Xl-Gym, Espoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Ban
Ite kun niin harvon salilla käyn, en ole monesti nähnyt koko sälliä.
Armeijan pyörällä ajaa niska köyryssä :D
Onko suomussalmelaisista kukaan kirjoilla SUOVO:ssa?
Ite en ole...
Originally posted by Ban
Ite kun niin harvon salilla käyn, en ole monesti nähnyt koko sälliä.
Armeijan pyörällä ajaa niska köyryssä :D
Onko suomussalmelaisista kukaan kirjoilla SUOVO:ssa?
Ite en ole...
Originally posted by Ban
Tunnetteko väkivalta magneetit: Rupi Maurin sekä Bom bomin?
Ensin salille ja sitten pieksämään ukkoja kylälle... :mad2:
Hyviä esimerkkejä kenellä pitäisi jäädä kotiin viikonlopuksi kattomaan teletappeja :D
Originally posted by andor
Enpä oo VIELÄ SUOVO:ssa ku oon käyny vasta semmoset puoli vuotta salilla mutta kyllä mä tässä joskus liityn. hei saakohan sieltä jotain ohjelmia/vinkkejä sit ku on liittyny? ja maksaako se paljo?
Originally posted by Mole
Kyllä mä Maurin tunnen, mistä se nimi Rupi Mauri tulee??
Tottakai penkkipunnerruksen SM kakkosen tunnen KOVA ÄIJÄ!Originally posted by Mole
Kyllä mä Maurin tunnen, mistä se nimi Rupi Mauri tulee??
Ahaa, siis lähisalilla. Sen yhden kaupan vieressä siinä vasemmalla ja se yks liike siinä heti vastapäätä?Originally posted by Kroppamies
Tos lähisalilla, alle 2 min pyörällä ja talvella kävellen 8 min. Ihan loistava punttis mun tarpeisiin, vehkeet uudet ja siellä ei käy sellasii körmyniskaisia kaappeja mikä on todella plussaa.
Originally posted by Masse
Tottakai penkkipunnerruksen SM kakkosen tunnen KOVA ÄIJÄ!
hei Mole ootko nykyään käyny paljo salilla? meinaan vaan että maistuu kyllä kiannon kuohuilla vesi todella paskalle!!:urjo:
Originally posted by Mole
No tuleehan siellä n. viitenä päivänä viikossa käytyä...
Jep, ei paljo huvita juuva ku maistuu niin paskalle, mistähän tuo johtunee..? Jospa ne säästää ja kierrättää samaa vettä ku vessanpöntössäki..! :D
Joo kumma juttu kyllä. Onkohan sillä jotain tekemistä sen kans ku on pakkasta? Näyttää että kovalla pakkasella maistuu ihan 100% paskalta mut lauhalla ei välttis lähes ollenkaan.
Pitäs sanoo henkilökunnalle että korjaa. Kumma kyllä ellei joku oo jo sanonu...
Se vesi maistuu siksi niin saatanan pahalle ku siihen on lisätty lisäravinteita nimeltään SHITBRAKEA!!!!:lol1: vai mitä jakke?:kippis1:Originally posted by Mole
Jaa, empä oo ajatellu että oisko sillä pakkasella tekemistä sen kans.. mutta eihän tuo kesällä ainakaan maistunu paskalle.. ja sillon tuli ainahi juotua siellä, on se ilmastointi niin hyvä siellä..
Originally posted by Masse
Se vesi maistuu siksi niin saatanan pahalle ku siihen on lisätty lisäravinteita nimeltään SHITBRAKEA!!!!:lol1: vai mitä jakke?:kippis1: