Missä treenaat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Erkka80
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kisahalli on aika asiallinen paikka. :D Ainakin sieltä löytyy ihan perustava valikoima laitteita, eikä hintakaan ole kohtuuton (1e tosin menen "koulun" piikkiin.) ;)

psali sanoi:
Danafitness Leppävaarassa. Ennen sitä tuon samaisen salin entisessä paikassa Tapiolassa

=> voinetko kertoa paljonko tuo sali kustantaa? nettisivuilla ei ole mitään
hintoja ja enkä viitsisi mennä paikanpäälle neuvojan juttusille kuuntelemaan sitä markkinointi palopuhetta ;)

Liittymismaksusta en ole varma, mutta kk-kustannus lienee luokkaa 60e/kk.
Joskus ne ainakin ovat mainostaneet tyyliin "2e/päivä kaikki palvelut" (sisältänee solkun). Epätarkat lukemat siksi että itselläni on firman kautta sopimus ja solmin sen jo monta vuotta sitten xl-gymin aikana.

Silver Gym, Helsinki (ainakaan vielä ei kukaan muu ole vissiin tunnustanut täällä käyvänsä...?) Hyvä perussali, edullinenkin, ja matkaa kotoa alle kilometri - ainoina miinuspuolina pienoinen ahtaus ja (varsinkin näin kesällä) kuumuus. Niin joo, ja iltaisin "prime time" aikaan porukkaa on melko paljon. Mutta muuten jees :thumbs:

salit

Lappeenrannassa Platinum Gymilla ja LPR:n kuntosalilla
Kuopiossa Kuntostudiolla
Tampereella Wellnesillä
Jyväskylässä Kuntomaailmassa
Iisalmessa Uimahallin salilla

...olen reissuhommissa.

Heikki

dink sanoi:
Joku näytti treenaavan Kuopiossa Kuopiohallin salilla ja toinen kuntostudiolla, onko mitään heittoa kuinka paljon mahtaa tuolla kuntostudiolla olla kertamaksu? Entäs arvio kuopiohallin paino/laitemäärästä ja yleisestä laadusta?
Tarkoitus olis mennä kolmeksi viikoksi Kuopioon työharjoitteluun ja siksi ajaksi löytää jokin treenipaikka.. ja sori jos tulee väärään threadiin tämä kysely. :david:

Kuntostudion hinnat on aikalailla pilvissä ja nousseet mielestäni koko ajan. Itse en ole päässyt vielä testaamaan vaikka olen Kuopiossa nyt muutaman vuoden asunut, tarkoituksena on ollut mennä useasti, mutta aina jäänyt. Se mitä olen kuullut niin kohtullisen iso sali, mutta vanhoja ja kunnostamisen tarpeessa olevia laitteita ainakin osa.

Kuopiohallilla jaksoin itse käydä kaksi kertaa, vanhoja laitteita, eikä mitenkään mielestäni kehuttava sali. Ehkä sitten itse olen liian hienoperse, mutta jos jotain laatua haluaa niin ei sinne, tottakai perustreenit nyt tekee 3 vk missä vain ja varmasti edullisemmasta päästä ko. vaihtoehto. Onhan näitä muitakin kaupungin saleja esim. rajala, mutta niistä itsellää ei mitään tietoa.

Kuopion toinen "oikea" sali on sitten Gym 99, jota suosittelen kyllä lämpimästi. Ei mikään kovin iso sali, mutta laitteet hyviä ja kohtuullisen uusia, löytyy David, Kraftwerk ja Panattaa. Tunnelma ei välttämättä mikään HC ja/mutta kävijöitä teineistä oikeisiin HC treenaajiin ja kaikkea siltä väliltä. Taitaa ainakin kk/jäsenmaksu olla jonkin verran pienempi kuin Kuntostudiolla, kertamaksusta en tiedä, mutta joka tapauksessa ei ole kannattavaa kummassakaan tapauksessa niitä maksella. Jos tosiaan olet tulossa Kuopioon vain 3 vk, niin kannattaisi ehkä soittaa suoraan 99 omistajalle ja kysyä miten onnistuisi 3 vk treenit. 99:lle kk-kortti muistaakseni 39€. :thumbs:

edit: eli oma sali Gym99

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Kotona" lähinnä. Lähi sali on rupelo ja sitä lähin on 10 kilometrin päässä! Ja kun tulee se duunimatkakin olemaan se 10kmx2 päivässä niin ei millään jaksa lähtee ajelee salille siitä.. Joskus käyn rupelo salilla. sillä kun sattuu olemaan niin hyvät aukioloajat että ei varsinkaan iltavuorossa pääse käymään. Hyvä puoli siinä on että maksaa vaan 2€/kerta huono että kausikortti on kalliimpi suhteessa.

Wellness Sats 38 Oulussa. Paikka remontissa eikä lauantaina päässyt ollenkaan varsinaiselle saliosastolle....piti mennä Caritaksen puolella...kääk siellähän oli salin puolellakin parkettilattia. Liian hieno paikka mulle.

kimmo2543 sanoi:
Riihimäen uimahallin kuntosali 2.5e/kerta ennen klo 16.00.
Sali uusittiin ja voimaräkki tuli jees,turvallista treenata.
-amislaisia
-mummoja
+lähellä
+kovakuntoisia pappoja treenaamassa
(70v.)

Juu täällä mäki kävin vähän aikaa sitten mutta kun joutui aina menee noittein aikataulujen mukaan ni ei siellä enää ehdi käymään. Tuolla on tosiaan huonona puolena että melkein aina iltaisin ryhmä junnuja valtaa penkin ja se on ärsyttävää etenkin rintapäivisin. Viimenen merkintä treenipäivä kirjassa kyseiseltä salilta oli salilta oli "Saatana ku ei pääse voimaräkkiin reenaa kyykkyy ku joku teini tekee sillä tangolla hauiskääntöjä 2 toiston heilurisarjoja sarjoja" Sen jälkeen löysinkin riihimäeltä paremman salin :D

gurdi sanoi:
Millaset tilat kotkankalliolla/rajalassa on? Mitä vehkeitä löytyy? Tuo Kuntostudion hinnoittelu alkaa jo rassata ihan tosissaan joten vaihto vois olla paikallaan....

Kotkan kalliolla on:
penkki
smith
scotti
prässi
ojennus / koukistusreisille
taljat
kyykkypaikka
käsipainoja
sali on hieman pieni, mutta varmasti pystyy jumpan tekasemaan.

Rajala...

Kyykky / vetopaikkoja
powerräkki
ojennus/ kouikistus reisille
prässi
hackkyykky
useita penkkejä
useita erillaisia taljoja
riittävästi käsipainoja
riittävästi tilaa
riittävästi rautaa
kulmasoutuhärveli

Studentia....

Pieni perus-sali
Laitteita jonkin verran.. 2penkkiä, ojennus/ koukistus reisille, taljat, scotti, prässi, käsipainoja 40 kiloon asti
vatsalaite, kiertolaite

ja kaikki tämä työssäkäyvältä 40 euroa vuosi
tervetuloa jumppaamaan luolien kätköön.....

Nykyään lähinnä Helsingin Mayor's. Joskus harvoin duunipaikan suht Ok:lla salilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom