Missäs päin treenaatte ?

Originally posted by Omna
Juuri sitä! Siellä vaan meininki paranee koko ajan. Todella hyvä henki ja sieltä on jo 2 tyttöä lähössä fitness -kisoihin ja muutama mies body-kisoihin. Ja treenaahan siellä myös legendaarinen maailmanmestari ikämiehistä!

Hyvänen aika, pitäisköhän ihan tulla "pyhiinvaellukselle", kun olen syyskuussa tulossa viikonlopuksi JKL:ään... paitsi että sinne ei taida vkl päästä kuin magneettikortilla :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne, tule ihmeessä, sanot vaan ajan, niin järjestän sut sisälle....

Tai laitanko privana sulle mun numeron, niin voit soittaa sitten....

Originally posted by Omna
Gillyanne, tule ihmeessä, sanot vaan ajan, niin järjestän sut sisälle....

Tai laitanko privana sulle mun numeron, niin voit soittaa sitten....

Sulle olis privaa :)

Hei!, ettekös te tiedä, että henkilöitä kellä ei ole avain/magneettikorttia ei saa päästää sisään :)

kuntosalihinnat

Kuntosaliketjuun sellainen lisäys, että miltä kuulostaa: Lauttasaaressa olevalla kuntosalilla kertahinta 15 EUROA!? Sali on siis max keskinkertaisin laittein ja painoin varustettu ja yleisessä siisteydessäkin olis parantamisen varaa. Siitä huolimatta tommonen kertahinta. Tollanen hintahan on sama, kun sanois asiakkaalle että "kuule sua ei täällä tarvita". Eihän kukaan maksa tommosta kertamaksua. Ihmetyttää, että miten ton kaltaisella salilla on vara vetää noin överihintoja.

Re: kuntosalihinnat

Originally posted by oulu
Kuntosaliketjuun sellainen lisäys, että miltä kuulostaa: Lauttasaaressa olevalla kuntosalilla kertahinta 15 EUROA!? Sali on siis max keskinkertaisin laittein ja painoin varustettu ja yleisessä siisteydessäkin olis parantamisen varaa. Siitä huolimatta tommonen kertahinta. Tollanen hintahan on sama, kun sanois asiakkaalle että "kuule sua ei täällä tarvita". Eihän kukaan maksa tommosta kertamaksua. Ihmetyttää, että miten ton kaltaisella salilla on vara vetää noin överihintoja.

toi gym on kaikkien salien hinta/laatu -suhde :david: Kehtaa kutsua vielä itseään ******keskukseksi.

hohhoijaa

Originally posted by Isolation
Kempeleessä, A&A Gym:issä

siellähän sitä reenaillaan..käsipainot ovat 60kg asti..
että vielä siellä joku vuosi pitää reenata ennen kuin alkaa käymään pieneksi..ja salin vaihto hommiin..:D

Originally posted by MuayThai
Haukipudas,Jatulin voimailusali. Viereen valmistuu uimahalli kesällä ja sitten pääsee aina reenin jälkee uiskenteleen.
Ai siinä mikä on siinä painilattian vieres :D

aikoinaa tuli reenattu se pakollinen vuos mikkelin sport clubilla. varustukseltaan tosi hyvä mut voi tziisus se porukka mitä siellä käy ei o ku pari hc reenaajaa (mun lisäks :lol2: ) ja loput vaa kyräilee toisten reenejä penkki hauis reenien välissä...
nykyään reenaan sellases clubi kellari salil...josko parin vuoden päästä kehtais nousta ihmisten ilmoille....

Originally posted by muscleman
VANTAA GYM CLUB,jonka löysin tämän foorumin kautta,kiitos siitä,hyvä sali mutta mua ihmetyttää ne kumitarrat siinä dippitelineessä,on meinaan aika liukkaan oloiset kun päästää dippiä menemään 80kg:n lisäpainolla...toinen mitä ihmettelin että magnesiumin käyttö EHDOTTOMASTI kielletty...mihinkähän tuo perustuu,maastavedossa on muutenkin ollut aina ongelmia otteen kanssa..ja nyt on vielä enemmän,DAMN!!:mad:
Onhan siel myynnis sitä hullun halpaa MEGA GRIPPIÄ et se ainakin pitää otetta ku tosiaan mankkua siel ei saa pöllyttää

Originally posted by MuayThai
Haukipudas,Jatulin voimailusali. Viereen valmistuu uimahalli kesällä ja sitten pääsee aina reenin jälkee uiskenteleen.

Heh mä olen kans treenannut siellä joskus kauan aikaa sitten.

Treenaan Oulussa ja tarkemmin sanottuna omassa makkarissa:kippis1:

Kampissa Gym Athlonilla. Sinne saa sekä jäsenyyden että myös tavallisia kuukausi- ym. kortteja. Ja plussana tietenkin Jari Kurri... Heh heh. ;)

Tampereella Tesoman kuntokeskuksessa....mahtaakohan olla muita jotka treenaa samalla salilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom