Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turengin Liikuntahallin kuntosali, siellä tulee lasten painoja siirreltyä

Nokian kaupungin salilla. Pitäis ruveta käymään useammin mutta ei vaan saa luitansa liikkeelle, nyt ehkä kerran kahdessa viikossa :l

Keravan Power Centerillä. IMO yksi parhaita saleja, koko maassa. Hyvät omistajat ja kävijäkunta. Laidasta laitaan. Löytyy vapaata painoa ja laitteita. Marjo on tehnyt hyvää duunia salillaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vieläkö tulee käytyä samassa paikassa? :)
Itse siellä joka pvä melkein :D
En oo käyny enään puoleen vuoteen siellä. Paska sali, liikaa porukkaa. Oon jo pidemmän aikaa käynyt elaston kanssa tapanilan erällä. Parempi sali, mukava ilmapiiri, ja se on kodin lähellä.

heh selvä :D itteeni ei toi porukka haittaa, käsipainoilla + tangoilla kun tekee niin saa tehdä rauhassa :) Ite nyt käyny reilu 3kk.

heh selvä :D itteeni ei toi porukka haittaa, käsipainoilla + tangoilla kun tekee niin saa tehdä rauhassa :) Ite nyt käyny reilu 3kk.
No niillä mäki treenaan ja silti sai aina jonottaa, oli mikä aika päivästä tahansa. Tosin usein kyllä kävin siellä 4-5 aikaa iltapäivästä töiden jälkeen, niin kyllä silloin oli pahin ruuhkapiikki. Ei siellä olis edes voinu kevyesti tehdä mavea kun pienimmät isot kiekot on 15 kilosia. Mun olis aina ollu PAKKO tehdä vähintään 50 kg, joten ei tarvitse edes miettiä miks vaihdoin salia, siinä vaan yksi esimerkki. Kyykkytelinekin oli aina melkeen poikkeuksetta varattu, kun aina se yks ja sama tyyppi pyllisteli siellä sen varttikyykkyjä.

Edit. Muistinkin juuri että siellä nostolavalla on niitä pienempiäkin painoja täyskokosina. Unohdin vallan. Toinen juttu mikä ärsytti kanssa ihan sikana, oli se että tosi usein kaikilla oli jostain syystä aina niin perkeleesti asiaa mulle. Mun treeniin puututtiin, kyseltiin ihmeellisiä kysymyksia ja neget "huuteli" aina jotaki. Niillä kun oli pokkaa huudella vaikka mitä törkeyksiä ilman mitään häpyä.

itseasiassa ku pelasin lätkää niin kävi käytyä aktiivisesti myös. Nyt palannut sinne 2v tauon jälkeen palasin ja hyvin viihtyy.
Paikkaa olen kyllä vaihtamassa, koska mielellään ottaisi saunallisen :D
vantaa gym yksi vaihtoehto. Onko minkä hintainen toi tapanilan erä? kun faijan kaa tulee käytyä liikkamyllyssä ja ne asuu mutsin kaa tapanilan lähellä niin se kävis myös sille :D

edit:
Shrimpille:
Kyykkyteline ollut aina melkein vapaana kun ollut siellä :O
Kerran oli varattu kun tarvitsin ja kysyin kauan treenaa, lupasi ilmoittaa sitten minulle ja sain sen jälkeen käyttöön :)
Käsipainot hyvin ollu vapaana melkein mihin aikaan tahansa ja tangot mitä tarvitsee :)

Sauna löytyy niin myllystä, erältä kuin vantaa gym clubiltakin. Vantaa gym club on myös hyvä sali, tuli siellä vuoden verran käytyä. Erä on myös aika edullinen, halvempi kuin gym club, mutta ei tietenkään niin halpa kuin mylly. Sen halvempaa tuskin mistään löytyy ja sen kyllä huomaa.

EDIT: Eiku joo, eipä sitä myllyn saunaa voikaan käyttää, mutta tosiaan erältä ja gym clubilta löytyy sauna.

itseasiassa ku pelasin lätkää niin kävi käytyä aktiivisesti myös. Nyt palannut sinne 2v tauon jälkeen palasin ja hyvin viihtyy.
Paikkaa olen kyllä vaihtamassa, koska mielellään ottaisi saunallisen :D
vantaa gym yksi vaihtoehto. Onko minkä hintainen toi tapanilan erä? kun faijan kaa tulee käytyä liikkamyllyssä ja ne asuu mutsin kaa tapanilan lähellä niin se kävis myös sille :D

edit:
Shrimpille:
Kyykkyteline ollut aina melkein vapaana kun ollut siellä :O
Kerran oli varattu kun tarvitsin ja kysyin kauan treenaa, lupasi ilmoittaa sitten minulle ja sain sen jälkeen käyttöön :)
Käsipainot hyvin ollu vapaana melkein mihin aikaan tahansa ja tangot mitä tarvitsee :)
Käyt varmaan sitten sellaiseen aikaan että ei ole niin paljon porukkaa kuin iltapäivällä, tai sitten sulla on vaan hyvä tuuri ettei kukaan käytä samoja painoja sun kaa juuri sillä hetkellä. Mun omat treenit valitettavasti veny siellä turhaan sen takia kun sai aina jonottaa.

Tapanilan erän se voimailusali on sitten Malmilla, ettet sekota siihen erään mikä on edelleen siellä Tapanilassa. Ite oon ottanu 3 kk kauden 100 euroo, mutta siellä on joku kuukaudenkin lippu 40 euroo muistaakseni, tai sitten pystyy ottamaan myös vuodeksi kauden, joka oli tietenkin halvin vaihtoehto pitkällä tähtäimellä.

selvä homma. Joo siihen sekotin. Kerran pikkupoikana kävin siellä tapanilassa salilla.
Käyn itse asiassa salilla mihin aikaan vain :D Aamulla, iltapvä, ilta...
Viiden aikoihin voi olla joo ruuhkaa kyllä, mutta 2-3 aikoihin vielä hyvin tilaa. Illalla ysin aikaan myös tyhjää. Ja heti aamusta tietty :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom