Missä rajat natuna??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janne31
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: rajat natuna

Originally posted by N.D.
[

B]Paljonko painat itse? [/B]
114 kg 179 cm 35 v rasvapros 20 treeniä noin 20 v
enemmän ja vähemmän,nyt enemmän eli 4 krt vko
westside barbell voimanosto-ohjelmalla.
normaalipäiväsyöntimäärä:kaurahiutaleet min 200g,muut hitaat
hiilarit 200-400 g,maitoa 2 l,prot jauhe 2-3 dl ja 2 pakettia
raejuust/tonnik ja noin 10 eguu sekä 3 x1000mg c pore plus
multitabs joka aamu,lisukkeena sitruunan makuista kalanmaksa-
öljyä 2-3 krt pvä

Originally posted by käry
Miten niin apteekista saa muka insuliinia ilman reseptiä ?

Actrapid, Protaphan, Humulin, Humutard ja Mixtard:it ovat saatavilla ILMAN reseptiä. Humalog, Novorapid ja Insuman:it vaativat ressun.

Originally posted by Kynäniska
Actrapid, Protaphan, Humulin, Humutard ja Mixtard:it ovat saatavilla ILMAN reseptiä. Humalog, Novorapid ja Insuman:it vaativat ressun.

Mikähän ihmeen järki tossa on? Sit johonki antibioottiin tarvitaan resepti :confused:

Eikös insuliinia tehokkaasti väärinkäyttämällä voi päästä vaikka insuliinishokista johtuvaan koomaan?

Mutta asiaan: diabeetikoilla ei insuliinia lasketa dopingaineeksi (?), mutta tuli vaan mieleen, että saako ne siitä jonkinlaista hyötyä, vai vaatiiko se niiltäkin jonkinlaisen yliannostuksen. Tunnen itse yhden naispuolisen diabeetikon, joka ei ole eläissään treenannut (tehnyt kylläkin ruumiillista työtä), ja lihasta löytyy... Siltä oli joku portsari helsingissä kysyny (ilmeisen vaikuttuneena koosta), että millä salilla se treenaa :D

PS: nyt sit joku vastaa, että sillä on hyvät geenit... :p

Pitkäjänteisyydellä,oikealla ja ennen kaikkea VAIHTELEVALLA treenillä,ravinnolla lisä ja tavallisella,pääsee korkeammalle tasolle mitä yleisesti luullaan.Taivas on rajana ;)

Originally posted by Olbe
Pitkäjänteisyydellä,oikealla ja ennen kaikkea VAIHTELEVALLA treenillä,ravinnolla lisä ja tavallisella,pääsee korkeammalle tasolle mitä yleisesti luullaan.Taivas on rajana ;)

MUUTOS on se avainsana. Tekemällä aina kaikki niin kuin on ennenkin tehnyt, antaa aina samanlaisen tuloksen.

Originally posted by janne31
Eilen kulttuuritalolla oli ehkä 2 kpl puhtaan oloisia kilpailijoita, molemmat junnuissa...

Oletko nyt ihan tosissasi? Ainakin junnujen voittaja oli mun mielestä aika tolkuttoman kovassa kunnossa, onnekas jos olen pääsen 10 vuoden kovalla treenillä tästä eteenpäin samoihin mittoihin / kuntoon.

Originally posted by Hulkki
Oletko nyt ihan tosissasi? Ainakin junnujen voittaja oli mun mielestä aika tolkuttoman kovassa kunnossa, onnekas jos olen pääsen 10 vuoden kovalla treenillä tästä eteenpäin samoihin mittoihin / kuntoon.
Janne31 tarkoittanee junnupoikien 2:sta sekä junnutyttöjen voittajaa.. Natuilta näyttiivät.

Originally posted by Hulkki
Joo. Ko. jannu istui kisan jälkeen kaverinsa kanssa mun viereiselle penkille ja kertoi painonsa olleen punnituksessa 91 kiloa. Olisi siis osallistunut samantien noviisien alle 90 kg:n sarjaan! Hyvä fysiikka oli.

Originally posted by Läissy
Janne31 tarkoittanee junnupoikien 2:sta sekä junnutyttöjen voittajaa.. Natuilta näyttiivät.

Joo, sitä tyttöjen sarjan voittajaa meinasin. Teki pahaa katsoa..

Harvoin muuten näkee niin paljon jääkaappi-pakastin-yhdistelmän kokoisia nahkatukkia, kuin SM geimien katsomossa. Kuinka moni tämän palstan käyttäjistä tunnustaa kuuluvansa noihin tyyppeihin? Alkavat olla jo epäesteettisen näköisiä. Ei muuta kuin rasvat pois ja lavalle!:p

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomi
Joo. Ko. jannu istui kisan jälkeen kaverinsa kanssa mun viereiselle penkille ja kertoi painonsa olleen punnituksessa 91 kiloa. Olisi siis osallistunut samantien noviisien alle 90 kg:n sarjaan! Hyvä fysiikka oli.

Eiköhän se myöhemmin olekin suunnitelmissa, ainakin noin lupaavalla kaverilla. Nyt vain oli tuossa ensimmäisessä BK-lehden numerossa Salosta hypetetty "tulevana nuorten Suomenmestarina" joten oli ehkä pakko käydä pokkaamassa junnuista kultaa.

Re: rajat natuna

Originally posted by mbrown
kuukauden sisältä olevat natutulokset:
-penkki 200 kg,vuoden vanha enkka 210 kg
-penkki ilman pysäytystä paidalla 220 kg
-good morning 230 kg
-soutu rintatuella 110 kg/käsi x 6 (istuen)
huomenna ekaa kertaa isoilla box kyge max,tulokset julkaistaan
huomen illalla

Loistavaa! Go big, go natural!

Re: rajat natuna

Originally posted by mbrown
kuukauden sisältä olevat natutulokset:
-penkki 200 kg,vuoden vanha enkka 210 kg
-penkki ilman pysäytystä paidalla 220 kg
-good morning 230 kg
-soutu rintatuella 110 kg/käsi x 6 (istuen)
huomenna ekaa kertaa isoilla box kyge max,tulokset julkaistaan
huomen illalla

No, mites se boxi meni ja miten korkealta boxilta?

Natuuuuh!

Joo mä yhdyn noihin natu-kommentteihin muutamasta tyypistä....
mitäs muut ootte mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom