Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CMS Forever, Varisto.
Myllypuron Liikkamyllysähän minä!
En oo käyny enään puoleen vuoteen siellä. Paska sali, liikaa porukkaa. Oon jo pidemmän aikaa käynyt elaston kanssa tapanilan erällä. Parempi sali, mukava ilmapiiri, ja se on kodin lähellä.vieläkö tulee käytyä samassa paikassa?
Itse siellä joka pvä melkein :D
No niillä mäki treenaan ja silti sai aina jonottaa, oli mikä aika päivästä tahansa. Tosin usein kyllä kävin siellä 4-5 aikaa iltapäivästä töiden jälkeen, niin kyllä silloin oli pahin ruuhkapiikki. Ei siellä olis edes voinu kevyesti tehdä mavea kun pienimmät isot kiekot on 15 kilosia. Mun olis aina ollu PAKKO tehdä vähintään 50 kg, joten ei tarvitse edes miettiä miks vaihdoin salia, siinä vaan yksi esimerkki. Kyykkytelinekin oli aina melkeen poikkeuksetta varattu, kun aina se yks ja sama tyyppi pyllisteli siellä sen varttikyykkyjä.heh selvä :D itteeni ei toi porukka haittaa, käsipainoilla + tangoilla kun tekee niin saa tehdä rauhassa Ite nyt käyny reilu 3kk.
Käyt varmaan sitten sellaiseen aikaan että ei ole niin paljon porukkaa kuin iltapäivällä, tai sitten sulla on vaan hyvä tuuri ettei kukaan käytä samoja painoja sun kaa juuri sillä hetkellä. Mun omat treenit valitettavasti veny siellä turhaan sen takia kun sai aina jonottaa.itseasiassa ku pelasin lätkää niin kävi käytyä aktiivisesti myös. Nyt palannut sinne 2v tauon jälkeen palasin ja hyvin viihtyy.
Paikkaa olen kyllä vaihtamassa, koska mielellään ottaisi saunallisen :D
vantaa gym yksi vaihtoehto. Onko minkä hintainen toi tapanilan erä? kun faijan kaa tulee käytyä liikkamyllyssä ja ne asuu mutsin kaa tapanilan lähellä niin se kävis myös sille :D
edit:
Shrimpille:
Kyykkyteline ollut aina melkein vapaana kun ollut siellä :O
Kerran oli varattu kun tarvitsin ja kysyin kauan treenaa, lupasi ilmoittaa sitten minulle ja sain sen jälkeen käyttöön
Käsipainot hyvin ollu vapaana melkein mihin aikaan tahansa ja tangot mitä tarvitsee