Missä rajat natuna??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janne31
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiinnostaisi tietää, millaisiin treenituloksiin olette päässeet puhtaana (ei siis ikinä käyttänyt mitään doping-aineeksi luokiteltavaa)? Itse olen ns."elämätapa"-kuntoilija, olen treenannut punteilla >10 v. suhteellisen aktiivisesti. Oma kehitys on ollut aika vaatimatonta treenivuosiin nähden (pituus 177, paino 97, rasvapros 20).

Muutamia treenituloksia vuosien varrelta:
penkki 7*150 kg, 2*170 (2002)
kyykky 6*160 (syviä, ilman rättejä joskus 1995)
olkapäät: penkillä istuen punnerrus käsipainoilla (8*37,5 kg)
hauiskääntö scott-penkissä mutkatangolla 10*50 kg
....

Originally posted by janne31
No kieltämättä aihe lipsahti väärään foorumiin...

No ei, vaan siksi että näitä "tuloskyselyitä" on ollut noin miljoona ja usein ne päätyy riitelyyn tai siihen että kukaan ei vastaa :( Tuloksia on vaikea vertailla ja ainakaan tällä foorumilla ketään ei tunnu edes kiinnostavan. Kokeile searchia.

Janne31 etkö itse muka ole ikinä ottanut mitään doping aineeksi luokiteltavaa?

Kofeiinia?
Polttanu koskaan pilvee?

No joo todennäkösesti oot niinku kaikki muutkin. Onko jossain joku threadi missä ihmiset kertovat oman määritelmänsä mikä on natu ja mikä ei, jne.?

Kiinnostaisi tietää, millaisiin treenituloksiin olette päässeet puhtaana (ei siis ikinä käyttänyt mitään doping-aineeksi luokiteltavaa)

No heh, mä oon ihan "puhdas", treenannut 11kk ja päässyt 105kg:aan penkissä (alussa 55kg). Ja sen verran puhdas etten käytä edes lisäravinteita.

Originally posted by Fat22
Janne31 etkö itse muka ole ikinä ottanut mitään doping aineeksi luokiteltavaa?

Kofeiinia?
Polttanu koskaan pilvee?

No joo todennäkösesti oot niinku kaikki muutkin. Onko jossain joku threadi missä ihmiset kertovat oman määritelmänsä mikä on natu ja mikä ei, jne.?

Kahvia juon, pilvee en.

Oisko hyvä naturaalin määritys esim. se, että saa käyttää kaikkea, mitä saa apteekista ilman reseptiä (Suomesta) tai mitä myydään luontaistuotekaupassa!!??

rajat natuna

kuukauden sisältä olevat natutulokset:
-penkki 200 kg,vuoden vanha enkka 210 kg
-penkki ilman pysäytystä paidalla 220 kg
-good morning 230 kg
-soutu rintatuella 110 kg/käsi x 6 (istuen)
huomenna ekaa kertaa isoilla box kyge max,tulokset julkaistaan
huomen illalla

Muutamia treenituloksia vuosien varrelta:
penkki 7*150 kg, 2*170 (2002)
kyykky 6*160 (syviä, ilman rättejä joskus 1995)
olkapäät: penkillä istuen punnerrus käsipainoilla (8*37,5 kg)
hauiskääntö scott-penkissä mutkatangolla 10*50 kg
....

Itse olen natuna penkannut hieman vähemmän kuin sinä mutta kyykystä nousee kymmeniä kiloja enempi. Samalla tyylillä reilusti syvemmälle kuin kisoissa vaaditaan ja pelkkä vyö varusteena. Parhaat natu tulokset mitä itse tiedän ja joiden toden peräisyyten myös uskon on luokkaa 210 penkki ilman paitaa ja veto 300.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihen mukiinmenevähkö määritelmä tuo että natu ei oo käyttäny ressulääkkeitä.

Pari pientä mahdollista vikaa:
Apteekista saa insuliinia ilman reseptiä
Ilman reseptiä saatavat aineet saattavat vaihdella jolloin jonkin henkilön natu-status saattaa muuttua yhtäkkiä. (esim. aminohapot!)

Re: rajat natuna

Originally posted by mbrown

Paljonko painat itse?

Re: rajat natuna

Originally posted by mbrown
-good morning 230 kg
-soutu rintatuella 110 kg/käsi x 6 (istuen)
huomenna ekaa kertaa isoilla box kyge max,tulokset julkaistaan
huomen illalla

:lol2:

janne31, ymmärrätkö nyt miksi tuloskyselyt netissä anonyyminä ovat vähintäänkin turhauttavia? Vielä kerran ---> :lol1:

Yksi vanhempi elämäntapa treenaaja totesi aikanaan aika hyvin et Suomessa ei ole koskaan kilpaillu kehonrakennus lavalla ainuttakaan puhdasta kilpailijaa! Mielestäni pitää hyvin paikkansa. Mitä noihin voimanosto tuloksiin tulee niin kyllä 200kg penkki alkaa olla norminatulle maksimi ja 300kg syväkyykky. Onhan tietysti näitä James Hendersonin, O. D. Wilsonin kokoisia äijiä jotka on jo luonnostaan doupattuja.

Originally posted by Kynäniska
Yksi vanhempi elämäntapa treenaaja totesi aikanaan aika hyvin et Suomessa ei ole koskaan kilpaillu kehonrakennus lavalla ainuttakaan puhdasta kilpailijaa! Mielestäni pitää hyvin paikkansa. Mitä noihin voimanosto tuloksiin tulee niin kyllä 200kg penkki alkaa olla norminatulle maksimi ja 300kg syväkyykky. Onhan tietysti näitä James Hendersonin, O. D. Wilsonin kokoisia äijiä jotka on jo luonnostaan doupattuja.

Eilen kulttuuritalolla oli ehkä 2 kpl puhtaan oloisia kilpailijoita, molemmat junnuissa...

Re: Re: Missä rajat natuna??

Originally posted by mtk77
Itse olen natuna penkannut hieman vähemmän kuin sinä mutta kyykystä nousee kymmeniä kiloja enempi. Samalla tyylillä reilusti syvemmälle kuin kisoissa vaaditaan ja pelkkä vyö varusteena. Parhaat natu tulokset mitä itse tiedän ja joiden toden peräisyyten myös uskon on luokkaa 210 penkki ilman paitaa ja veto 300.

Räteillä olen kyykänny 2*200 ja vedosta 240 kg. Uskoisin että trikoilla ja oikealla tekniikalla vedon saisi lähelle 300 kg ja kyykky 250 olisi mahdollista ilman mömmöjä...ja penkistä voisi saada nykyisillä penkkipaidoilla 20-30 kg lisää. Helsvetti, pitääköhän tässä alkaa treenaamaan ikämiesten kisoihin voimanostossa...

Eilen kulttuuritalolla oli ehkä 2 kpl puhtaan oloisia kilpailijoita, molemmat junnuissa...
Joo olivat kyllä mielestäni siinä kunnossa et tohon pitäsi päästä jo ihan pelkällä kotiruualla ilman edes lisäravinteita. Mutta tokkopa nuo olivat ihan puhtaita nuokaan mene ja tiedä?

Originally posted by Fat22
Ihen mukiinmenevähkö määritelmä tuo että natu ei oo käyttäny ressulääkkeitä.

Pari pientä mahdollista vikaa:
Apteekista saa insuliinia ilman reseptiä
Ilman reseptiä saatavat aineet saattavat vaihdella jolloin jonkin henkilön natu-status saattaa muuttua yhtäkkiä. (esim. aminohapot!)

Miten niin apteekista saa muka insuliinia ilman reseptiä ?

Originally posted by käry
Miten niin apteekista saa muka insuliinia ilman reseptiä ?
Jos et usko niin käy kokeilemassa...

EDIT: Tomi ehti ensin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom