Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja logististen syiden takia loistosali Classic Gym Espoo vaihtui kesällä Fressi Espoonlahteen.
Voiko tuolla Fressissä oikeasti treenata? Se olis mulla minuutin kävelymatkan päässä, mutta jo kotisivut ovat niin pelottavat, etten ole uskaltanut käydä edes sisälle vilkaisemassa.
(ja vastaus itse ketjun kysymykseen, Espoon Classic Gymillä käydään).

Mutta ei se itseäni häiritse, koska paikka on tilava, naisten sali erikseen (asiakaskunnasta melko suuri osa heitä ja suurin osa treenaa yläkerran naistensalilla) - eli jos ei pahimpaan ruuhka-aikaan mene, saan tehdä aivan rauhassa tasan missä ja mitä haluan ja se nyt on oikeastaan ainoa mikä merkitsee.Jos joku oikeasti kokee vaikeaksi treenata paikassa jossa ei syljeskellä lattialle ja paiskota painoja seinille, silloin tuo ei varmasti ole sopiva. Mutta treenaamiseen siellä on ihan riittävät varusteet. Jos ei jonkun mielestä ole, niin vika on muualla kuin salissa.
Ihan ok olen viihtynyt tuolla - ruuhkassa en treenaa, koska käyn melkein aina aamulla (tai nyttemmin myös joskus myöhään illalla).
Jos valinnan tekisi puhtaasti itse salin perusteella, niin tottakai Classic veisi 6-0.
Itse vain nykyisessä elämäntilanteessa pidän prioriteettina sitä, että pääsen treenaamaan mahd.äkkiä aina sopivassa tilaisuudessa ilman yhtään turhaa ajanhukkaa - ja tuo on yksinkertaisesti loistosijainti sitä ajatellen.
Virtain kynis salissa tai wolffilla