Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Silver Gym, Helsinki (ainakaan vielä ei kukaan muu ole vissiin tunnustanut täällä käyvänsä...?)

Täällä tuli vähän nuorempana käytyä silloin kun punttis oli lähinnä avutonta rimpuilua suuntaan ja toiseen. Eipä tuonne sitten säännöllisesti ollut rahaa ostaa sitä kuukausikorttia. Aika tyyris kun on verrattuna liikkamyllyyn ja kisikseen.

Todella loistava paikkahan tuo on ja huomattavasti parempi ja viihtyisämpi kuin kisis ja mylly. Tuo pieni "ahtaus" on mielestäni vain positiivinen asia.

KelkanNaru sanoi:
Kävikin niin että muutan kuunvaihteessa Leppävaaraan. Täällä näytti olevan pari lepuskin danafitness asiakasta.Kattelin tuossa kuvia sieltä ja oli kyllä aika suppean näköiset laitemäärät esim. vain 1 penkki tai ristitalja näytti kuvissa olevan. Kuukausihinta taitaa olla sen 60e/kk?.....Mielipiteitä salista ja korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä laitteiden suhteen :D Mites muuten treenifiilis siellä ja onko hirveetä ruuhkaa 20-22 aikaan?

Heh, kyllä voin sanoa että on KAIKKEA muuta kuin suppeat laitemäärät.
Jos se tankopenkki on niin tärkeä, niin niitäkin on 3 kappaletta.
Sali on iso (muistaakseni n.1200m2) ja siellä on paljon laitteita, painoja, tankoja ja käsipainoja ja vieläpä tilaa käyttää niitä.

Katsoitkos niiden nettisivulta? Siellä voit katsoa panoramaa about 8:lla eri kameralla, ja siitä pitäisi saada aika hyvä kuva.

Treenifiilis huononi jossain määrin kun sali muuttui CMS-saliksi ja muutti Tapiolasta (XL-Gym), mutta on edelleen ok, eli kova treeni "sallitaan" eikä sitä katsota kummeksuen, vaikka kävijöistä suurin osa on kuitenkin "kuntoilijoita". Oikeita kehonrakentajiakin on silti vielä muutama kuvioissa.

Itse käyn aamulla 99%, mutta vähän iltakokemukseni mukaan: 20 jälkeen pahin ruuhka alkaa kyllä hellittää, ja jopa prime time-aikaan siellä pystyy ihan kepeästi treenaamaan, koska harjoituspisteitä on niin paljon.

EDIT: kokonaispinta-ala on n.1500m2, jossa mukana 2 ryhmäliikuntatilaa, pukuhuoneet jne.

S225T! Minä kiitän ja kumarran :worship: Kyllä joo kattelin sieltä danafitnessin sivuilta ne panoraamakuvat mutta jotenki olivat onnistuneet ottamaan ne niin että ei selkeästi nähnyt kaikkea tarvittavaa mutta kiva kuulla että olin väärässä :hyper: Täytyy kai sitten tulla parin viikon päästä kyselemään tiskille kuinka paljon ne multa rokottaa jos ruman pärstäni tuon sinne heilumaan!

Elämän tilanteen pakottamana jouduin ostamaan kortin Vuosaaressa sijaitsevaan Baras kuntokeskukseen. Muuten aika perus sali, mutta salilta puuttuu seisottava pohjelaite sekä roomalainen vatsapenkki! voiko tätä kutsua enää punttisaliksi??? Kuitenkin saan kohtuullisen kodikkaan tunteen sillä aikaiseksi kraftwerk laitteiden ansiosta. (värit vain väärät) Pidän Mayorsia ns. kotisalina aina. Sitä parempaa ei ole olemassa!!! :worship:

Rovaniemen piukat paikat salilla. Hintataso on sopivin minulle ja sopivan matkan päässä. Jiipellä kävin ostamassa siteet ja huomasin et ompa naamattoman kallis sali. Miten sielä on kellää varaa käydä??? paljon kuukausikortti muute maksaa?

Myyrmäen uimahallin punttisali ja melkein vieressä rajatorpassa Lets go center. Uimahallin salilla soi aina joku helevetin sävelradio ja lets go:ssa city. Ei se musiikki mulle nyt niin tärkee ole ;P Tonne uimahallille nyt tammikuuhun saakka kortti, ehkä sen jälkeen taas lets go centeriin kun on lähempänä.

Vuosaaren urheilutalo.

Muuten, onko kellään tieto Karjaalla olevista saleista? Olen sellä jumissa ens vuoden ja olis kiva jos sieltä joku löytyis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt pitäis treenimestaa muuttaa ja eiköhän se Wolffiin käänny, Powerilla oon nyt muutaman kerran käyny, mutta kyllä Wolf vie pisteet kotiin Mansessa.

Kotiaurinko sanoi:
Helsingissä Kumpulan liikuntakeskuksella treenaan, löytyy riittävästi painoja sekä monipuoliset ja hyvät laitteet.
Miinuksena mainitsisin samat pukutilat sählyn ym. pelaajien kanssa, ajoittain täyttä varsinainen bodarin mekka ei sali ole, kävijät pääosin yliopistoporukkaa (Yliopiston liikuntatila) Hinta on myös kohdallaan.

Itsekin Kumpulassa treenaillut ja on pakko lisätä yksi erittäin merkittävä miinus ko. salille : salilta löytyy vain yksi Penkki. Kaiken lisäksi kyseessä on surkein penkki, jolla olen punnerrellut : esim. telineissä ei säätöä, vaan "koukut" todella harvalla porrastuksella eli ainakin minulla tanko on joko liian ylhäällä tai sitten liian alhaalla. :curs:

wolff tääl manses on ihan kohtuu paikka...paskat musat ja muutama laite mitkä on ostettu sen enempiä miettimättä saatikka kokeilematta eli huonoja... :) ite käyn melkein aina aamusin ni siä mahtuukin hutkimaan...

Tampereen Wolfilla. Paras paikka treella. Mukava henkilökunta asia reenaajia jne. Vaikka ei Poweri paljoo häviä, mutta riittävästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom