g purkissa raejuustoa on vähän ylikin.

Kannattaako vetää neljä eri liikettä vatsalle yhdessä treenissä, tai ylipäätään millekään lihasryhmälle, noin 3 sarjaa/liike? Vai voiko niitä vetää peräkkäisinä päivinä---->liian lyhyt palautumisaika, lihakset ovat edellisen päivän treenistä kipeinä ja kumminkin eri liikkeet ottavat myös samoihin lihaksiin?????

Suositut

Back
Ylös Bottom