Missäs päin treenaatte ?

jep

vähän missä milloinkin tulee käytyä, yleisimmin nämä lähisalit: kisahalli, metal gym, hot gym.. joskus aikaisemmin kun asui herttoniemenrannassa niin mega gym, ja onpa tullut käytyä katsastamassa myös world class ja se fitness hässäkkä siinä mcdonaldsin vastapäätä ;)

mutta nyt katsomaan RAW & Smackdown!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti paras sali porissa. Porihallilla palvelu on ala-arvosta ja laitteet o paskana vähän väliä. Paras tapa kertoo henkilökunnasta että kysäsin tossa männä viikolla yhdeltä työntekijältä että saisiko työkaluja kun tangosta oli taas laakerit löysällä että sais ne kiinni niin työntekijä tokasi minulle että "mikä ihmeen tanko".

Nykyään käyn tuolla Yliopiston hallintorakennuksen puntilla Helsingissä. Parissa muussakin paikassa on tullut käytyä, ja toi on kyllä ylivoimasesti hinta/laatu suhteeltaan paras (plussana nätit neidit ;) Harmi kun on nyt heinäkuun kiinni (vissiin remontissa tjs.?). Miinuspuolena on pakko pitää sen "rautapuolen" pienuutta, turhan ahdasta. Laitteita on älyttömän paljon, oliskohan jonku hilavitkuttimen voinut jättää pois että olis vähän enemmän tilaa, ettei tarttis treenata kaverin kainalossa. Kumpulan liikuntakeskuksen punttisalilla olen kans käynyt joskus, ihan ok punttis kanssa, paitsi että vaan 1 penkki ja 1 vinopena... :offtopic: toi Myyrin kuntokeskus (Tiikeri) on kaikin puolin hyvä, paitsi että se on tosi kallis (kuukausi markoissa oli ainakin joskus 220, pidempi jakso tietty jonkin verran halvempi.)

Antzu sanoi:
Nykyään käyn tuolla Yliopiston hallintorakennuksen puntilla Helsingissä. Parissa muussakin paikassa on tullut käytyä, ja toi on kyllä ylivoimasesti hinta/laatu suhteeltaan paras (plussana nätit neidit ;) Harmi kun on nyt heinäkuun kiinni (vissiin remontissa tjs.?). QUOTE]

ei kato kun ei yliopisto-opiskelijat kesällä treenaa, ne lähtee äidin luo jonnekin suomen lääniin :rolleyes:

metalman sanoi:
Oon joskus aikoinaan pari kertaa vesikolla treenannu, niin voin sanoa että ehkäpä joensuun ylivoimaisesti paskin sali. sali on perkeleen ahdas ja laitteet on huonoja. ja kalliskin se on. hyi saatana.

Täytyy kyllä yhtyä tuohon kommenttiin. Olen tainnut 3 kertaa käydä tuolla salilla ja ensinnäkin tuo hinta (5,7e/kerta) on aika suolainen verrattuna salin laatuun eli hinta/laatusuhde on aika huono. Ihmetyttää tosiaan, että vapaata tankoa ei löydy mistään sali on ahdas ku mikä.

No tarkoitus onkin, että en enää tuolle salille eksy.
Treenaan työpaikan salilla.

Jonny sanoi:
Täytyy kyllä yhtyä tuohon kommenttiin. Olen tainnut 3 kertaa käydä tuolla salilla ja ensinnäkin tuo hinta (5,7e/kerta) on aika suolainen verrattuna salin laatuun eli hinta/laatusuhde on aika huono. Ihmetyttää tosiaan, että vapaata tankoa ei löydy mistään sali on ahdas ku mikä.

No tarkoitus onkin, että en enää tuolle salille eksy.
Treenaan työpaikan salilla.

Joo-o. Miekin kävin "pari kertaa" vesikon salilla, pari kuukautta itseasiassa. Ihan hyvin se kelpasi silloin kun olin aloittelija aloittelijanakin, mutta nyt tarttee vähän paremmat puitteet treeniin. Pari kuukautta olen nyt käynyt eräällä toisella salilla niin kyllä huomaan itsekkin miksi vesikkoa mollataan. En tosin pistä koko vesikkoa boikottiin, räpiköimässä siellä tulee käytyä ja silloin on sama käydä salillakin (siis riippuen siitä mitä ko. päivänä on ohjelmassa...)

Niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom