Missä vaiheessa palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zonked
  • Aloitettu Aloitettu
Elikäs mulla on tapana mennä salin jälkeen uimaan noin tunniksi. Tämä ei tosiaan ole mitään 'raskasta' uintia, vaan enemmänkin vedessä räpiköimistä.

Mitä mieltä olette, kannatasko ottaa palautumisjuoma heti puntin jälkeen vai vasta uinnin jälkeen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huono tapa tuo uimaan meneminen. Palautuminen ei pääse kunnolla alkamaan kuin vasta uimisen lopetettuasi. Ottaisin puntin jälkeen drinkin.

Onko tuollainen kevyt aerobinen treenin jälkeen tosiaan niin pahasta? Tässä tapauksessa uiminen on todella kevyttä kellumista, hyppyjä huvikseen jne. muttei uintimetrejä tule varmasti kuin 'bout 50m.:confused:

Jatkokysymys: Voiko palautusjuomaa hörppiä jo treenin aikana? Tulee hiukka huono olo kun huitasee pukuhuoneessa kerralla koko litkun.

Mä luin kerran jostain ulkomaalaisesta (jenkki?) bodauslehdestä sellaisen jutun että palautusjuomaa pitäisi ottaa joka lihasryhmän jälkeen, koska kuulemma palautuminen ei ole muuten optimaalista. :lol2: Kas kun ei ollut joka sarjan tai vaikka joka toiston jälkeen! :lol2:

Tuohon sun kysymykseen en muuten osaa vastata mitenkään. :(

Palautusjuoman nauttiminen olisi paras aloittaa hieman ennen viimeistä sarjaa anaerobisessa reenissäsi.

Ei oo tosiaan kovin optimaalinen palautumisen kannalta toi uinti. Kyselin aikoinaan samaa ufs:n palstalta, ja ja Immonen ainakin suositteli juomaan palautusjuoman vasta uinnin jälkeen. Tähän mä ainakin uskoisin, jos sinä olisin.:kippis1:

Ei kannata mennä uimaan kovan punttitreenin jälkeen ilman, että ottaa palautusjuomaa välissä. Tulee tosi helposti kipeäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom